Nainen jolla elämänarvot kohdillaan
- haluaa naimisiin ennen lapsia
- hoitaa ja kasvattaa lapset
- ei ole omahyväinen tai itsekäs
- pitää huolta itsestään
- on uskollinen miehelleen
- tekee työnsä tunnollisesti
- on naisellinen vielä vanhanakin
- välittää muistakin kuin itsestään
Kommentit (31)
Noi kaikki päinvastoin, niin on parempi,a
Oletko ap itse vastaava mies vai haluat lokkeilla naisen työpanoksella?
1. Voi olla että lapsia ei tule. Häissä raskaana vähintään.
2. Yksin naisen tehtävä?
3. Kaikki ovat jossain määrin omahyväisiä ja itsekkäitä, niin miehet kuin naisetkin. Marttyyrius ei ole kaunista.
4. Pidä ensin huolta itsestäsi, jotta voit huolehtia toisista. Kyllä. Tervettä itsekkyyttä.
5. Ensin itselleen ja lapsille ja mies sitten kolmannella sijalla, jos on sen väärtti.
6. Kahta työtä eli lapset, koti ja vielä palkkatyö?
7. Helppoa kun voi hyvin.
8. Kyllä ks kohta 4.
-haluaa naimisiin ennen lapsia
Suomessa nimenomaan miehet eivät halua kirkkohäitä tai sitoutumista ja miettivät vielä 4-kymppisinä "emmätiähaluunxmälapsia" ja nainen odottaa miehen ratkaisua vuosikausia, kunnes on liian myöhäistä
- hoitaa ja kasvattaa lapset
Näin kaikki Suomen yksinhuoltajaäidit tekevätkin, kun ei sitä kukaan muukaan tee. Mitä virkaa isällä on?
- ei ole omahyväinen tai itsekäs
Amerikkalaiset ja venäläiset ovat, suomalaiset harvemmin
- pitää huolta itsestään
Millä ajalla ja rahalla, jos lapsista ei huolehdi kukaan muu?
- on uskollinen miehelleen
Harva perheenäiti ehtii pettämään puolisoaan
- tekee työnsä tunnollisesti
Pitääkö vielä töissäkin käydä lastenhoidon lisäksi?
- on naisellinen vielä vanhanakin
Minkäs teet kun hiukset lähtevät ja rinnat roikkuvat? Mieskö kustantaa peruukin ja silikoni-implantit?
- välittää muistakin kuin itsestään
Miehestä, lapsista, sukulaisista, naapurin Pekasta, maa han muu tta jista, isovanhemmista ja kuorolaisista
Millä rahalla nainen elää, kun hän hoitaa ja kasvattaa lapset itse? Miehen pitää olla tosi rikas ja antelias.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen nainen olisi tällainen niin maailma olisi täynnä hyvinvoivia lapsia ja nuoria.
Miesten pitää muuttua ja paljon.
Ap kuvaili thaimaalaista tai filippiiniläistä naista joille perhe on tärkein. Aasialainen nainen tekee kotityöt niin niitä on kasvatettu. Suomesta et löydä kuvailemaasi naista.
Itse olin tällainen, mutta niin vain ero tuli ja mies oli tyytymätön elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuollainen nainen tarvitsee miestä?
Jos sillä naisella on niin vahva hoivavietti, että tarvitsee lisäksi miesvauvan?
Mistä tällaisia löytää? Oletko tehnyt häviämistemppuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen nainen olisi tällainen niin maailma olisi täynnä hyvinvoivia lapsia ja nuoria.
Kyllä ne pahimmat traumat tulee yleensä miehiltä. Seksu aalinen hyvä ksikäyttö lapsena jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin tällainen, mutta niin vain ero tuli ja mies oli tyytymätön elämäänsä.
Älkää esittäkö naisille mitään vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älkää esittäkö naisille mitään vaatimuksia.
Niin toiveita voi esittää kyllä. Vai voiko?
En tunne yhtään naista, joka välttämättä haluaisi olla yksinhuoltajaäiti tai saada lapsia ennen avioliittoa.
Yleensä se menee niin, että mies ei halua avioliittoa eikä lapsia vaan ainoastaan seksiä. Nainen joutuu sitten kärsimään seuraukset ja huolehtimaan yksin lapsista tai lapsista JA aviottomasta miehestä.
Millainen sitten on nainen hyvillä elämänarvoilla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies antaa seuraa, läheisyyttä, kumppanuutta, turvaa, seksiä, arjen jakamista, ystävyyttä ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antaa seuraa, läheisyyttä, kumppanuutta, turvaa, seksiä, arjen jakamista, ystävyyttä ja tukea.
Seksiä lukuunottamatta nämä kaikki saadaan melko automaattisesti lapsilta, lemmikeiltä, ystäviltä, sukulaisilta, työkavereilta tai naapureilta. Ei niihin erikseen miestä tarvita.
Jos miehestä ei ole muuta konkreettista hyötyä kuin seksi, miehen on oltava äärimmäisen hyvä seksissä ennen kuin naisen kannattaa suostua olemaan hänen kanssaan.