Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö ennen (n. 1970-luvulla) asumusero hakea oikeudelta? Kellään tietoa?

Vierailija
18.09.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti vielä 80-luvullakin. Omat vanhempani erosivat silloin. Mun vanhemmat on tuomittu eroon, näin lukee papereissa.

Vierailija
2/3 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olevien asumuseroa. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se asumuserossa oloaika oli tosi pitkä, useampi vuosi muistaakseni. Eron sai joko toisen syyllisyyden todistamalla tai sitten sovittamattoman erimielisyyden takia ja siihen kuului se piiiitkä asumusero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä