Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nuori nainen, joka ei aio hankkia lapsia. Olenko pilalla?

Vierailija
01.05.2025 |

En voi sietää varsinkaan huutavia lapsia, ja mieluummin hyppäisin kalliolta alas kuin olisin raskaana tai synnyttäisin. Jokapäiväiset keskustelut syntyvyyden laskusta eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Onnellinen perhe minulle on kissa tai pari ja rakastava vaimo. 

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali feministi. Itsekäs ja huono ihminen. Sinulla ei ole ihmisarvoa.

Totta kai olen feministi, tasa-arvo kaikille olisi ihan kiva saavuttaa joskus. En kutsuisi itseäni kuitenkaan itsekkääksi vain sen takia, etten aio hankkia lapsia. -ap

Vierailija
22/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, evoluution näkökulmasta olet epäonnistunut elämässä jos et hanki lapsia, koska lisääntyminen on elämän biologinen tarkoitus.

Noh, se on voi voi. Onneksi evoluutio ei siitä horjahda, etten hanki lapsia. Minua ei biologiset tarkoitukset kovin kiinnosta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen feministi, tasa-arvo kaikille olisi ihan kiva saavuttaa joskus. En kutsuisi itseäni kuitenkaan itsekkääksi vain sen takia, etten aio hankkia lapsia. -ap

Tasa-arvo on sairas ideologia, jossa vastustetaan yhdenvertaisuutta. Olet moderni nat si ja varsinkin ulkomaalaiset naiset vihaavat sinua. Onneksi tulee väestön vaih dos, ja feminismi tuhotaan.

Vierailija
24/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, evoluution näkökulmasta olet epäonnistunut elämässä jos et hanki lapsia, koska lisääntyminen on elämän biologinen tarkoitus.

Noh, se on voi voi. Onneksi evoluutio ei siitä horjahda, etten hanki lapsia. Minua ei biologiset tarkoitukset kovin kiinnosta. -ap

Se onkin tuossa ainoa hyvä puoli, että geenisi häviävät maan päältä. Viva la väestön vaih dos.

Vierailija
25/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalla? - Millä tavoin pilalla? Miksi kaikkien naisten pitäsi haluta synnnyttää? Puhumattakaan, että synnyttää ja saada lapsi(a) vastoin omaa tahtoa ja halua? En ymmärrä miksi pitäisi.

Pilalla on tälläöin enempi  hän, jonka mielestä kaikkien naisten tulisi synnyttää ja haluaisi kieltää esimerkiksi tämän vuoksi kokonaan ehkäisyn ja abortin saamisen mahdollsiuudet.

Ymmärtämättä, että tällaisella ehdotttomuudella vaarantaa lievemmässä tapauksessa sekä raskaana jo mahd olevan terveyden ikävämmässä tapauksessa sekä raskaana että vielä syntymttömän lapsen hengissä pysymisen ja säilymisen. 

Uskovainen mies 

Juuri sitä mieltä olen minäkin. Kiitoksia järkevistä sanoistasi. Tuntuu vain välillä, että joidenkin mielestä ne naiset jotka päättävät olla hankkimatta (biologisia) lapsia olisivat itsekkäitä tai "turhia". -a

Älä heistä välitä, vaikka tiedän, että näin on toisinaan helpompi sanoa kuin olla hänen roolissa, joka joutuu polttopisteeseen; oli valinta kumpi tahabsa.

Kaikki eivät voi saada ensimmäsitäkään lasta vaikka kovasti sitä haluaisivat ja toivoisivat. ja olisivat vuosia tai vuosikymmeniä yrittäneet. - Elämä on tässä kohtaa toisinaan hyvin arvaamaton ja julma. Mutta yksikään lapsi ei synnyt tai ei ainakaan pitäsi syntyä kenenkään tvaamisella ja syyelyllä.

Sekä lapsen haluaminen ja toivoiminen että se ettei halua saada lasta ei sitä ensimmäistäkään ja ainoata lasta ovat molemmat hyvin yleisinhimillsiä ja erityisiä -kuullostaa lattealta- haluja ja toiveita. 

Valinnan päätöksen tästä asiasta voi vain tehdä hän, jolla on mahdollisuus saada ja voida synnyttää lapsi. Ei tällaista päätöstä kukaan muu voi, eikä pidä yrittää tehdä hänen puolestaan; ei lapsen mahd. siittänyt ei perhe tai suku.

Molemmat valinnat ja päätökset ovat yhtä oikeita ja hyviä.

Aina ei kovin helppoja ja mutkattomia. Mutta oli tämä päätös kumpi tahansa meidän muiden tulee kyetä arvostamaan ja kunnioittamaan sitä. tai ainakin elämään sen kanssa arvotselematta tai halveksimatta tai muutoin yrittämällä mitätöidä sitä ja sen oikeellisuutta,

Uskovainen mies

Vierailija
26/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua lapsia, parempi olla myös hankkimatta, koska aika onneton voi olla elämä lapsella joka kokee olevansa epätoivottu jne. Eli minusta olet järkevä ja vastuullinen nainen, joka tietää rajansa ja mitä elämältä toivoo! Olisipa moni muukin yhtä fiksu, sääliksi käy niitä lapsiperheitä joissa lapsista ei pidetä huolta eikä osoiteta rakkautta.

Sinulla on siis täysi oikeus olla haluamatta lisääntyä ja myös elää niin. Kaikkea hyvää sulle. Terkuin, äiti-ihminen joka sekä rakastaa lapsia että ymmärtää velanaisia

Vierailija
27/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on sairas ideologia, jossa vastustetaan yhdenvertaisuutta. Olet moderni nat si ja varsinkin ulkomaalaiset naiset vihaavat sinua. Onneksi tulee väestön vaih dos, ja feminismi tuhotaan.

Joo, totta kai minä nuori lesbo olen se nat si. Käy järkeen. Väest önvaih dos, hohhoijaa. Onko taas mennyt foliohattu vähän liian tiukalle?

On sinulla kyllä ihania unelmia. -ap

Vierailija
28/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minuakaan innosta ajatus perheen perustamisesta.

Kaikista vastenmielisimpänä ajatuksen kuitenkin kokevat molemmat isosiskoni.

En tiedä. Perhe ei ole koskaan tuntunut kovinkaan läheiseltä. Kaipa en sen vuoksi lapsia halua.

Lisäksi olisi suuret paineet olla hyvä äiti. En voisi olla, olen liian tunteellisesti etäinen tai tossu.

Vierailija
29/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin tuossa ainoa hyvä puoli, että geenisi häviävät maan päältä. Viva la väestön vaih dos.

Vedä se foliohattu hieman tiukemmalle! -ap

Vierailija
30/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää kyllä itse haluaako lapsia vai ei. Päätös ei kuulu kenellekään toiselle. 

Vierailija
31/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalla? - Millä tavoin pilalla? Miksi kaikkien naisten pitäsi haluta synnnyttää? Puhumattakaan, että synnyttää ja saada lapsi(a) vastoin omaa tahtoa ja halua? En ymmärrä miksi pitäisi.

Pilalla on tälläöin enempi  hän, jonka mielestä kaikkien naisten tulisi synnyttää ja haluaisi kieltää esimerkiksi tämän vuoksi kokonaan ehkäisyn ja abortin saamisen mahdollsiuudet.

Ymmärtämättä, että tällaisella ehdotttomuudella vaarantaa lievemmässä tapauksessa sekä raskaana jo mahd olevan terveyden ikävämmässä tapauksessa sekä raskaana että vielä syntymttömän lapsen hengissä pysymisen ja säilymisen. 

Uskovainen mies 

Juuri sitä mieltä olen minäkin. Kiitoksia järkevistä sanoistasi. Tuntuu vain välillä, että joidenkin mielestä ne naiset jotka päättävät olla hankkimatta (biolo

Sinulta löytyy varsin viisaita sanoja. -ap

Vierailija
32/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättää kyllä itse haluaako lapsia vai ei. Päätös ei kuulu kenellekään toiselle. 

Ymmärtäisivätpä jotkut ihmiset tämän. -ap

Vierailija
33/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pilalla, mutta sinut voidaan vielä eheyttää, joten toivoa on.

Vierailija
34/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUNGE NE "EHEYTYKSET" PERSHEESEESI!

Vierailija
35/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et.

Oho, ensimmäinen vastaus oli asiallinen. Kiitos. Palstatrollit eivät vissiin ole vielä saapuneet paikalle. -ap

Onhan, nimittäin sinä itse.

Vierailija
36/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 prosenttia alle 35-vuotiaista suomalaisista naisista on lapsettomia. Alle 35-vuotiaista suomalaisista miehistä 50 prosenttia. Et ole suinkaan ainoa.

http://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-m…

Vierailija
37/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nämä eheytysehdotukset kuulostavat aina uhkauksilta. Ei kiitos, en tykkää kidu tuksesta. -ap

Vierailija
38/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarasi jota miehet jahtaa on pilalla jos pyöräytät mukulan.

Vierailija
39/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et.

Oho, ensimmäinen vastaus oli asiallinen. Kiitos. Palstatrollit eivät vissiin ole vielä saapuneet paikalle. -ap

Onhan, nimittäin sinä itse.

En mielestäni ole palstatrolli, tämä oli ihan asiallinen aloitus. -ap

Vierailija
40/158 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nämä eheytysehdotukset kuulostavat aina uhkauksilta. Ei kiitos, en tykkää kidu tuksesta. -ap

Näin sitä koukussa oleva ihminen usein ajattelee. Se on vaikeaa luopua asioista, mutta ole huoleti. Ei eheyttäminen satu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän