Olen nuori nainen, joka ei aio hankkia lapsia. Olenko pilalla?
En voi sietää varsinkaan huutavia lapsia, ja mieluummin hyppäisin kalliolta alas kuin olisin raskaana tai synnyttäisin. Jokapäiväiset keskustelut syntyvyyden laskusta eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Onnellinen perhe minulle on kissa tai pari ja rakastava vaimo.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lisääntyä (tai ainakin yrittää). Voit olla lisääntymättä. Mutta miksi kirjoitat siitä näin kärkkäästi tälle palstalle?
Ainoa kärkäs asia täällä on sun pärstä!
Vihaa täynnä olevat henkilö. Rauhoitu.
Ei ole olevat! Meitä on yksi: minä ainoa!
Kiitos kait avusta? -ap
Et, etkä ole yksin. Kissat on parhaita ystäviä. 🧡
Naiselle on epäluonnoltista olla sinkku, lapseton ja istua toimistossa luomassa uraa.
Nainen on ensisijaisesti äiti. Lapseton nainen on surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Et ole pilalla mutta et myöskään ole mitenkään erityinen.
En ikinä ole väittänytkään olevani erityinen. -ap
Et ole pilalla. Nauti elämästä ja tee just niitä asioita mitä haluat ja silloin kun haluat. Nauti siitäkin että voit vaikka maata koko päivän ilman että kukaan vaatii sinulta mitään, wolttaa ruoka valmiina kotiovelle ja katso vaikka lempisarjaa. Nappaa äkkilähtö etelään. Nauti siitä tunteesta kun voit lähteä ovesta ilman sähläämistä ja tilivelvollisuutta kenellekkään. Nauti siitä kun voit tulla kotiin takaisin just sillon kun huvittaa, ei tarvitse miettiä että apua koska mun pitää olla kotona että lapsenvahti pääsee lähtemään pois. Niin juu ja silloin kun on kipeänä, saat levätä rauhassa eikä tarvitse esim. oksennustaudissa hoivata ja huolehtia muista.
Muutos lapsettomasta elämästä perheellisen elämään on valtava. En tajua miten jotkut väittää ettei elämä muka muutu juuri yhtään. Kaikki muuttuu. Ei ole pakko lähteä samaan touhuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on epäluonnoltista olla sinkku, lapseton ja istua toimistossa luomassa uraa.
Hihihihihi kerro tuota itsellesi vaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat ajatukset mulla. En ole koskaan kokenut mitään vetoa vanhemmuuteen tai perhe-elämään.
Mutta en ymmärrä miksi kysyt että oletko pilalla? Ei ihminen ole mikään hedelmä joka menee pilalle.
N29
En usko olevani "pilalla", halusin vain muotoilla kysymyksen huomiota herättäväksi. -ap
Eihän lesbojen kuulukaan lisääntyä. Ihan evoluution mukaista karsia huono aines
Vierailija kirjoitti:
Et, etkä ole yksin. Kissat on parhaita ystäviä. 🧡
Olisipa kissa <3 -ap
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmasti. Kuka sanoi, että istuisin toimistossa? Kuka väitti, että olisin koko elämäni ajan sinkku? Vaimoahan tässä koko ajan ollaan etsimässä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän lesbojen kuulukaan lisääntyä. Ihan evoluution mukaista karsia huono aines
Toivottavasti et sinäkään lisäänny. Plus, kyllä meitä tulee olemaan tulevaisuudessakin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä.
N26
Taitaa sinullakin olla aika surullinen elämä, jos mietit noin. -ap
Riippuu älykkyystasostasi ja tulotasostasi. Jos ne on selvästi keskirajaa korkeammat, niin kyllä, olet pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä.
N26
Kaksi hullua puhuu epäluonnollisuudesta! Onko teidän mielestä tosiaan luonnollista että nainen synnyttää alateitse kohtuuttoman suuren vauvan? Suhteessa eläinlajeihin, ihmisen synnyttämä vauva on järjettömän iso suhteessa synnytysaukkoon. Ei ole ihme että tulee välilihan leikkauksia, tai vielä pahempaa; jopa neljännen asteen repeämiä. Elinikäiset vaivat; ulosteenpidätysongelmia, kohdun laskeumaa, erkaumaa jne. Ja tämä on teistä luonnollista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% samaa mieltä.
N26
Taitaa sinullakin olla aika surullinen elämä, jos mietit noin. -ap
Sanoo jämänainen, joka ylänuolittaa omia kommenttejaan...
N26
Vierailija kirjoitti:
Riippuu älykkyystasostasi ja tulotasostasi. Jos ne on selvästi keskirajaa korkeammat, niin kyllä, olet pilalla.
Älykkääksi minua on kutsuttu lapsesta saakka, mutta tasoa en tiedä. Opiskelen tällä hetkellä, mutta toivottavasti saan hyvin rahaa tuottavan työn tulevaisuudessa. Saisin sitten hemmotella tulevaa vaimoani <3 -ap
Et, vaan järjissäsi. Olen lähempänä 50 v enkä koskaan hankkinut lapsia. Päätin jo nuorena etten hanki lapsia enkä mene naimisiin. Hyvin on lupaus itselleni pitänyt. Vauvakuumetta ei koskaan onneksi tullut eikä miehissäkään tullut vastaan tarpeeksi luotettavaa ja sitoutunutta henkilöä. Elän itsekseni onnellista, rauhallista, tasapainoista elämää. En kadu mitään. No ehkä hieman kahta avoliittoani, mutta toisaalta, nekin kokemukset opettivat, että on paras elää yksin ja ehdottomasti sinkkuna. Priorisoin itseni, sen ainoan, joka aidosti ja viime kädessä pitää minusta huolta.
Onko AP:lla Palestiinan lippu seinällä?
Ihan samat ajatukset mulla. En ole koskaan kokenut mitään vetoa vanhemmuuteen tai perhe-elämään.
Mutta en ymmärrä miksi kysyt että oletko pilalla? Ei ihminen ole mikään hedelmä joka menee pilalle.
N29