Olen nuori nainen, joka ei aio hankkia lapsia. Olenko pilalla?
En voi sietää varsinkaan huutavia lapsia, ja mieluummin hyppäisin kalliolta alas kuin olisin raskaana tai synnyttäisin. Jokapäiväiset keskustelut syntyvyyden laskusta eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Onnellinen perhe minulle on kissa tai pari ja rakastava vaimo.
Kommentit (158)
Nyt kaikki vauvatalkoisiin vaan! 😁👶🏻 Missä sitä velttoillaan!? 🤯
Oletko lesbo? Jos olet nainen ja onnellinen perhe sinulle on rakastava vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pilalla, mutta sinut voidaan vielä eheyttää, joten toivoa on.
Jotenkin nämä eheytysehdotukset kuulostavat aina uhkauksilta. Ei kiitos, en tykkää kidu tuksesta. -ap
Näin sitä koukussa oleva ihminen usein ajattelee. Se on vaikeaa luopua asioista, mutta ole huoleti. Ei eheyttäminen satu.
Mihin olen koukussa? Naisiin? Totta hel vetissä olen koukussa naisiin. Ja kyllä kidutus sattuu, olkoot se psyykkistä tai fyysistä tai muunlaista. -ap
Olet fiksu. Seurusteletko. Muista ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä eheytysehdotukset kuulostavat aina uhkauksilta. Ei kiitos, en tykkää kidu tuksesta. -ap
Näin sitä koukussa oleva ihminen usein ajattelee. Se on vaikeaa luopua asioista, mutta ole huoleti. Ei eheyttäminen satu.
Mihin olen koukussa? Naisiin? Totta hel vetissä olen koukussa naisiin. Ja kyllä kidutus sattuu, olkoot se psyykkistä tai fyysistä tai muunlaista. -ap
Äläs nyt kiukuttele. Ihan hyvää se tekee.
Vierailija kirjoitti:
No miltä vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki vauvatalkoisiin vaan! 😁👶🏻 Missä sitä velttoillaan!? 🤯
Osallistu itse vaan, minä en. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen. Onko tämä ihan uusi asia sinulle? -ap
Vierailija kirjoitti:
Olet fiksu. Seurusteletko. Muista ehkäisy.
Kiitos. En seurustele tällä hetkellä. Ehkäisy ei ole tällä hetkellä tarpeen, en ole niilläkään seuduilla aktiivinen. -ap
Voit lisääntyä (tai ainakin yrittää). Voit olla lisääntymättä. Mutta miksi kirjoitat siitä näin kärkkäästi tälle palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Voit lisääntyä (tai ainakin yrittää). Voit olla lisääntymättä. Mutta miksi kirjoitat siitä näin kärkkäästi tälle palstalle?
Ainoa kärkäs asia täällä on sun pärstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt kiukuttele. Ihan hyvää se tekee.
Missä kiukuttelin? Oliko se kirosana sinulle liikaa? Voi anteeksi. Mene itse eheytymään, jos se on muka niin mukavaa. -ap
Miesvihaketju poistoon.
Jämänaiset viettää vappua jollakin hikisellä foorumilla ulisemassa. :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaa täynnä olevat henkilö. Rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kärkästä kysymyksessäni oli? -ap
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju poistoon.
lol ei koira kauas puusta putoa vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju poistoon.
Mitä miesvihaa tässä ketjussa oli? En minä mikään jämänainen ole. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaa täynnä olevat henkilö. Rauhoitu.
Ei ole olevat! Meitä on yksi: minä ainoa!
Et ole pilalla mutta et myöskään ole mitenkään erityinen.
Onneksi miehet eivät tule ikinä koskemaan tähän "tavaraani". Ja jos hankkisin lapsen, ei se olisi pilalla. Menepä uudestaan biologian kurssille. -ap