Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pitäisitkö naista outona, jos hän olisi neitsyt vielä 18-vuotiaana?

Vierailija
30.04.2025 |

Kehtaako kellekään miehelle tuollaista kertoa? Vai teeskennellä kuin olisi ollut joidenkin kanssa aiemminkin

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu poliisille.

Ite soitin naapurin Raunolle.

Teidät pedofiilit tullaan metsästämään ja taphamaan.

Nyt ei puhuttu 8v vaan 18v.

Vierailija
22/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana menetin neitsyyden, 16-vuotiaana menin kihloihin.

T 8 lapsen työtön yksinhuoltaja, elopaino 130kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
24/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valtaosa seurustele ensimmäisen kerran 17-19v paikkeilla ja toiseksi suurin ryhmä ehkä 20-22v, eikä normaalit menetä neitsyyttään seurustelusuhteen ulkopuolella.

Vierailija
25/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän valtaosa seurustele ensimmäisen kerran 17-19v paikkeilla ja toiseksi suurin ryhmä ehkä 20-22v, eikä normaalit menetä neitsyyttään seurustelusuhteen ulkopuolella.

Itse menetin neitsyyden 22 vuotiaana 19 vuotiaan prostituoidun kanssa. Ei uskonut että olin neitsyt eikä rahaakaan halunnut. M48

Vierailija
26/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni 27-vuotiaana. 

Vierailija
27/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa kukaan kavereistani ei ollut enää18-vuotiaana neitsyt, itse menetin neitsyyden 15-vuotiaana ja olin jo odottanut että neitsyys menisi ja löytäisin sopivan poikakaverin. Olin kateellinen kaverilleni kenellä meni neitsyys Turkin matkalla.

Vierailija
28/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin neitsyt 26 v asti. Tuota ennen en ollut saanut miehiltä minkäänlaista positiivista huomiota, vain haukkuja. Sitten liityin Tinderiin ja sain tuhansia ja taas tuhansia tykkäyksiä ja lopulta pääsin neitsyydestäni eroon, valitsin vain parhaimman näköisen miehen. Jos en olisi tuolloin liittynyt Tinderiin, olisin edelleen neitsyt sillä olen miehille oikeassa elämässä täysin ilmaa. N36

Vierailija
29/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meidän yläasteen luokan tytöistä tuskin kukaan oli enää 9-luokan lopussa neitsyt. En tiedä oliko se jotenkin yleisempää 1980-1990 -lukujen vaihteessa pienessä kaupungissa, että pimpsa ja suu olivat arvokkaat maksuvälineinä...

Vierailija
30/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät tuota isona plussana, ihan jokainen.

Eikä pidä. Minä haluan halukkaan naisen enkä mitään siveyden sipulia. Itse pääsin harrastamaan ekan kerran seksiä 14 vuotiaana itseä muutaman kk vanhemman tytön kanssa. 

Vierailija
31/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli neitsyys, korjaan sanosin mieluummin miehenä poikuus talllella huomattavasti vanhemmaksi, enkä pitäsi ollenkaan pahna, jos 18 vuotiaalla tytöllä olisi neitsyys tallella. - Oikeasti sillä ei ole isompaa mitään muuta merkitystä kuin, että jos on sen menettänyt oli sitten pioika tai tyttö,ei tässä ole minusta sukupuolieroa niin on sem menettänyt  omasta aidosta halusta ja tahdosta, eikä siksi, että joku alisti ja tai pakotti "harrastamaan seksiä" (En kutsuisi seksiki sellaista toimintaa, joka tapahtuu vain ja ainaostaan toisen painostamana ja pakottamana).

Vierailija
32/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu ja töissä ja normaalipainoinen, en toki ollut kauan kihloissa, sen jälkeen miehiä tuli ja meni, ehkä noin 50 seurustelusuhdetta. T. tuo 15-vuotiaana neitsyyden menettänyt

Vierailija
33/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meidän yläasteen luokan tytöistä tuskin kukaan oli enää 9-luokan lopussa neitsyt. En tiedä oliko se jotenkin yleisempää 1980-1990 -lukujen vaihteessa pienessä kaupungissa, että pimpsa ja suu olivat arvokkaat maksuvälineinä...

Samoin oli kaupungissa missä minä asuin, ei kyllä kukaan luokkani tytöistä ollut enää ylä-asteen lopussa neitsyt.

Vierailija
34/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi  erityisen outoa? - Minusta olisi huomattavaasti oudompaa, jos olisi huomattavasti nuorempana harrastanut useammankin kerran seksiä.

Sinkkumies

Vierailija
35/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu poliisille.

Meinaatko, että poliisit hoitas sen neitsyyden poiston vaikkapa pampulla?

Vierailija
36/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta olen saanut käsityksen, että harvaa miestä haittaa jos nainen on vähän vanhemoikin, jos hänellä on neitsyys tallella. -Sen sijaan on käsittämätöntä, miten, joidenkin mielstä mies ei voi elää ja pysyä tervepäisenä vaan hänestä kuoriutuu ennen 25 ikävuotta kuvottava ja vastenmielinen incel, jos hän ei ole harrastanut seksiä nais(t)en kanssa. - Ellei sitten hän ole (kaappi)homo tai eläny 7 vuotiaasta neliraaja-halvaantuneena letkuruokinnassa. Muussa tapauskessa hän satuolento tai sitten hänellä on jotain erityistä salattavaa naiselta, joka kävisi ilmi jos he harrastaisivat seksiä. (Esimerkiski miehellä ei olsikaan penistä).

Vierailija
37/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät tuota isona plussana, ihan jokainen.

Eikä pidä. Minä haluan halukkaan naisen enkä mitään siveyden sipulia. Itse pääsin harrastamaan ekan kerran seksiä 14 vuotiaana itseä muutaman kk vanhemman tytön kanssa. 

Lol wt luulee että neitsyys tarkoittaa haluttomuutta.

Vierailija
38/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu ja töissä ja normaalipainoinen, en toki ollut kauan kihloissa, sen jälkeen miehiä tuli ja meni, ehkä noin 50 seurustelusuhdetta. T. tuo 15-vuotiaana neitsyyden menettänyt

Olet varoittava esimerkki, miksi 15-vuotiaana kakarana ei kannata menettää neitsyyttään eikä 16-vuotiaana mennä kihloihin.

Vierailija
39/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, vaan kunnollisena naisena.

Vierailija
40/69 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta olen saanut käsityksen, että harvaa miestä haittaa jos nainen on vähän vanhemoikin, jos hänellä on neitsyys tallella. -Sen sijaan on käsittämätöntä, miten, joidenkin mielstä mies ei voi elää ja pysyä tervepäisenä vaan hänestä kuoriutuu ennen 25 ikävuotta kuvottava ja vastenmielinen incel, jos hän ei ole harrastanut seksiä nais(t)en kanssa. - Ellei sitten hän ole (kaappi)homo tai eläny 7 vuotiaasta neliraaja-halvaantuneena letkuruokinnassa. Muussa tapauskessa hän satuolento tai sitten hänellä on jotain erityistä salattavaa naiselta, joka kävisi ilmi jos he harrastaisivat seksiä. (Esimerkiski miehellä ei olsikaan penistä).

Naiset arvostavat kokenutta miestä, miehet kokematonta naista. Niin se vaan on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä