Mies, pitäisitkö naista outona, jos hän olisi neitsyt vielä 18-vuotiaana?
Kehtaako kellekään miehelle tuollaista kertoa? Vai teeskennellä kuin olisi ollut joidenkin kanssa aiemminkin
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua 👍
Eli pihtari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut, että luultvasti pahinta mitä voisin sanoa ja pilata orastavan parisuhteen on kertoa naiselle -jos hän sattuisikysymään- kuinka vähän seksikumppaneita minulla on. - Jos kertosin rehellsien vastausken, ettei heitä ole ollut ensimmäsitkään, niin eiköhän olisi selvää, että orastava parisuhde ja toiveeni siitä, että viimein minäkin olisin kohdannut hänet jonka kanssa voisin edetä harrastamaan seksiä olisi päättynyt ennen kuin niin olisi käynyt. Mitään merkitystä kun millään muulla ei ole tämän rinnalla.
En osaa katua sitä, että en ole nuorempana tai nyt vanhempana yrittänyt saada seksiä vaikka sitten painostamlla tai väkisin. Kummastellen suhtaudun myös niihin kehoituksiin, joissa on kehoitettu meitä "kokemattomia" hankkimaan seksiä vaikka "alan ammattilaiselta"
Mutta mitä se nyt sitten muuttaisi, jos voisin ker
Tulepa sitten vähän lähemmäksi, kiitos. Paha nuha, nimittäin. Hajuaisti normaaliakin heikompi.
Pitäisin kun on vielä tyttö, ei nainen
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua 👍
Ja myös ex-vaimo matskua. Surullista, jos naisen kokemukset jäävät noin olemattomiksi jonkin siveysnormien takia.
Tai mikäs siinä jos mies on itsekin sitten yksiavioinen. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua 👍
Ja myös ex-vaimo matskua. Surullista, jos naisen kokemukset jäävät noin olemattomiksi jonkin siveysnormien takia.
Juu sitten jos makuuhuonehommat ei sujuiskaan avioliittoon vihkimisen jälkeen niin mies syyttäis naista pihtariksi ja kävis vieraissa. Eli oikeasti miehet eivät tätä arvosta, haluavat vaan kahlita naisen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua 👍
Juu sitten jos makuuhuonehommat ei sujuiskaan avioliittoon vihkimisen jälkeen niin mies syyttäis naista pihtariksi ja kävis vieraissa. Eli oikeasti miehet eivät tätä arvosta, haluavat vaan kahlita naisen. 😁
Käy vieraissa silti, vaikka sujuisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, mä olin 26v. asti neitsyt. 🤷
Kiva kuulla että en ollut ainoa! Vaikka eihän sillä oikeasti ole väliä, kukin kulkee omaa polkuaan tässä elämässä.
T. 45/47
Ei ole väliä. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Narsistista