Olenko ainoa joka toivoo että Erika ei pärjää viisuissa?
Mua on alkanut tympimään koko ihminen. Biisistä en tykännyt alunperinkään, esitys oli myös kamala. Mutta nyt nää itkuvirret kun presidentti sanoo kannattavansa suomalaista KAJ yhtyettä.
Saahan presidentti, kuten me kaikki muutkin kannattaa ihan ketä haluaa.
Kommentit (910)
En ymmärrä miksei voi kannustaa omaa kotimaataan,vaikka ei biisistä tykkäämään. Ja sitten esitetään isänmaallista.
Itse kannusta Suomea,mutta lempibiisi löytyy muualta.
Ja voitto tuo Suomelle enemmän kuin se maksaa. Tuo paljon enemmän.
Ennen oli esiintyjät tyylikkäitä ja laulut viihdyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon Erikalle kaikkea hyvää ja menestystä kisoihin, vaikken biisiään kummoisena pidä. Mutta jos hän ajattelee ratkaisevansa uudella tavalla sukupuoiirooliajattelua niin metsään menee. Tarkemmin sanottuna taaksepäin. Mulle tulee vaan mieleen kymmeniä vuosia sitten Tallinnan laivalla esiintyneet naiset höyhenet takapuolessa ja niukat bodyt päällä, se oli olevinaan rohkeaa silloin ja Erika herättää jostain syystä samoja fiiliksiä. Vanhanaikainen.
Monet hänen faninsa on aika nuoria ja pitää Erikaa jotenkin edistyksellisenä. Mutta mitään uuttahan tuossa hänen sanomassaan ei ole, naisten seksuaalinen vapautuminen tapahtui jo 70-luvulla, vieläkö siitä pitää jonkun jankata? Ja vielä tuolla vanhahtavalla tavalla, jonka pioneeri Madonna oli jo kasarilla.
Oikeasti sitä vapautumista ei ole tapahtunut. Näkee hän sen kommenteistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli vasta 23, kun alkoi seurustella Dannyn kanssa, joka oli 50 vuotta vanhempi.
Eiköhän se ollut suurinpiirtein sama ikäero Armilla ja Dannyllä. Nyt sitten tuo Helmi, sama juttu. Isähahmoako vai peräti isoisähahmoako noi hakee vai pelkkää eteenpäin pääsyä laulajana vai yksinkertaisesti oman elämän rahoittajaa. Ei ole normaalia ei.
No Erikan nykyinen ura on täysin Dannyn ansiota. Kiitti siitä Dannya pettämällä häntä, ei enää vanha ukko kiinnostanut kun oli saanut haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo laulu on viihdyttävä ja tyylikkäämpi kuin esim Saunabiisi show.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei voi kannustaa omaa kotimaataan,vaikka ei biisistä tykkäämään. Ja sitten esitetään isänmaallista.
Itse kannusta Suomea,mutta lempibiisi löytyy muualta.
Ja voitto tuo Suomelle enemmän kuin se maksaa. Tuo paljon enemmän.
Paskan biisin ei haluta voittavan.
Aivan sama kuka voittaa. Ei vaikuta minun elämään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin osattiin pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että presidentti kävi muokeskelemaan Erikan pyllyä ja soitti tälle. Olisi antanut kitistä vaan.
No hitto tosiaan - pisteeni Stubbille peruuntuvat. Selittely, mielistely, hymistely ja pokkurointi, yäk, no respect, no points.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti saa ihan sanoa mielipiteensä ja KAJ on kuitenkin suomalainen yhtye, vaikka edustaa ruotsia.
Kyllä kai silläkin pitäisi olla merkitystä, kuka edustaa kotimaata? Jos ei ole, voidaan lopettaa Suomen edustus kaikissa kisoissa ja tapatumissa, kunhan saadaan joku svensson tästä maasta edustamaan vaikka Kiinaa tai Ugandaa.
Minäkin mietin sitä, että mitähän tapahtuu jos KAJ oikeasti voittaa, juhlitaanko sitä sitten suomessa ihan niin kuin suomi olisi voittanut? Faktisestihan KAJ edustaa Euroviisuissa Ruotsia, ei Suomea.
Et ole ainoa. Toivon että saa 0 pistettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo laulu on viihdyttävä ja tyylikkäämpi kuin esim Saunabiisi show.
😂
Sillä on niin tunkkainen tyyli kun esittää jotain fag hagiä ja seksikästä voimanaista. Ei mitään aitoa.
Nainen asettaa itsensä puolialastomana äijien silmien eteen, että peräkylän pojatkin pääsee kuolaamaan tissejä ja runkkaamaan. Siitäkö nainen voimaantuu ja häntä pitää onnitella rohkeudesta. Itsensä nöyryyttämisestä on tehty hyve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon Erikalle kaikkea hyvää ja menestystä kisoihin, vaikken biisiään kummoisena pidä. Mutta jos hän ajattelee ratkaisevansa uudella tavalla sukupuoiirooliajattelua niin metsään menee. Tarkemmin sanottuna taaksepäin. Mulle tulee vaan mieleen kymmeniä vuosia sitten Tallinnan laivalla esiintyneet naiset höyhenet takapuolessa ja niukat bodyt päällä, se oli olevinaan rohkeaa silloin ja Erika herättää jostain syystä samoja fiiliksiä. Vanhanaikainen.
Monet hänen faninsa on aika nuoria ja pitää Erikaa jotenkin edistyksellisenä. Mutta mitään uuttahan tuossa hänen sanomassaan ei ole, naisten seksuaalinen vapautuminen tapahtui jo 70-luvulla, vieläkö siitä pitää jonkun jankata? Ja vielä tuolla vanhahtavalla tavalla, jonka pioneeri Madonna oli jo kasarilla.
No ilmeisesti pitää, kun porukka edelleen täälläkin vetää siitä herneen niin kovasti nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lainailla kaikkia kommentteja, joita pitäisi. Vastaan siis yleisesti.
Ei ole kyse siitä, että seksuaalisuus olisi yleisesti vaikea aihe, arka aihe tai kipeä aihe. Ei ole kysymys raivokkaasta vastustuksesta seksuaalisuudelle yleensä. Minulle seksi on hyvä ja iloinen asia. Omalla kohdalla omissa yksityistiloissa valitsemani henkilön kanssa. Mutta minulle on myös täysin ok vapaaehtoisten aikuisten välinen seksuaalisuus ihan missä tahansa tilassa, jossa sille ei altistu tahtomattaan. Seksibileet, seksiklubit, stripparit, jopa seksipalveluiden myyminen. Tosin viimeksi mainittu sillä edellytyksellä, että ei ole välittäjiä, eikä ammatinharjoittaja mitenkään kärsi. Ei taida monellekaan aidosti toteutua. On fyysisiä ja henkisiä ongelmia, joita siitä seuraa, valitettavasti. Mutta jos jollekin toteutuu vapaaehtoisena ammattina hyvin, hieno juttu. Jos vielä asianmukaiset verot ja maksut hoideta
"Joku nainen, joka haluaa olla jotain"?
Minusta biisi on tarttuva, eikä vaikuta minun suhtautumiseen seksuaalisuuteen mitenkään. En koe olevani mitenkään seksuaalinen tai haluavani olla sen enempää kuin olen. Mutta silti minua ei häiritse Erikan esitys. Hän nyt esittää noin ja Käärijä esitti omalla tavallaan. Mielestäni Käärijän esitystä voidaan myös kritisoida seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti saa ihan sanoa mielipiteensä ja KAJ on kuitenkin suomalainen yhtye, vaikka edustaa ruotsia.
Kyllä kai silläkin pitäisi olla merkitystä, kuka edustaa kotimaata? Jos ei ole, voidaan lopettaa Suomen edustus kaikissa kisoissa ja tapatumissa, kunhan saadaan joku svensson tästä maasta edustamaan vaikka Kiinaa tai Ugandaa.
Minäkin mietin sitä, että mitähän tapahtuu jos KAJ oikeasti voittaa, juhlitaanko sitä sitten suomessa ihan niin kuin suomi olisi voittanut? Faktisestihan KAJ edustaa Euroviisuissa Ruotsia, ei Suomea.
Ihan varmasti nähdään pienimuotoiset torijuhlat, Vöyrin kunnassa vähän isommatkin bileet. Ei toki niin isot kuin jos Suomi olisi voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen asettaa itsensä puolialastomana äijien silmien eteen, että peräkylän pojatkin pääsee kuolaamaan tissejä ja runkkaamaan. Siitäkö nainen voimaantuu ja häntä pitää onnitella rohkeudesta. Itsensä nöyryyttämisestä on tehty hyve.
Vain tietyn tyyppiset naiset tekevät tuota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinivalkoinen Katri-Heluna korkeassa kauluksessa on ainoa oikea viisuedustaja!