Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka toivoo että Erika ei pärjää viisuissa?

Vierailija
01.05.2025 |

Mua on alkanut tympimään koko ihminen. Biisistä en tykännyt alunperinkään, esitys oli myös kamala. Mutta nyt nää itkuvirret kun presidentti sanoo kannattavansa suomalaista KAJ yhtyettä.

Saahan presidentti, kuten me kaikki muutkin  kannattaa ihan ketä haluaa. 

Kommentit (910)

Vierailija
121/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tympii Erika, onneksi on enää muutama viikko tämän vuoden viisuhumua ja ensi vuonna sitten uusi ja parempi edustaja!

Minä taas odotan innolla ja jännittyneenä näitä tämän vuoden viisuja, tosin en suinkaan Erikan takia :) Minulla on eräs toinen suosikki, jolla on voittomahdollisuuksiakin. Siitä tykkää moni muukin suomalainen.

Vierailija
122/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich komme nicht. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Erikan tyyli on mauton. Ja tuo hänen voimaantumisensa on sitä samaa feikkivoimaantumista kuin s-rikosten uhreilla, jotka kostavat tai haluavat kääntää asetelman ympäri alkamalla produiksi (aika yleinen ilmiö). 

Ymmärrätkö kuinka loukkaava kommenttisi on sekä seksuaalirikosten uhreja että Erika Vikmania kohtaan?

Noilla kahdella taholla ei muuten ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
124/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Erikan tyyli on mauton. Ja tuo hänen voimaantumisensa on sitä samaa feikkivoimaantumista kuin s-rikosten uhreilla, jotka kostavat tai haluavat kääntää asetelman ympäri alkamalla produiksi (aika yleinen ilmiö). 

Oletko samaa mieltä Käärijästä? Hänhän pukeutuu yhtä paljastavasti, ellei paljastavammin, kuin Erika Vikman.

Vierailija
125/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä Käärijästä? Hänhän pukeutuu yhtä paljastavasti, ellei paljastavammin, kuin Erika Vikman.

Voit valehdella vaikka maailman tappiin että miesten ja naisten kehot ovat tismalleen samalla tavalla seksuaalisia. Totuutta siitä ei tule, koska biologia mut vaan ajaa miehet kyttäämään tissejä. 

Vierailija
126/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tympii Erika, onneksi on enää muutama viikko tämän vuoden viisuhumua ja ensi vuonna sitten uusi ja parempi edustaja!

Mua kiinnostaa kovasti, että kuka se uusi ja parempi edustaja voisi olla? Joku ihan tuntematon, vai kenties joku, joka on ollut jo esillä? Monenlaista on kokeiltu, mutta voittoa ei ole Lordin jälkeen tullut, vaikka Käärijä lähelle pääsikin.

Vierailija
127/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Erikalla parempiakin biisejä kuin toi euroviisu. Mua alkaa tympiä seksin korostus jatkuvasti ja koko ajan. Nyt näytti olevan joku otsikko, että esiintyi jossain yhteydessä yläosattomissa. Siis miksi, tuoko tollanen ääniä. Mun mielestä niin väsynyttä  kun vain olla voi. Mikä tarkoitus Erikalla lopultakin on koko hommassa, onko se koska mä voin. Älkää vaan tulko selittämään mistään naisten voimaantumisesta tai vapautumisesta tms vastaavasta roskasta. Jotain muuta häneltäkin voisi odottaa. Alkaa olla jo liian kulunutta.

Vierailija
128/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit valehdella vaikka maailman tappiin että miesten ja naisten kehot ovat tismalleen samalla tavalla seksuaalisia. Totuutta siitä ei tule, koska biologia mut vaan ajaa miehet kyttäämään tissejä. 

Eli myönnät olevasi kaksinaismoralisti. Hienoa. Jotain edistystä.

Vierailija
129/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö kuinka loukkaava kommenttisi on sekä seksuaalirikosten uhreja että Erika Vikmania kohtaan?

Olen itse seksuaalirikoksen uhri ja myös tunnen naisen, joka on itse kertonut alkaneensa myymään jouduttuaan aiemmin uhriksi. Siitä on jo aikaa, myöhemmin sai terapiaa. Ja olen lukenut, että tosi monilla seksin myyjillä on taustalla esim. hyväksikäyttöä. Ei se ole mikään salaisuus.

Vierailija
130/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Erikalla parempiakin biisejä kuin toi euroviisu. Mua alkaa tympiä seksin korostus jatkuvasti ja koko ajan. Nyt näytti olevan joku otsikko, että esiintyi jossain yhteydessä yläosattomissa. Siis miksi, tuoko tollanen ääniä. Mun mielestä niin väsynyttä  kun vain olla voi. Mikä tarkoitus Erikalla lopultakin on koko hommassa, onko se koska mä voin. Älkää vaan tulko selittämään mistään naisten voimaantumisesta tai vapautumisesta tms vastaavasta roskasta. Jotain muuta häneltäkin voisi odottaa. Alkaa olla jo liian kulunutta.

Teoriani on, että sitä vähän hävettää, kun kaikki alkoi olemalla Dannyn tyttöystävä. Ai niin, no siis voittihan se ne Tangomarkkinat. Mutta siis sen jälkeen oli se D-kausi. Kai sitä nyt häivyttää vähän itselleenkin, perustelemalla, että on vaan avoimen seksuaalinen. 

Tai no, kyllähän tuo Kikka-ura myös myy, hänhän asuu ikäisekseen yksinäiseksi naiseksi oikein hulppeassa talossa, oli jossain puutarhaohjelmassa hiljan. Että kai se on rahakysymys pohjimmiltaan. 

Ei siinä sinällään, mutta ei se minulle edusta naisen voimaantumista, että isoilla tisseillä myy. Kai voimaantunut ja itsenäinen nainen on sellainen, joka pärjää minkä näköisenä tahansa, eikä vain myymällä seksuaalisuutta miehille. 

Vierailija
131/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla menee noin pahasti puurot ja vellit sekaisin? Kukaan ei ole esittänyt mitään väitteitä tuosta aiheesta.

Ja miten tämä liittyy keskusteluun? Pitäisikö biologian mielestäsi sanella sitä, mitä me kulttuurisesti pidämme sopivana? 

Vierailija
132/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolialastomana pyöriminen kertoo Erikasta sen, että hän ei luota biisiinsä ja yrittää epätoivoisesti peittää epävarmuuttaan jatkuvalla mauttomalla ja halvalla seksistisellä käyttäytymisellä. Ei itse näe, että on mennyt liian pitkälle just siihen mauttomuuteen.

Vierailija
133/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seksuaalirikoksen uhri ja myös tunnen naisen, joka on itse kertonut alkaneensa myymään jouduttuaan aiemmin uhriksi. Siitä on jo aikaa, myöhemmin sai terapiaa. Ja olen lukenut, että tosi monilla seksin myyjillä on taustalla esim. hyväksikäyttöä. Ei se ole mikään salaisuus.

Olen pahoillani. Ja ilmiöhän on todellinen.

En kuitenkaan ymmärrä miten tämä liittyy Erika Vikmaniin. Eihän nyt taustalla voi olla sellainen ajatus että avoimen seksuaalinen nainen olisi automaattisesti traumatisoitunut seksuaaliväkivallan uhri. Ei kai kukaan oikeasti ajattele näin?

Vierailija
134/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät olevasi kaksinaismoralisti. Hienoa. Jotain edistystä.

Miehen rintakehä ei ole seksuaalinen samassa mitassa kuin naisen. Tai kyllähän miehet esim. kyttää naisten paljaita sääriä, jotkut kiihottuvat varpaistakin, mutta ellet ole HC-muslimi tai muu uskonnonharjoittaja, niin tuskin niitä tarvitsee kätkeä. Rinnat taas ovat aika oleellinen seksuaalisuuden osa.

Jos tutkittaisiin miten moni mies aidosti fyysisesti kiihottuu katselemalla naisen paljaita rintoja vs. miten moni nainen kiihottuu miehen paljaasta rintakehästä, niin mitä luulet että käy? 

On tietysti eri asia, jos tätä halutaan muuttaa. Mutta eihän Erika sitä vaikuta yrittävän muuttaa, käyttää vai  ikivanhaa totuutta myyntiartikkelina. 

PS. En ole lainaamasi alkuperäinen kirjoittaja. Älä tee oletuksia.

Vierailija
135/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että Erika voittaa ihan vain siksi että vinkujilla vituttaisi.

Vierailija
136/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ja ilmiöhän on todellinen.

Muuten en tiedä, mutta teoria seksuaalisesta haavautumisesta on kiintoisa, kun miettii Vikmanin parisuhdehistoriaa. 

Vierailija
137/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveellisyys voisi olla paikallaan, tuo biisi on ihan jees, mutta esityst voisi muokata siveellisemmäksi.

Naiset voivat pitää puoliaan ilman, että heidän tarvitsisi riisua itseensä ilkosilleen.

Nainen ei mielestäni ole tekemisen kohde eli ei naista pidä sellaisena esittääkään.

Pitääkö voimakkaiden naisten riisua vaatteet pois todistaaksen olevansa vahvoja?

Vierailija
138/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää. Saa voittaa tai olla viimeinen, aika harvan taviksen elämään juurikaan vaikuttaa. 

Vierailija
139/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä valitusvirret ap?

Vierailija
140/910 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan biisistä en välitä, mutta mielestäni on silti outoa pressan hehkuttaa, kuinka kannattaa Ruotsin edustajaa. Tosin en yhtään ihmettele moista kommenttia Stubbilta. Jos kyseessä olisi Kreikan kappale, tuskin hän puhuisi samaan tyyliin.