Lue keskustelun säännöt.
Pitikö ennen (n. 1970-luvulla) asumusero hakea oikeudelta? Kellään tietoa?
Kommentit (3)
Avioliitossa olevien asumuseroa. t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta se asumuserossa oloaika oli tosi pitkä, useampi vuosi muistaakseni. Eron sai joko toisen syyllisyyden todistamalla tai sitten sovittamattoman erimielisyyden takia ja siihen kuului se piiiitkä asumusero.
Ja piti vielä 80-luvullakin. Omat vanhempani erosivat silloin. Mun vanhemmat on tuomittu eroon, näin lukee papereissa.