Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nainen yrittää viestiä miehelle kun käyttäytyy näin?

Vierailija
01.05.2025 |

Jos nainen on todella usein sellaisella "minä teen tasan mitä haluan" -asenteella ja jatkuvasti testailee miehen rajoja. 

Miten miehen tulisi toimia, jos suhde ajautuu tuollaiseen tilaan? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää kamppees ja lähde menee. Ei suhteessa ole pakko olla.

Ota siis vuoteesi ja mene.

Vierailija
42/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joustamattomuuttahan tuo on. Itsekästäkin.

Naisella on Oma tahto ja pitäisi olla jo vuonna 2025. Ei nyt eletä mitään Jeesuksen aikaa, kun raamatussa kerrottiin, mitä nainen tahtoo. 

Parisuhteessa kun ei voi aina tehdä niinkuin itse tahtoo. Yllättävääkö?

Sitä paitsi aloittaja ei yleistänyt, kuten joku aprikoi. Puhui tästä naisesta.

Kompromisseja joutuu joskus tekemään. Hyvässä suhteessa nainen voi tehdä, mitä tahtoo. Mies Kunnioittaa naisen tahtoa. 

Niin, tuollainen suhde on tasapainoton ja lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on joku psyloginero, joka sai muutamalla yksinkertaisella avainsanalla provosoitua heikkolahjaiset raivon partaalle. Mun ÄO on 145, enkä edes tajua mitä tässä ketjussa tapahtuu. Tämä on joku eläinkoe.

Vai nero :D Palstajankkaaja tuo on.

Vierailija
44/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on joku psyloginero, joka sai muutamalla yksinkertaisella avainsanalla provosoitua heikkolahjaiset raivon partaalle. Mun ÄO on 145, enkä edes tajua mitä tässä ketjussa tapahtuu. Tämä on joku eläinkoe.

Vai nero :D Palstajankkaaja tuo on.

Eikä ainoa.

Vierailija
45/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattais käyttää älykkyyttäs johonkin muuhun kuin meidän lahjattomien tekstien lukemiseen.

Tämä, 145 ÄÖ voi mennä pois kaikilta alustoilta

AP:n taktiikka toimi loistavasti, koska nimenomaan loiset reagoi ultra-raivokkaasti.

Vierailija
46/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattais käyttää älykkyyttäs johonkin muuhun kuin meidän lahjattomien tekstien lukemiseen.

Kulttuuri- ja muu toimistoväki?

AP:n taktiikka toimi loistavasti, koska nimenomaan loiset reagoi ultra-raivokkaasti.

Vierailija
47/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselemällä, milloin ja missä tilanteissa nainen ilmaisee tekevänsä, kuten tahtoo. Siinäpä ultra-raivoa kerrassaan :D

Vierailija
48/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä "kapinoi" poikaystäväänsä vastaan. Outoa ja lapsellista se ainakin on. Vähän kuin oliisitte teini ja isä, ettekä pari.

Kertoo kyllä jostain piilovihasta, kaunasta tai muusta. Ei se ainakaan mistään positiivisesta kieli.