Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pitäisitkö naista outona, jos hän olisi neitsyt vielä 18-vuotiaana?

Vierailija
30.04.2025 |

Kehtaako kellekään miehelle tuollaista kertoa? Vai teeskennellä kuin olisi ollut joidenkin kanssa aiemminkin

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät tuota isona plussana, ihan jokainen.

Eikä pidä. Minä haluan halukkaan naisen enkä mitään siveyden sipulia. Itse pääsin harrastamaan ekan kerran seksiä 14 vuotiaana itseä muutaman kk vanhemman tytön kanssa. 

Lol wt luulee että neitsyys tarkoittaa haluttomuutta.

"Lol wt" kuule on kohta eläkkeelle pääsevä IT yrityksen johtaja

Painu teini helvettii palstalta vinkumasta

Vierailija
42/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskuu.

Niin, vaimoihminen on sellainen joka pihtaa paitsi kun haluaa vauvan.

Vierailija
44/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan menee sulot. Luojan suomaa pitäisi jakaa ja antaa iloa kanssaihmisille.

Vierailija
45/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 20-vuotiaaksi asti neitsyt.

Itse olin vielä 27-vuotiaana. En vain, demiseksuaali kun olen, pystynyt vehtaamaan pelkän vehtaamisen vuoksi.

Ei siinä muuta ongelmaa ollut kuin että jotkut luulivat ultravanhoilliseksi siveyden sipuliksi...

Vierailija
46/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mä olin 26v. asti neitsyt. 🤷

Vierailija
47/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pidä. Minä haluan halukkaan naisen enkä mitään siveyden sipulia. Itse pääsin harrastamaan ekan kerran seksiä 14 vuotiaana itseä muutaman kk vanhemman tytön kanssa. 

Jaa olet joku vanha katkera nörtti. Itke pappa 😅

Vierailija
48/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, mä olin 26v. asti neitsyt. 🤷

Kiva kuulla että en ollut ainoa! Vaikka eihän sillä oikeasti ole väliä, kukin kulkee omaa polkuaan tässä elämässä.

T. 45/47

Vierailija
49/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime joukkuetovereidesi munat puhtaaksi jäkishomo

Vierailija
50/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vielä 27-vuotiaana. En vain, demiseksuaali kun olen, pystynyt vehtaamaan pelkän vehtaamisen vuoksi.

Ei siinä muuta ongelmaa ollut kuin että jotkut luulivat ultravanhoilliseksi siveyden sipuliksi...

Pystyitkö itsesi kanssa vehtaamaan? 

Vierailija
51/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta olen saanut käsityksen, että harvaa miestä haittaa jos nainen on vähän vanhemoikin, jos hänellä on neitsyys tallella. -Sen sijaan on käsittämätöntä, miten, joidenkin mielstä mies ei voi elää ja pysyä tervepäisenä vaan hänestä kuoriutuu ennen 25 ikävuotta kuvottava ja vastenmielinen incel, jos hän ei ole harrastanut seksiä nais(t)en kanssa. - Ellei sitten hän ole (kaappi)homo tai eläny 7 vuotiaasta neliraaja-halvaantuneena letkuruokinnassa. Muussa tapauskessa hän satuolento tai sitten hänellä on jotain erityistä salattavaa naiselta, joka kävisi ilmi jos he harrastaisivat seksiä. (Esimerkiski miehellä ei olsikaan penistä).

Naiset arvostavat kokenutta miestä, miehet kokematonta naista. Niin se vaan on. 

Mutta miksi? - Ai niin. tietsytis siksi, että joskus tuntuu, että muutenkin osa naisista suhtautuu mieheen kuin koiraan. osa nauttii ja ilootsee kun saa kouluttaa miehen tavoille josa taas haluaa ehdottomasti kokeneen mihen, jonka toinen on opettanut sisäsiistiksi, ettei enää miehelle tarvitse opettaa ettei kuse nurkkiin. Ja kun on nähnyt miehen toisten naisten kanssa, niin ei tarvitse kuin osata kuvitella itsensä jatkoksi ja nauttia siitä, minkä muut ovat jo opettaneet ja neuvoneet. pahinta on, jos mies on ollut pidempään sinkku, koska hjänessä todennäköisesti jotain vikaa, koska kaikkien parhaiden miesten koetaan olevan aina parisuhteessa. - Erotessaankin mies on löytnyt itselleen uuden naisen kun taas naine itsensä, kuten täällä joku osuvasti tiivisti.

52/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 ja neitsyt. Huvittavaa on vaan että miehet olettaa että kaikki naiset olisivat 30 ikävuoteen mennessä oIIeet jotain loppuunkulutettuja kyIäpyöriä

Vierailija
53/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisesti, kiitos kysymästä! Ja pystyn miehenikin kanssa, jota rakastan enemmän kuin mitään muuta.

Vierailija
54/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisesti, kiitos kysymästä! Ja pystyn miehenikin kanssa, jota rakastan enemmän kuin mitään muuta.

Millä logiikalla perusteet sen, itserakkaudella?

Vierailija
55/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli hyvä heitto, nauratti. 

Terveisin jäkishomo  😅

Vierailija
56/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla perusteet sen, itserakkaudella?

Arvatenkin just sillä. Eihän demiselsuaalit aseksuaaleja kuitenkaan ole.

Vierailija
57/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli hyvä he

Jääkiekkopelaajaa homompi on vain jalkapalloa katsova mies

Vierailija
58/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että luultvasti pahinta mitä voisin sanoa ja pilata orastavan parisuhteen on kertoa naiselle -jos hän sattuisikysymään- kuinka vähän seksikumppaneita minulla on. - Jos kertosin rehellsien vastausken, ettei heitä ole ollut ensimmäsitkään, niin eiköhän olisi selvää, että orastava parisuhde ja toiveeni siitä, että viimein minäkin olisin kohdannut hänet jonka kanssa voisin edetä harrastamaan seksiä olisi päättynyt ennen kuin niin olisi käynyt. Mitään merkitystä kun millään muulla ei ole tämän rinnalla.

En osaa katua sitä, että en ole nuorempana tai nyt vanhempana yrittänyt saada seksiä vaikka sitten painostamlla tai väkisin. Kummastellen suhtaudun myös niihin kehoituksiin, joissa on kehoitettu meitä "kokemattomia" hankkimaan seksiä vaikka "alan ammattilaiselta"

Mutta mitä se nyt sitten muuttaisi, jos voisin kertoa, että joo oli mulla yksi seksikerta silloin 17 vuotiaana (eli nippa nappa ennen kuin olin luuseri 18 vuotias ja täysin kokematon) ja toine kerta sittenparikymppisenä mutta eipä ole ollut sen jälkeen nyt jo yli 10 vuoteen.....

En halua nostaa seksiä jalustalle pitäen sitä jonain ihmeellisenä ja kummallisena tai ainutlaatuisena asian, joka olsi sovelaista vaikka vasta papin aamenen jälkeen mutta en vain hahmota tai ymmärrä kun osa haluaa mielikuvaa, jossa ilman seksiä ei voisi elää ihmisarvoist aelämää ja jos on vielä mies niin ilmnan seksiä (kumppanin kanssa) miehestä kehkeytyy mielenvikainen ombeselli, joka on niin kuvottava ja vastenmielinen, ettei enää tulekaan saamaan seksiä. Kun taas seksiä harrastavat ovat viriilejä hyväkuntosia tyylikkäitä kauniiita ja rohkeita kouluettuja ultra menestyjiä, joilla ei ole ainuttakaan henkistä tai fyysistä käppiä vaan kysymys harrastetaanko seksiä nyt vai heti.

Vierailija
59/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että luultvasti pahinta mitä voisin sanoa ja pilata orastavan parisuhteen on kertoa naiselle -jos hän sattuisikysymään- kuinka vähän seksikumppaneita minulla on. - Jos kertosin rehellsien vastausken, ettei heitä ole ollut ensimmäsitkään, niin eiköhän olisi selvää, että orastava parisuhde ja toiveeni siitä, että viimein minäkin olisin kohdannut hänet jonka kanssa voisin edetä harrastamaan seksiä olisi päättynyt ennen kuin niin olisi käynyt. Mitään merkitystä kun millään muulla ei ole tämän rinnalla.

En osaa katua sitä, että en ole nuorempana tai nyt vanhempana yrittänyt saada seksiä vaikka sitten painostamlla tai väkisin. Kummastellen suhtaudun myös niihin kehoituksiin, joissa on kehoitettu meitä "kokemattomia" hankkimaan seksiä vaikka "alan ammattilaiselta"

Mutta mitä se nyt sitten muuttaisi, jos voisin kertoa, että joo oli mulla yksi seksikerta silloin 17 vuotiaana (eli nippa nappa ennen kuin olin luuseri 1

<3

Viimesikoina heikoissa kantimissa ollut uskoni ihmiskuntaan elpyi just vähän.

Vierailija
60/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä se nyt sitten muuttaisi, jos voisin kertoa, että joo oli mulla yksi seksikerta silloin 17

Viimesikoina heikoissa kantimissa ollut uskoni ihmiskuntaan elpyi just vähän.

Haista paska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan