Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko juonut Colon steriliä? Kuinka sait alas? Kauanko litrassa meni aikaa?

Vierailija
18.03.2007 |

Pitäis 5 litraa juoda, voi huoh. Joitko jotain muuta lisäksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita teillä oli jonka seurauksena tauti tähystyksessä todettiin? Oliko labra-arvoissakin muutoksia? Itselläni ei ole tähystystä tehty, 9 vuotta olen kärsinyt löysästä vatsasta ja satunnaisesta ripuloinnista mutta mitään muita viitteitä ei ole kuten verenvuoto tai anemia tai tulehdusarvojen nousu tmv.

Vierailija
2/9 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein valmiiksi kahden litran mehukannuun colonsteril-sekoituksen, laitoin sen jääkaappiin. Ostin myös Mynthoneita. Join kerralla juomalasillisen, yhdellä kulauksella - päälle Mynthon. Ja 10 min päästä sama uudelleen. Ei mitään herkkua, vähän kuin suolavettä olisi juonut mutta alas meni ok. Luulin juttua pahemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis juomalasi oli ihan normaali, n. 1,5-2 dl:n vetoinen. Ja jos juo lasillisen kymmenen min välein, menee tunnissa reilu litra.

Vierailija
4/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystykseen en ole vielä päässyt, vaikka ripuli on jatkunut jo useamman vuoden. Satunnaisia lämmön nousuja on, muttei kuitenkaan kovaa kuumetta. Myös kirkasta verta tulee joskus. Minkälaiset oireet pitäisi olla, että vaiva otettaisiin tosissaan?

Vierailija
5/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

steriliä kolme kertaa. Ihan hyvin on mennyt. Kerran jossain tarjottiin jotain pillereitä, jota olisi pitänyt sekottaa veteen, mutta halusin colon steriliä. Minusta se maku ei ole ollenkaan paha vaan ihan hyvä. Vähän niin kuin merivesi. Siis suolainen vesi. Maku aivan ok ja colon steril hyvä tyhjennysaine.

Join lisäksi jotain kirkasta juomaa, jossa oli sokeria. Olisiko ollut sprite.

Vierailija
6/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin aikana piti juoda aina litra.

Vierailija
7/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonisterilin kanssa meni molemmilla kerroilla oksentamiseksi, mutta sain suolen riittävän puhtaaksi. Join myös mehuja ja wischyä sekä apteekin täydennysjuojia.

Mulla on siis krooninen paksusuolentulehdus ja käyn säännöllisesti kolonoskopiassa.

Vierailija
8/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olis toinen tähystys, kontrollitähystys.

Tuntuu niin tuskaiselta hommalta aloittaa tuo juonti. Maku oli kaamea viimeksi. Ja ei ollut edes mitään mehua kaveriksi. Nyt olen varannut mehuja sentään.

Kuinka olet sairauden kanssa pärjännyt? Onko sairautsi vaikea?

Tuntui niin kamalalta kuulla olevansa kroonisesti sairas kun aina olen ollut perusterve. ap.

Vierailija
9/9 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jälkimmäinen teki heti oksennusrefleksin..hyi yök!

Colon sterilin join mahdollisimman kylmänä, otin aina isoon lasiin sitä ja nopeesti alas. Eihän sekään tietty mitään miellyttävän makuista ole..