Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tule koskaan seurustelua, kun voin kuvitella ja käydä koko suhteen kaaren päässäni

Vierailija
01.05.2025 |

Ensin siinä kuvitelmassa ihastutaan, sitten ollaan yhdessä ja lopulta erotaan, jostakin syytä jonka keksin jokaisen ihastuksen kohdalla erikseen. Joko mikä tai tämä toinen haluaa eron.

Samaistuuko joku? Itse en ole koskaan seurustellut siis muuta kuin näin pään sisällä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa säälittävä! 

Vierailija
2/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et joskus edes kokeilisi oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et joskus edes kokeilisi oikeasti?

Koska en usko, että suhde kestäisi. En uskalla muutenkaan lähestyä ketään, enkä ole kiinnostunut minua lähestyneistä.

4/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkään ei kestä ja silti olet siinä mukana. Väliaikaista kaikki on vain. Älä kieltäydy elämästä vain siksi että mikään ei ole ikuista.

Väliaikaisuus ei ole este sille että voisi olla hetkittäin onnellinen toisen ihmisen kanssa yhdessä. Älä käytä sitä tekosyynä olla tekemättä aloitetta.

M59+

Vierailija
5/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Elämäkään ei kestä ja silti olet siinä mukana. Väliaikaista kaikki on vain. Älä kieltäydy elämästä vain siksi että mikään ei ole ikuista.

Väliaikaisuus ei ole este sille että voisi olla hetkittäin onnellinen toisen ihmisen kanssa yhdessä. Älä käytä sitä tekosyynä olla tekemättä aloitetta.

Nään suhteen kaatuvan jo muutamassa kuukaudessa tai puolessa vuodessa. Sellaiset suhteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.

6/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin valinnalla voi vaikuttaa hyvin paljon siihen kuinka pitkään suhde voi kestää. Kun omasta mielestäsi tiedät mihin suhde kanssasi kaatuisi niin voitko etukäteen muuttaa niitä asioita?

Itselläni aikoinaan juuri ne asiat joiden pelkäsin kaatavan uuden suhteen heti alkuunsa eivät lopulta olleetkaan niin vakava ongelma kuin mitä ajattelin. Suhde kesti yli 25 vuotta ja päättyi sitten itseni yllättäneellä mutta valitettavan perinteisellä tavalla.

Jos et koskaan edes yritä niin et edes tiedä mitä menetit. Älä anna "epäonnistumisen" pelon olla esteenä. Puoli vuotta kestänyt suhde ei ole epäonnistunut jos se toi sinulle iloa enemmän kuin surua ja joka tapauksessa antoi lisää elämänkokemusta parisuhteessa elämisestä. Tuo kokemus auttaa sitten seuraavalla kerralla välttämään samat sudenkuopat ja virheet.

M59+

Vierailija
7/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa (M-1965), että kannattaa edes yrittää, vaikka kaikki loppuisikin ennemmin tai myöhemmin. Olen itse kokenut paljon iloa ja rakkautta nyt jo edesmenneessä suhteessani, joka loppui yllättäen. Se antoi paljon ja otti myös, mutta en silti kadu. Elämä on elämistä varten ja jos mitään ei yritä, niin mitään ei myöskään saa.

8/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Tässä on viisautta! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Kumppanin valinnalla voi vaikuttaa hyvin paljon siihen kuinka pitkään suhde voi kestää. Kun omasta mielestäsi tiedät mihin suhde kanssasi kaatuisi niin voitko etukäteen muuttaa niitä asioita?

Itselläni aikoinaan juuri ne asiat joiden pelkäsin kaatavan uuden suhteen heti alkuunsa eivät lopulta olleetkaan niin vakava ongelma kuin mitä ajattelin. Suhde kesti yli 25 vuotta ja päättyi sitten itseni yllättäneellä mutta valitettavan perinteisellä tavalla.

Jos et koskaan edes yritä niin et edes tiedä mitä menetit. Älä anna "epäonnistumisen" pelon olla esteenä. Puoli vuotta kestänyt suhde ei ole epäonnistunut jos se toi sinulle iloa enemmän kuin surua ja joka tapauksessa antoi lisää elämänkokemusta parisuhteessa elämisestä. Tuo kokemus auttaa sitten seuraavalla kerralla välttämään samat sudenkuopat ja virheet.

Ne ovat lähinnä persoonallisuusjuttuja mihin ne kaatuisivat. Esim. ihastuin viimeksi urheilijaan, en olo urheilullinen ja liikunta on minulle pakkopullaa. Ei siitä jutusta tulisi oikeasti mitään, kun toiselle se on elämä ja minulle vastenmielistä.

Vierailija
10/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tullut ajatelleeksi, mutta mä teen samaa.

Vierailija
11/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Ne ovat lähinnä persoonallisuusjuttuja mihin ne kaa

Entäpä jos ihastuu konserttipianistiin eikä itsellä sävelkorvaa lainkaan niin estääkö se molemmin puoleisen ihastumisen ja hyvän elämän jakamisen?

Ei Minttu Räikkönen aja edes karting autoa joten miten voi olla F1 kuljettajan vaimo ja hänen 3 lapsen äiti?

Vierailija
12/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

N

Urheilu on ihan eri juttu. 

Vierailija
13/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuten mennyt elämä juuri niinkuin olet kuvitellut? 

Vierailija
14/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muuten mennyt elämä juuri niinkuin olet kuvitellut? 

Ei ole tullut yllätyksiä juurikaan.

Vierailija
15/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se selvännäkijällä rankkaa:(

Vierailija
16/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taipumusta samaan. Tuntuu ihan turhalta edes yrittää ja mietin aina minua lähestyneitä, että miksi eivät näe samaa, minkä itse näen. En ole seurustellut itsekään.

Vierailija
17/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja nähnyt useammassa suhteessa tuon eron syyn jo aluksi, mutta en halunnut uskoa sitä. 3 kertaa ainakin näin käynyt.

Enää en "seurustele" eikä kiinnosta mitkään "suhteet". Jos mies ei ota miehen roolia monigamiseen avioliittoon niin olen sinkku, piste.

Vierailija
18/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko sama kuin että joku ei koskaan hae töihin. Voi jo kuvitella kuinka tulee käymään ja jättää hakematta.

Kuulostaako fiksulta? Jääkö jotain saamatta ja kokematta? 

Jos joku reagoi ettei suhteesta saa rahaa niin en tarkoita prostituutiota vaan muita kokemuksia.

Rahan perässä OnlyFans voi toimia tehokkaammin.

Vierailija
19/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Nään suhteen kaatuvan jo muutamassa kuukaudessa tai puolessa vuodessa. Sellaiset suhteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.

Hyvä jos ymmärrät asian etkä yritä alkaa pakottaa jotain ihmistä muuttumaan. Kontrollifriikki ei ehkä sietäisi muiden toiveita.

Vierailija
20/24 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Ne ovat lähinnä persoonallisuusjuttuja mihin ne kaa

Ennen tätä urheilijaa olin ihastunut mieheen joka oli hyvin pihi. Todellisuudessa en jaksaisi ihmistä, joka jättää lomamatkankin tekemättä sen takia, että siten säästää rahaa. Hän kävi siis ihan hyvissä töissä ja puhui, kuinka ehkä menee yksin matkalle, mutta eipä sitten mennytkään, kun säästää rahaa, jos ei mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme