Onko teistä outoa, jos tuttavan jääkaapissa ei ole ollenkaan ketsuppia??
Kommentit (48)
Ap sinun tuttava sitä ja tätä taas. Ei sulla ole itsestäs mitää aloituksentynkää kirjoittaa?
Ketsuppia ei tarvi mihinkään. Ehkä ranskalaiset on ainoa poikkeus.
Pitää vaan opetella laittaan ruokaa niin ei tarvi ketsuppia eikä aromisuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mullakaan ketsuppia tai sinappia. Eikä paljon muutakaan. Olen siis outo, luulin että olen vain köyhä.
Itse en ole köyhä, mutta ei tuu kotioloissa koskaan syötyä semmosia ruokia, mihin tulee ketsuppia tai sinappia. Eli tyyliin grillimakkara. Ehkä kerran kesässä grillaan makkaraa, silloin saatan ostaa ja yleensä lykkään ne sitten kaverille, kun mulla ne jää vaan jääkaappiin käyttämättä.
Sillä ei vain silloin ole lapsia, ainakaan pikkulapsia. Kepsutti on pikkulasten lutaa.
On kyllä aikamoinen red flag jos ei ole ketsuppia.
Tekisin huoli-ilmoituksen, että saa apua elämänhallintaan.
Ei mullakaan ole. Oli joskus mutta heitin pois kun päiväys oli mennyt monta vuotta sitten. En käytä.
Mulla saattaisi olla tuo tilanne. Tällä hetkellä ketsuppia jääkaapista löytyy, mutta ostin mahdollisimman pienen pullon, ettei se ehdi vanhentua ennen kuin ehdin käyttää siitä edes puolet. Tulee harvoin käytettyä mihinkään ketsuppia.
En pengo muiden kaapeissa. Mutta jos näkisin tuttavani jääkaappiin, enkä näkisi siellä ketsuppia, niin siinä ei olisi mitään outoa. En itsekään järin paljon ketsuppia käytä, koska se ei ole kauhean hyvää ja se sopii vain harvoihin ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta se olisi vähän erikoista että tietäisin tuttavani jääkaapin sisällön.
Ehkä sieltä ei juuri apn kaltaisten ihmisten tähden löydy enää sitä ketsuppia. Ennen löytyi, mutta sitten tutustui tähän ketjun aloittajaan
Ei ole outoa. Omasta jääkaapistanikin löytyy todennäköisemmin sinappia kuin ketsuppia, koska syön aika usein hernekeittoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miksi en ole kaupoissa löytänyt ketsuppia kylmäkaapeista?
Ei ole outoa. Mulla on aina ketsuppia ja sinappia.
Omituinen kysymys sulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ole kaupoissa löytänyt ketsuppia kylmäkaapeista?
Avaamaton säilyy huoneenlämmössäkin ja avattuna jääkaapissa.
En ole tuttavasi, onneksi. Tuttavani on niin fiksut käytöstavat omaavia etteivät jääkaappiani tutki. Minä inhoan ketsuppia, jotenka jos outona tulisit tutkimaan , et sitä jääkaapistani löytäisi vaikka miten kaivelisit. Entä miten on käytöstapojesi laita
Minulla ei ole ketsuppia, sinappia on.
Minulla ei ole ollenkaan ketsuppia, en pidä siitä. Sen sijaan mm. tomaattipyreetä ja dijonsinappia löytyy ruoanlaittoon.
Olen allerginen tomaatille. Tuttavat eivät sitä tiedä. He eivät myöskään tutki jääkaappini sisältöä. Ovatkohan he jotenkin outoja?