Hyi helv.... Stubb kannattaa Ruotsin edustajaa euroviisuissa !?!?
Eikö presidentti pitäisi syöstä tällaisen maanpetturuuden vuoksi vallasta?
"Stubbilta kysyttiin, ketä hän kannustaa Euroviisuissa.
Se on se yksi bändi, jolla on melkein sama nimi kuin mulla. Minun nimeni on Cai-Göran Alexander Stubb, presidentti sanoi."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b49c0c2-9849-45a2-a26e-c4ae46…
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lopultakin kaikille alkaa kohta pikkuhiljaa valjeta se että kaikki on suomalaisia. Voiko joku olla noin yksinkertainen?
edustavat ruotsia
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ketään joka kannattaisi erikaa.
Täällä yksi Eerikan ihailija. Kaunis ja rohkea nuori nainen joka uskaltaa olla oma itsensä ja tehdä sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on maailmassa asiat hyvin, kun tästäkin on tehty uutinen:
"10:44
Stubb puhui Erika Vikmanin kanssa
Stubb kertoo viestitelleensä Suomen Euroviisu-edustajan Erika Vikmanin kanssa keskiviikkona. Hän toivotti onnea ja menestystä sekä Vikmanille että Ruotsin edustajalle KAJ'lle ja toivoo Suomeen kaksoisvoittoa Euroviisuista.
Stubb tapasi KAJ'n alkuviikosta Vöyrillä ollessaan Pohjanmaan-matkallaan.
Ihan turha kohu tehty tuostakin, Erika tietty nauttii kun saa taas huomiota ja pääsee uhriutumaan lehdissä.
Hienoa. Varmaan suurin osa Suomen kansasta kannattaa mieluummin hauskaa ja tervehenkistä KAJ:ta kuin 2000-luvun Kikka-kopiota.
KAJ on seiskan laulajien vitsibändi.
Vierailija kirjoitti:
Sama, minäkin kannustan Ruotsin esitystä.
Minäkin, aion äänestää Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa Erikan esityksessä ole mitään uutta.
Nolo ja vastenmielinen esitys
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri 1960- ja 1970- lukujen euroviisuvoittajia. Kuusikymmentäluvulla oli vielä oikeasti musiikki pääosassa. Tanskan Dansevisekin on aivan ihana, puhumattakaan Ranskan ja Italian voittokappaleita.
KAJ on säälittävää kuraa ja pelkään, että tekouskovaiset eivät uskalla Erikakaan äänestää.
Suomalaiset ei saa äänestää Erikaa muutenkaan, paitsi ne jotka asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri 1960- ja 1970- lukujen euroviisuvoittajia. Kuusikymmentäluvulla oli vielä oikeasti musiikki pääosassa. Tanskan Dansevisekin on aivan ihana, puhumattakaan Ranskan ja Italian voittokappaleita.
KAJ on säälittävää kuraa ja pelkään, että tekouskovaiset eivät uskalla Erikakaan äänestää.
Mielestäni olisi kyllä mahtavaa jos he voittaisivat ruotsinkielisellä kappaleella ja puvut päällä. Tästä tulee nimenomaan jotenkin vanhanaikaiset viisut mieleen, toki vähän modernimpi versio.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ketään joka kannattaisi erikaa.
Minä!
Kannustan sekä Erika että KAJ:ta.
Se on vaan hyvä merkki, kun jostain artistista alkaa ilmestyä haukkumisketjuja vauvalle. Kateellisilla ja katkerilla menee AINA tunteisiin, kun joku menestyy ja nousee suursuosioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lopultakin kaikille alkaa kohta pikkuhiljaa valjeta se että kaikki on suomalaisia. Voiko joku olla noin yksinkertainen?
edustavat ruotsia
Aivan, kuten kirjoitat, edustavat ruotsin kieltä.
Edustavat myös Ruotsin maata, mutta ovat suomalaisia.
Tuo raja näissä kulttuurimenoissa on kovin muodollinen.
Ja aapee on hurjistunut?
Ihan oikeesti.
Pieni sielu, kovin pieni ja kapea on näkemys, kun moisesta tulee aggressiot.
Kulttuuri ja taide yleensä ovat laajoja maiden rajoja rikkovia asioita.
Voisi olla iloinen siitä, että suomalaisuus laajenee, jopa ruotsia puhuvaan maahan!
Hienoa.
Voi pitää molemmista ja sanoa sen, mutta presidentin täytyy kannustaa ennen kaikkea Suomen edustajaa, mielestäni.
Harvoin oon toivonut Ruotsin voittoa missään, mutta tänä vuonna toivon, että voittavat viisut KAJn kappaleella ja esityksellä. Yksi kaksi kolme sauna!!!
Ei tuossa Erikan esityksessä ole mitään uutta.