Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori nainen, joka ei aio hankkia lapsia. Olenko pilalla?

Vierailija
01.05.2025 |

En voi sietää varsinkaan huutavia lapsia, ja mieluummin hyppäisin kalliolta alas kuin olisin raskaana tai synnyttäisin. Jokapäiväiset keskustelut syntyvyyden laskusta eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Onnellinen perhe minulle on kissa tai pari ja rakastava vaimo. 

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on epäluonnoltista olla sinkku, lapseton ja istua toimistossa luomassa uraa.

Nainen on ensisijaisesti äiti. Lapseton nainen on surkimus.

100% samaa mieltä.

N26

Taitaa sinullakin olla aika surullinen elämä, jos mietit noin. -ap

Sanoo jämänainen, joka ylänuolittaa omia kommenttejaan...

N26

Minulla ei ole tapana ylänuolittaa kommentteja, varsinkaan omiani. Ja miten olisin jämänainen, jos joku kaunis nainen olisi kiinnostunut minusta? -ap

Vierailija
82/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP:lla Palestiinan lippu seinällä?

On, ja Pride-lippu.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lesbojen kuulukaan lisääntyä. Ihan evoluution mukaista karsia huono aines

Malliesimerkki siitä, kuinka kertoa epäsuorasti olevansa seksisti, sovinisti ja misogyyni. 

Vierailija
84/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et, vaan järjissäsi. Olen lähempänä 50 v enkä koskaan hankkinut lapsia. Päätin jo nuorena etten hanki lapsia enkä mene naimisiin. Hyvin on lupaus itselleni pitänyt. Vauvakuumetta ei koskaan onneksi tullut eikä miehissäkään tullut vastaan tarpeeksi luotettavaa ja sitoutunutta henkilöä. Elän itsekseni onnellista, rauhallista, tasapainoista elämää. En kadu mitään. No ehkä hieman kahta avoliittoani, mutta toisaalta, nekin kokemukset opettivat, että on paras elää yksin ja ehdottomasti sinkkuna. Priorisoin itseni, sen ainoan, joka aidosti ja viime kädessä pitää minusta huolta. 

Kuulostaa hyvältä elämältä. -ap

Vierailija
85/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään lippuja ei tällä hetkellä löydy seiniltä. -ap

Vierailija
86/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, ja Pride-lippu.

N26

Kunpa minulla olisikin lesbolippu. Siinä on näet kauniit värit. -ap

Vierailija
87/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän lesbojen kuulukaan lisääntyä. Ihan evoluution mukaista karsia huono aines

Malliesimerkki siitä, kuinka kertoa epäsuorasti olevansa seksisti, sovinisti ja misogyyni. 

Joo, naisvihaa on kaikki... -.- You go, sis! Ja silleen. -.-

Vierailija
88/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous on Koraanin vastaista.

Vierailija
89/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju poistoon.

Jämänaiset viettää vappua jollakin hikisellä foorumilla ulisemassa. :DDDDDDD

Sinäkin jämä olet täällä.. 

Vierailija
90/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Onneksi en ole muslimi tai minkään muunkaan uskonnon kannattaja. -ap

Vierailija
91/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilalla? - Millä tavoin pilalla? Miksi kaikkien naisten pitäsi haluta synnnyttää? Puhumattakaan, että synnyttää ja saada lapsi(a) vastoin omaa tahtoa ja halua? En ymmärrä miksi pitäisi.

Pilalla on tälläöin enempi  hän, jonka mielestä kaikkien naisten tulisi synnyttää ja haluaisi kieltää esimerkiksi tämän vuoksi kokonaan ehkäisyn ja abortin saamisen mahdollsiuudet.

Ymmärtämättä, että tällaisella ehdotttomuudella vaarantaa lievemmässä tapauksessa sekä raskaana jo mahd olevan terveyden ikävämmässä tapauksessa sekä raskaana että vielä syntymttömän lapsen hengissä pysymisen ja säilymisen. 

Uskovainen mies 

Muista uskovainen mies mitä Jeesus sanoi tekopyhistä ja hurskastelijoista. Tuollainen oman kuvan kiillottaminen ei kuulu kristinuskoon.

Vierailija
92/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on epäluonnoltista olla sinkku, lapseton ja istua toimistossa luomassa uraa.

Nainen on ensisijaisesti äiti. Lapseton nainen on surkimus.

100% samaa mieltä.

N26

Pick me girl

Naisvihakommentti poistoon.

Vierailija
93/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yhden lapsen vanhempi koen taas huonommuuttaa siitä ettei minulla ole enempää lapsia, erityisesti kun Suomeen syntyy vähemmän ja vähemmän lapsia. Mutta elämä meni niin ettei lisälapsille ollut koskaan oikeaa hetkeä ja väkisin ei mielestäni lapsia pidä yrittää saada. Onneksi olen kuitenkin saanut edes yhden lapsen.

Vierailija
94/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hankkia lapsia ainakaan ympäristön paineesta. Elämäsi on helvetin paljon helpompaa ilman lasta. Toki jäät ilman vanhemmuuden tuomia iloja. Valintoja valintoja. 

Vanhemmuuden iloista puhuttaessa tunnutaan unohtavan, ettei se kaikilla mene niin auvoisasti. Vanhemmuuteen liittyy myös paljon huolta ja surua. Lapsi voi olla myös vakavasti sairas, kehitysvammainen tai kuolla nuorena. Lisäksi osa vanhemmista ei vain yksinkertaisesti ole hyviä vanhempia, eivätkä lapset tuo heille iloa.

Vierailija
95/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä. Koraani kieltää lesbouden. Piste.

Vierailija
96/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yhden lapsen vanhempi koen taas huonommuuttaa siitä ettei minulla ole enempää lapsia, erityisesti kun Suomeen syntyy vähemmän ja vähemmän lapsia. Mutta elämä meni niin ettei lisälapsille ollut koskaan oikeaa hetkeä ja väkisin ei mielestäni lapsia pidä yrittää saada. Onneksi olen kuitenkin saanut edes yhden lapsen.

Hyvä sinulle. -ap

Vierailija
97/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali feministi. Itsekäs ja huono ihminen. Sinulla ei ole ihmisarvoa.

Misogyniaa. Mies on hyvä sellaisenaan, nainen on hyvä vain suorittaessaan äitiyttä, vaimoutta, tyydyttäjää, palvelijaa jne?

Tää pska ei uppoa järkinaisiin enää 2025. Emme elä miesten hyväksynnälle ja miellyttämiselle. 

Vierailija
98/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä. Koraani kieltää lesbouden. Piste.

Niin, mitä sitten? Pitäisikö tämän hetkauttaa minua jotenkin? Se on sinun elämää. Sinä et voi olla lesbo, jos olet valinnut seurata Koraanin opetuksia. Minua nämä säännöt ja kiellot eivät ensinnäkään kiinnosta taikka kosketa, koska en ole muslimi enkä muutenkaan uskonnollinen. Mutta jatka ihmeessä jauhamista. -ap

Vierailija
99/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Vierailija
100/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassussa järjestyksessä lapsettomuuden syyt, kun aloitetaan huutavilla lapsilla, mutta samansukupuolisten kanssa seurustelu ilmoitetaan kirjaimellisesti vasta viimeisessä sanassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme