Nainen jolla elämänarvot kohdillaan
- haluaa naimisiin ennen lapsia
- hoitaa ja kasvattaa lapset
- ei ole omahyväinen tai itsekäs
- pitää huolta itsestään
- on uskollinen miehelleen
- tekee työnsä tunnollisesti
- on naisellinen vielä vanhanakin
- välittää muistakin kuin itsestään
Kommentit (31)
Tekee mitä miehellä, joka keskittyy komentelulistojen kirjoitteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuollainen nainen tarvitsee miestä?
Mies antaa seuraa, läheisyyttä, kumppanuutta, turvaa, seksiä, arjen jakamista, ystävyyttä ja tukea.
Harva mies antaa yhtään mitään. Vaatimuksia kyllä esitetään naisille.
Suomalainen parisuhde= miehellä on pelkkiä oikeuksia ja naisella pelkkiä velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antaa seuraa, läheisyyttä, kumppanuutta, turvaa, seksiä, arjen jakamista, ystävyyttä ja tukea.
Hah! Jatkuvasti valitetaan, että miestä ei huvita keskustella eikä viettää aikaa naisen / lasten kanssa, mies ei kosi eikä halua mennä naimisiin, mies valittaa miten avioliitto, lapset ja kodin perustaminen tulevat kalliiksi, mies ei viitsi tehdä kotitöitä eikä jakaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minäkin ihan mielelläni haluan tuollaisen parisuhteen, jossa minun ei tarvitse muuta kuin "antaa seuraa, läheisyyttä, kumppanuutta, turvaa, seksiä, arjen jakamista, ystävyyttä ja tukea" ja kirjoittaa vaatimuslistoja, kun samanaikaisesti mies raataa töissä, hoitaa ja kasvattaa lapset, tekee kotityöt, pitää kroppansa ja naamansa timminä, käyttäytyy nöyrästi eikä omahyväisesti ja mitä ikinä ap:n listassa lueteltiinkaan.
Minä olin tuollainen nainen ja vaimo. Paloin loppuun ja halusin muuttaa toiseen asuntoon, että saisin hieman vetää henkeä. Rakas aviomieheni otti avioeron.
Eli ei mies kaivannut sitä hyvää ja kilttiä vaimoa muuten kuin sen aikaa, kun siitä oli hänelle itselleen hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin naisena tuollaisen parisuhteen, jossa vain nuo olisi minun velvollisuudet.
Nämä naiset, jotka kirjoittelevat ketjuun eivät ole koskaan kokeneet todellista kumppanuutta miehen kanssa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset, jotka kirjoittelevat ketjuun eivät ole koskaan kokeneet todellista kumppanuutta miehen kanssa. Valitettavasti.
Olet oikeassa. Olen tuo, joka kirjoitin palaneeni loppuun avioliitossani. Halusin kertoa siitä siksi, että tulee ilmi se, kuinka helposti miehet käyttävät hyväkseen naisia, joilla on elämänarvot kunnossa. Naisten siis kannattaa joko olla yksin hyvine arvoineen tai jos ryhtyy suhteeseen miehen kanssa, olla todella tarkkana.
Niin, nykynaisen vastaus:
- opiskelu
- salitreeni
- ystävien kanssa juhliminen
- lasten välttely
- miesten väheksyminen
- voimaantunut oma seksuaalisuus, jossa seksikumppaneita halutaan paljon