IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Pilkataanko palstan kiltti miestä taas? Voisiko joku laittaa jutun tänne?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se elämä kyllä näköjään vaikeaa. Ainoa mikä jäi mietityttämään tuosta artikkelista, että naiset haluaisivat kumppanin joka haastaa. Miksi ihmeessä?
En minäkään tajunnut mitä ihanaa on epästabiilissa suhteessa. Jatkuva vääntö ja konflikti on minulle kuvottavaa myrkkyä.
Outoa logiikkaa oli myös arjen tylsyyden vieroksuminen ja samaan aikaan lasten haluaminen, jotka nimenomaan lukitsevat arjen harmauteen pariksikymmeneksi vuodeksi.
Sama en todellakaan kaipaa mitään vääntöä, kitkaa tai draaman kaarta. Toimiva arki on nimenomaan harmaata vaaleanpunaisilla reunuksilla.
Vierailija kirjoitti:
quote:
-"Kertokaa miehet, mihin muuhun kuin seksiin te tarvitsette naista? Ihan vilpittömästi kysyn."
Arjessa itse en yhtään mihinkään, jollen apukäsiä tarvitse kodin pihalla harrastuksiin..
Harrastuksissa seuraksi vaikka ulkoilemaan, fillaroimaan, ankkoja lintuja katsomaan syöttämään joenrantaan, kirjastoon seuraksi kuuntelemaan klassista live musiikkia, KOSKA kukaan kaveri mies ei näistä innostu eikä halua seuraksi.
Keskimääräinen mies on niin tyhmä, että sen takia lähtökohtaisesti etsin naista seuraksi kaveriksi ystäväksi. Ja nyt puhun ihmisestä ihmisenä, enkä mistään parisuhde ihastus kumppanuus asioista edes.
Kumppanuus ja kiintymys ihastus mielessä puhuttaessa, Nainen edustaa pohjimmiltaan ainakin minulle pehmeitä arvoja.
Sun täytyy saada jotenkin deittiapissa korostettua kuinka tärkeää klassinen musiikki on sinulle. Tarvitset rinnallasi samanlaisen ihmisen. Se ei ole kuitenkaan tyhmyyttä, jos ei ole kiinnostunut samoista asioista kuin sinä. Mihin meistä kukaan tarvitsee puolisoa? Paperilla ei mihinkään ja kuitenkin se tekee meistä kokonaisia ja saa meidät voimaan paremmin. Väärä valinta tietysti saa voimaan entistä huonommin.
quote:
-"Keskimääräinen mies on niin tyhmä, että sen takia lähtökohtaisesti etsin naista seuraksi kaveriksi ystäväksi. Ja nyt puhun ihmisestä ihmisenä, enkä mistään parisuhde ihastus kumppanuus asioista edes."
vastasit:
-"Sun täytyy saada jotenkin deittiapissa korostettua kuinka tärkeää klassinen musiikki on sinulle. Tarvitset rinnallasi samanlaisen ihmisen. Se ei ole kuitenkaan tyhmyyttä, jos ei ole kiinnostunut samoista asioista kuin sinä. ......"
Tarkoitin keskimääräisen miehen tyhmyydellä käytöstapoja ja tunneälyä ja tilannetajua jne kommunikointia vuorovaikutusta ajatustenjuoksua. Rivienvälistä ymmärrettynä , mutta tuossa sen nyt on tekstinä selostaen.
En tarkoittanut mitään sinnepäinkään, että samoja kiinnostuksen aiheita. Juu ei se toista tyhmäksi tee, tietenkään mitenkään. Yleistit liikaa väärä tulkinta johtopäätös, silti aika ihmismäistä....en tässä hauku säti tuosta.
Valitettavasti Deittiapissa ei mikään riitä, jos mainitsee terveistä elintavoista tai kirjaston musiikki esityksistä, saa osakseen vain vihaa ja ylenkatsomista, kun tulkitaan leimataan snobiksi tms.
Juu, Kohtaanto ongelma. Ei voi mitään. Onhan tässä vielä elinaikaa irl livenä löytää, jos löytää.
Mutta, hirwee todistustaakka miehenä, kun ikisinkkuna tässä iässä 40+ , "pakko olla jotain vikaa , ei edes ekalla kierroksella jne jne"
jee:)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt miksi pitäisi olla parisuhteessa, kun ei sitä varsinaisesti edes kaipaa. Toki joskus (pari minuuttia vuodessa) toivoo, että olisi vierellä joku, mutta se että pitäisi tuon parin minuutin vuoksi muuttaa koko elämänsä miehelle mieleiseksi. Ei kiitos. Haluan turvata tulevaisuuteni taloudellisesti ja teen parhaani säilyäkseni terveenä pitkään.
Ahaa. Itse taas olen koko elämäni kaivannut vakaata parisuhdetta, mutta en ole saanut kuin lyhyitä pätkiä. Haluaisin jakaa elämäni rakkaan ihmisen kanssa. Me ihmiset ollaan erilaisia.
PS. Miksi sun pitäisi muuttaa edes elämääsi miehen takia mitenkään merkittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Länsimaiset naiset ovat sellaisia, että eivät edes tiedä mitä he tuovat parisuhteeseen. He ensin luettelevat pitkän listan vaadittuja ominaisuuksia miehessä. Sen perään kun kysyy "mitä mies saa"? He miettivät hetken ja sanovat "minut". Osaamatta sanoa yhtään hyvää ominaisuutta itsestään, muuta kuin ylätasolla jotain että "olen mahtava". Jota eivät todellakaan ole.
Nii no eihän tähän voi vastata yleispätevästi. Esimerkiksi minä en joillekin tuo mitään - mutta oikealle ihmiselle tuon paljonkin. Sehän riippuu siitä, kuinka hyvin ihmiset sopivat yhteen. Eli jokainen todellakin tuo suhteeseen vain itsensä, ja on yhteensopivuudesta ja toisen mieltymyksistä kiinni, onko se paljon vai vähän. Oikealle ihmiselle saatan olla juuri sitä, mitä hän toivoi - mutta jollekin muulle en riittäisi alkuunkaan. Näin se menee. En minä ainakaan toisi kenelle tahansa samoja asioita.
Sen vuoksi on tärkeää, että ihmiset tietävät ensisijaisesti, mitä ITSE haluavat, jotta osaavat tunnistaa ne itselleen sopivat ihmiset. Mikäli kumpikin sattuu olemaan toisilleen oikea tyyppi, silloin he kumpikin tuovat toisilleen juuri sitä, mitä on toivottukin. Silloin se tuntuu siltä, että toinen on "mahtava" (ja ihana, juuri sopiva, juuri se, jonka kanssa haluaa olla) vaikka joku toinen voisi sanoa juuri kuten sinäkin: "ei todellakaan ole."
quote:
-"Kertokaa miehet, mihin muuhun kuin seksiin te tarvitsette naista? Ihan vilpittömästi kysyn."
Arjessa itse en yhtään mihinkään, jollen apukäsiä tarvitse kodin pihalla harrastuksiin..
Harrastuksissa seuraksi vaikka ulkoilemaan, fillaroimaan, ankkoja lintuja katsomaan syöttämään joenrantaan, kirjastoon seuraksi kuuntelemaan klassista live musiikkia, KOSKA kukaan kaveri mies ei näistä innostu eikä halua seuraksi.
Keskimääräinen mies on niin tyhmä, että sen takia lähtökohtaisesti etsin naista seuraksi kaveriksi ystäväksi. Ja nyt puhun ihmisestä ihmisenä, enkä mistään parisuhde ihastus kumppanuus asioista edes.
Kumppanuus ja kiintymys ihastus mielessä puhuttaessa, Nainen edustaa pohjimmiltaan ainakin minulle pehmeitä arvoja.