Mitä nainen yrittää viestiä miehelle kun käyttäytyy näin?
Jos nainen on todella usein sellaisella "minä teen tasan mitä haluan" -asenteella ja jatkuvasti testailee miehen rajoja.
Miten miehen tulisi toimia, jos suhde ajautuu tuollaiseen tilaan?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Pakkaisin kamppeet ja lähtisin tuosta suhteesta.
Prööt
Joustamattomuuttahan tuo on. Itsekästäkin.
Testailee miehen rajoja miten? Tökkiikö kuumalla raudalla? Työntää ahteriisi kaktuksen?
Kenenkään ei ole pakko olla suhteessa, jossa ei viihdy. Ei edes sinun.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on Oma tahto ja pitäisi olla jo vuonna 2025. Ei nyt eletä mitään Jeesuksen aikaa, kun raamatussa kerrottiin, mitä nainen tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä tahdon kull*a, en saa kertoa siitä miehelle, koska se on naisen itsekäs tarve ja oma tahto. Jos panee, koska tahtoo, ei saa panna. Mietipä nyt ap uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on Oma tahto ja pitäisi olla jo vuonna 2025. Ei nyt eletä mitään Jeesuksen aikaa, kun raamatussa kerrottiin, mitä nainen tahtoo.
Parisuhteessa kun ei voi aina tehdä niinkuin itse tahtoo. Yllättävääkö?
Sitä paitsi aloittaja ei yleistänyt, kuten joku aprikoi. Puhui tästä naisesta.
Tämä on joku trolli, kun kerran ap ei mitään esimerkkejä voi antaa.
Pitäisikö naisen siis tehdä kuten Sinä tahdot?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisen siis tehdä kuten Sinä tahdot?
Ei, vaan tehdään yhteisymmärryksessä välillä joustaen.
-ei ap
Minä taas olen mies, joka tekee tasan kuten itse haluan!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen kans mies, joka tasan en kommentoi tämmöstä. Sinä olit tuo aiempi; (kuule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen kans mies, joka tasan en kommentoi tämmöstä. Sinä olit tuo aiempi; (kuule
Mitä?
Ehkä kannattaisi puhua asiat halki varovaisin sanakääntein.
AP on joku psyloginero, joka sai muutamalla yksinkertaisella avainsanalla provosoitua heikkolahjaiset raivon partaalle. Mun ÄO on 145, enkä edes tajua mitä tässä ketjussa tapahtuu. Tämä on joku eläinkoe.
Vierailija kirjoitti:
AP on joku psyloginero, joka sai muutamalla yksinkertaisella avainsanalla provosoitua heikkolahjaiset raivon partaalle. Mun ÄO on 145, enkä edes tajua mitä tässä ketjussa tapahtuu. Tämä on joku eläinkoe.
Sun kannattais käyttää älykkyyttäs johonkin muuhun kuin meidän lahjattomien tekstien lukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais käyttää älykkyyttäs johonkin muuhun kuin meidän lahjattomien tekstien lukemiseen.
Tämä, 145 ÄÖ voi mennä pois kaikilta alustoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, 145 ÄÖ voi mennä pois kaikilta alustoilta
Tämä, 145 ÄÖ voi mennä pois kaikilta alustoilta. T. 135 ÄÖ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa kun ei voi aina tehdä niinkuin itse tahtoo. Yllättävääkö?
Sitä paitsi aloittaja ei yleistänyt, kuten joku aprikoi. Puhui tästä naisesta.
Kompromisseja joutuu joskus tekemään. Hyvässä suhteessa nainen voi tehdä, mitä tahtoo. Mies Kunnioittaa naisen tahtoa.
Jokainen tekee elämällään mitä tahtoo, tietenkin. Se, että yleistät ongelmasi (mikä liekään?) koko naissukupuoleen, kertoo että sua pitäisi koputella 4 kilon lekalla.