Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun miehet pälvikaljuuntuessaan ajavat päänsä kaljuksi

Vierailija
30.04.2025 |

Kyllä se paljas pläntti sieltä sängen seasta näkyy kuitenkin 😅

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ajanut, enkä kaljuuntunut, kuten ei suvussamme muutkaan miehet. Sitä paitsi miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu pitkälti testosteronista. Enemmän testoa, vähemmän tukkaa ja toisinpäin. Täydestä hiuskuontalosta riippumatta, olen viriili mies - siis niinku toistaiseksi. M51

Ne kaljuuntuvat ovat viriilimpiä, ja vehkeetkin kovempia. Vaikka en muuten tykkääkkään kaljuuntuvista, mutta kyllä mieluummin kova kalu kuin hiukset.

Totta, mutta myös minun kaluni on kova. Uskokaa nyt hyvät ihmiset mitä puhun. M51

Vierailija
42/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua ärsyttää se, että miestyyppistä kaljuuntumista kutsutaan pälvikaljuksi. Se EI ole pälvikalju! Pälvikalju (alopecia areata) on autoimmuuni ihosairaus jossa hiuksia lähtee tarkkarajaiselta alueelta, myös naiset ja lapset voivat sairastaa sitä.  Hoitona on kortisoniliuos ja PUVA hoito. Hiukset voivat kasvaa takaisin kaljulle alueelle. 

Ap on moukka, ei se tuoimmoisia tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole Juicen kaltaista itsevarmuutta.

Juu. Maailman ainoa kalju pitkätukka.

Vierailija
44/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ajanut, enkä kaljuuntunut, kuten ei suvussamme muutkaan miehet. Sitä paitsi miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu pitkälti testosteronista. Enemmän testoa, vähemmän tukkaa ja toisinpäin. Täydestä hiuskuontalosta riippumatta, olen viriili mies - siis niinku toistaiseksi. M51

Ne kaljuuntuvat ovat viriilimpiä, ja vehkeetkin kovempia. Vaikka en muuten tykkääkkään kaljuuntuvista, mutta kyllä mieluummin kova kalu kuin hiukset.

Kuten totesinkin. M51

Vierailija
45/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukka ja järki eivät kasva samassa päässä. Ei ole teston kanssa mitään tekemistä tuolla.

Apllä on taatusti saattanan paksut hiukset, järkeä ei näytä olevan lainkaan. 

Vierailija
46/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä näkyy. Kyllä se on puolisokeallekin selvää, että minulla on päälaki täysin kaljuna ajoin kuupan partahöylällä tai en.  

Vierailija
47/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen ja raiska ri prikaatinkenraali ykx yhteen kuvottavia molemmat.

Vierailija
48/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru on kylläkin hyvin kaukana siitä. Sulla on omituinen huumorintaju.

Vierailija
49/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta myös minun kaluni on kova. Uskokaa nyt hyvät ihmiset mitä puhun. M51

Voit vielä muutaman vuoden luulla niin, mutta me naiset olemme jo alamäen huomanneet.

Vierailija
50/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käytös on pikkuvauvojen tasolla. Seura tekee kaltaiseksi.

Vierailija
51/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on kuvottava.

Vierailija
52/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sängen? Sitä kun hoitelee jäljellä olevat tupetkin kuoliaaksi, niin eipä sänkeä tule.

Vierailija
53/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vielä muutaman vuoden luulla niin, mutta me naiset olemme jo alamäen huomanneet.

Ei ne tajua, että sen tuntee ettei vehkeet ole enää täydessä terässä.

Vierailija
54/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ensialkuun edes opettelisit, mikä on pälvikalju. Sitä muuten on naisillakin, pahimmassa muodossaan kaikki karvat lähtevät, silmäripsetkin.

Harva kaljuuntuva mies kärsii pälvikaljusta, se kalju päälaki on muuta kaljuuntumista.

Vierailija
55/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä harmittaa kovasti, että naisia joukkorikastetaan pusikoissa, kun lukee täältä millaisia naiset oikeasti ovat. 

Vierailija
56/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannysta ei vielä huomaa mitään.

Vierailija
57/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuloissansa haahuileva tyhjän nauraja. 

Vierailija
58/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pälvikaljua useassa paikassa päässä, isojakin läiskiä. Välillä tekis mieli ajella kaljuksi.

Alopecia-nainen.

Vierailija
59/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ap naurattaa.

Monestakin syystä.

kaljupää M