Naurattaa kun miehet pälvikaljuuntuessaan ajavat päänsä kaljuksi
Kyllä se paljas pläntti sieltä sängen seasta näkyy kuitenkin 😅
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ja minua ärsyttää se, että miestyyppistä kaljuuntumista kutsutaan pälvikaljuksi. Se EI ole pälvikalju! Pälvikalju (alopecia areata) on autoimmuuni ihosairaus jossa hiuksia lähtee tarkkarajaiselta alueelta, myös naiset ja lapset voivat sairastaa sitä. Hoitona on kortisoniliuos ja PUVA hoito. Hiukset voivat kasvaa takaisin kaljulle alueelle.
Ap on moukka, ei se tuoimmoisia tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole Juicen kaltaista itsevarmuutta.
Juu. Maailman ainoa kalju pitkätukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ajanut, enkä kaljuuntunut, kuten ei suvussamme muutkaan miehet. Sitä paitsi miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu pitkälti testosteronista. Enemmän testoa, vähemmän tukkaa ja toisinpäin. Täydestä hiuskuontalosta riippumatta, olen viriili mies - siis niinku toistaiseksi. M51
Ne kaljuuntuvat ovat viriilimpiä, ja vehkeetkin kovempia. Vaikka en muuten tykkääkkään kaljuuntuvista, mutta kyllä mieluummin kova kalu kuin hiukset.
Kuten totesinkin. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ajanut, enkä kaljuuntunut, kuten ei suvussamme muutkaan miehet. Sitä paitsi miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu pitkälti testosteronista. Enemmän testoa, vähemmän tukkaa ja toisinpäin. Täydestä hiuskuontalosta riippumatta, olen viriili mies - siis niinku toistaiseksi. M51
Tukka ja järki eivät kasva samassa päässä. Ei ole teston kanssa mitään tekemistä tuolla.
Apllä on taatusti saattanan paksut hiukset, järkeä ei näytä olevan lainkaan.
Totta helvetissä näkyy. Kyllä se on puolisokeallekin selvää, että minulla on päälaki täysin kaljuna ajoin kuupan partahöylällä tai en.
Vornanen ja raiska ri prikaatinkenraali ykx yhteen kuvottavia molemmat.
Nauru on kylläkin hyvin kaukana siitä. Sulla on omituinen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaljuuntuvat ovat viriilimpiä, ja vehkeetkin kovempia. Vaikka en muuten tykkääkkään kaljuuntuvista, mutta kyllä mieluummin kova kalu kuin hiukset.
Totta, mutta myös minun kaluni on kova. Uskokaa nyt hyvät ihmiset mitä puhun. M51
Voit vielä muutaman vuoden luulla niin, mutta me naiset olemme jo alamäen huomanneet.
Naisten käytös on pikkuvauvojen tasolla. Seura tekee kaltaiseksi.
Minkä sängen? Sitä kun hoitelee jäljellä olevat tupetkin kuoliaaksi, niin eipä sänkeä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta myös minun kaluni on kova. Uskokaa nyt hyvät ihmiset mitä puhun. M51
Voit vielä muutaman vuoden luulla niin, mutta me naiset olemme jo alamäen huomanneet.
Ei ne tajua, että sen tuntee ettei vehkeet ole enää täydessä terässä.
Jospa ensialkuun edes opettelisit, mikä on pälvikalju. Sitä muuten on naisillakin, pahimmassa muodossaan kaikki karvat lähtevät, silmäripsetkin.
Harva kaljuuntuva mies kärsii pälvikaljusta, se kalju päälaki on muuta kaljuuntumista.
Kylläpä harmittaa kovasti, että naisia joukkorikastetaan pusikoissa, kun lukee täältä millaisia naiset oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannysta ei vielä huomaa mitään.
Luuloissansa haahuileva tyhjän nauraja.
Mulla on pälvikaljua useassa paikassa päässä, isojakin läiskiä. Välillä tekis mieli ajella kaljuksi.
Alopecia-nainen.
Kyllä minuakin ap naurattaa.
Monestakin syystä.
kaljupää M