Kukaan ei saa toimeentulotukea vielä huomenna
Vasta maanantaina 5.5. tulee toimeentulotuki.
Ottaako päähän?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, särkeekö päätä olla noin typerä?
HAISTA VTTU HOMO
Jep, sinulla ei ole pallit edes laskeutuneet. Menes pelaamaan cs:ää ja juomaan es:ää, sitähän te kakarat teette eikö?
Maksupäivä lukee päätöksessä. Se ei ole mikään virallinen kaikille sama. Pitkäaikaisasiakkaille tehdään parin kk päätös. 2.5 on normaali arkipäivä.
Vaikka monelle työtätekevälle se on lomapäivä krapulan siirtämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
Jep, sinulla ei ole pallit edes laskeutuneet. Menes pelaamaan cs:ää ja juomaan es:ää, sitähän te kakarat teette eikö?
HAKKAAN SUT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Ja käyttäydyt kuin lapsi, toisaalta aivosi ovat vielä kehittymässä joten se selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Ja käyttäydyt kuin lapsi, toisaalta aivosi ovat vielä kehittymässä joten se selittää paljon.
Se on pilannut aivonsa aineilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Mitä nähtävämmin, eli kehitys jää vielä vajaavaisemmaksi. Noh, omapahan on vikansa.
Hahhah, siideriporsaat joutuvat syömään nistipataa ilman jauhelihaa koko viikonlopun. Voi tätä vahingonilon määrää.
Olis kiva nähdä kuin tyhmät vanhemmat on kasvattanut tollasen ääliön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Monilla 20 v on just se tyhmin ikä. Silloin puheet, teot ja käytös ovat tyhmimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Monilla 20 v on just se tyhmin ikä. Silloin puheet, teot ja käytös ovat tyhmimmillään.
Jep ja aivot kehittyvät 25v asti, joillakin ne ovat täysin kehittyneet vasta noin 30v iässä. Onhan tuolla tapauksella vielä jokunen vuosi aikaa aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA VTTU HOMO
HAKKAAN SUT!
Uhoa, uhoa lapsi hyvä
OON JO 20!!!
Voi poikaparka kun huumeita lähti kokeilemaan ja sille tielle jäi. Se tavallinen tarina.
Tänään on torstai eli kyllä huomenna tulevat kelan tuet ihan normaalisti. Hu on arkipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Maksupäivä lukee päätöksessä. Se ei ole mikään virallinen kaikille sama. Pitkäaikaisasiakkaille tehdään parin kk päätös. 2.5 on normaali arkipäivä.
Vaikka monelle työtätekevälle se on lomapäivä krapulan siirtämistä varten.
Nykyään taitaa olla että työttömät ovat enimmäkseen niitä raittiita ja aktiivisia kansalaisia. Työssäkäyvät lusmuja ja päihteilijöitä. Toki molemmissa ryhmissä on sitten rapajuopot erikseen.
Mielessäni kuvittelen kuinka 250 kiloiset hehtaariperseet raivoaa sohvalla, kusiämpäri vieressä :) T Niko 13v
Pahoinvoinnin ja tyhmyyden kiteytymä = ap.
Kyllä tt-tuki maksetaan tileille huomenna mutta yhtään en hämmästy, jos taas on jollain pankilla "mystisiä" ongelmia ja rahat on tileillä vasta iltapäivällä.
Hai siee hyvä veli, Myö ku tullaa nii siust ei jää ku muistot. T Rainer, Kyösti, Roni, Hemu, Roni , Pepe