Miksi juot alkoholia vappuna?
Kuohujuomia, simaa tai väkeviä? Mitä se sinulle merkitsee?
Kommentit (52)
Monet juovat siksi, koska heidät on aivopesty niin, että luulevat alkoholin kuuluvan juhliin ja tekevän juhlista jotenkin hienommat ja hauskemmat ja TYYLIKKÄÄMMÄT. LOL.
Koska en halua olla selvinpäin, kun hiekkasandaalit ottaa mut väkisin Kaivarin puistossa aamuyöstä.
N17
En käytä alkoholia ollenkaan. Ei ole pää pipi seuraavana päivänä. Ilman alkoa 4v 8kk.
En juo vappuna enkä milloin muulloinkaan.
Puolimakeaa italialaista kuoharia join pari lasia. Ei känniä vaan mukava olo!
Vierailija kirjoitti:
Mä juon joka päivä illallisella lasin viiniä. Ei vaikuta onko pyhä tai arki.
Eli olet alkoholisti ei se viini ole sen hienompaa kuin kaljaa joisit joka päivä
Ei mitään. Ei vappu merkkaa mitään. Juon kun juon, eli useasti. Ei vapulla merkitystä.
Riikoin 48h absolutismin oluella.
Koska huomenna voi maata puolinpäiviin himassa eikä tarvitse lähteä töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon joka päivä illallisella lasin viiniä. Ei vaikuta onko pyhä tai arki.
Eli olet alkoholisti ei se viini ole sen hienompaa kuin kaljaa joisit joka päivä
Höpöä. Olin töissä keski-Euroopassa vuosia ja ihan normia, että päivittäin juotiin lasi viiniä. Eivätkä takuulla ihmiset olleet mitään juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksin täällä juopottelen ja kuuntelen musaa!Rosee viiniä!N65
Juuri näin. Kivaa iltaa sinulle!!
T. N58
Vierailija kirjoitti:
Juon tänään yhden ananaslonkeron. Juon ehkä kerran 3 kuukaudessa, joten se mulle sallittakoon. 😀
Ei! Nyt loppu se jatkuva läträäminen!:)
Ei mitään eikä mikään juhlapäivä ei edes joulu,juon jos juon tai sitten en.
Alkoholi on hyvä seurajuoma. Saa leppoisan fiiliksen ja on mukava olla. Sitä voi ihan sivistyneesti juoda.
Koska se on kivaa, kännissä on mukavaa 🥂 Eikä haittojakaan ole kunhan ei juo usein. Kippis, t 50 v nainen 🍻
No en juo, en vappuna enkä muulloinkaan.
Yksin täällä juopottelen ja kuuntelen musaa!Rosee viiniä!N65