Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pitäisitkö naista outona, jos hän olisi neitsyt vielä 18-vuotiaana?

Vierailija
30.04.2025 |

Kehtaako kellekään miehelle tuollaista kertoa? Vai teeskennellä kuin olisi ollut joidenkin kanssa aiemminkin

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 20-vuotiaaksi asti neitsyt.

Itse olin vielä 27-vuotiaana. En vain, demiseksuaali kun olen, pystynyt vehtaamaan pelkän vehtaamisen vuoksi.

Ei siinä muuta ongelmaa ollut kuin että jotkut luulivat ultravanhoilliseksi siveyden sipuliksi...

Pystyitkö itsesi kanssa vehtaamaan? 

Erinomaisesti, kiitos kysymästä! Ja pystyn miehenikin kanssa, jota rakastan enemmän kuin mitään muuta.

Millä logiikalla perusteet sen, itserakkaudella?

Arvatenkin just sillä. Eihän demiselsuaalit aseksuaaleja kuitenkaan ole.

Narsistista 

Vierailija
62/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskua 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskua 👍

Eli pihtari

Vierailija
64/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että luultvasti pahinta mitä voisin sanoa ja pilata orastavan parisuhteen on kertoa naiselle -jos hän sattuisikysymään- kuinka vähän seksikumppaneita minulla on. - Jos kertosin rehellsien vastausken, ettei heitä ole ollut ensimmäsitkään, niin eiköhän olisi selvää, että orastava parisuhde ja toiveeni siitä, että viimein minäkin olisin kohdannut hänet jonka kanssa voisin edetä harrastamaan seksiä olisi päättynyt ennen kuin niin olisi käynyt. Mitään merkitystä kun millään muulla ei ole tämän rinnalla.

En osaa katua sitä, että en ole nuorempana tai nyt vanhempana yrittänyt saada seksiä vaikka sitten painostamlla tai väkisin. Kummastellen suhtaudun myös niihin kehoituksiin, joissa on kehoitettu meitä "kokemattomia" hankkimaan seksiä vaikka "alan ammattilaiselta"

Mutta mitä se nyt sitten muuttaisi, jos voisin ker

Tulepa sitten vähän lähemmäksi, kiitos. Paha nuha, nimittäin. Hajuaisti normaaliakin heikompi.

Vierailija
65/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kun on vielä tyttö, ei nainen

Vierailija
66/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskua 👍

Ja myös ex-vaimo matskua. Surullista, jos naisen kokemukset jäävät noin olemattomiksi jonkin siveysnormien takia. 

Tai mikäs siinä jos mies on itsekin sitten yksiavioinen. 😏

Vierailija
67/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskua 👍

Ja myös ex-vaimo matskua. Surullista, jos naisen kokemukset jäävät noin olemattomiksi jonkin siveysnormien takia. 

Juu sitten jos makuuhuonehommat ei sujuiskaan avioliittoon vihkimisen jälkeen niin mies syyttäis naista pihtariksi ja kävis vieraissa. Eli oikeasti miehet eivät tätä arvosta, haluavat vaan kahlita naisen. 😁

Vierailija
68/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskua 👍

Juu sitten jos makuuhuonehommat ei sujuiskaan avioliittoon vihkimisen jälkeen niin mies syyttäis naista pihtariksi ja kävis vieraissa. Eli oikeasti miehet eivät tätä arvosta, haluavat vaan kahlita naisen. 😁

Käy vieraissa silti, vaikka sujuisivatkin. 

Vierailija
69/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, mä olin 26v. asti neitsyt. 🤷

Kiva kuulla että en ollut ainoa! Vaikka eihän sillä oikeasti ole väliä, kukin kulkee omaa polkuaan tässä elämässä.

T. 45/47

Ei ole väliä. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme