Rakennan mielessäni haave elämääni enkä kertakaikkiaan pääse sinne ellen myy itseäni.
Mietin mitä haluaisin elämältäni. Takana on paljon laitapuolen elämää, jonka olen jättänyt taakseni. Se jätti kuitenkin 50 tuhannen euron velat ulosottoon.
Minulla olisi vaikka mitä unelmia mitä kohti haluaisin mennä mutta realistisesti minulla ei vain ole rahaa sen toteuttamiseen. Olen miettinyt ja pohtinut miten ihmeessä tästä elämästä saan vielä itselleni elämisen arvoista ja voin kokea olevani elossa enkä vain hengissä. Velat on maksettava enkä keksi muuta tapaa kuin seksityö, jota olen myös ideoinut. Muut ovat mitä mieltä ovat mutta tuo on todennäköisin keino vielä tässä elämässä päässä velattomaksi ja hyvään elämään kiinni.
Kommentit (2)
Tuttu nainen oli vastaavassa tilanteessa. Aloitti seksityön ja samalla opiskeli mieleisensä ammatin sekä sijoittajaksi. Koulutuksen jälkeen meni töihin ja jatkoi seksityötä. Seksiä myi sen minkä ehti koulultaan/työltään ja sijoituksiltaan. Nyt on keski-ikäinen, tekee työtä, mutta sijoituksetkin tuottavat mukavasti. Tekee seksityötä enää aika vähän, mutta tekee lähinnä vakkariasiakkaiden kanssa. Veikkaan että noin 50v:nä voi elää pelkillä sijoituksillaan jos näin haluaa.
Minulla hyvin vastaava kokemus. Tästä on jo hieman aikaa kun olin tulossa Onnibussilla Kouvolasta vanhaa tätiäni tapaamasta ja vasta Mäntsälän kohdalla tajusin, että kumi jäi päälle. Siinä täydessä linjuriautossa sitten koetin vaivihkaa työnnellä räpylääni Jameksiin ja lopulta sainkin kuin sainkin kumin ongittua ihmisten ilmoille, mutta edessä oli uusi ongelma, tuoreehkolle vauvatahnalle ja ei niin tuoreelle hapansilakalle dunkkaava preservatiivi. Onneksi vieressäni istui mukavan oloinen varttuneempi herrasmies, jonka ajattoman tyylikkään ulsterin sivutaskuun kumin kuin varkain sujautin. Herra jäi lopulta Hämeentiellä bussista lainkaan aavistamatta saamaansa lahjaa eli ylläriä.