Hyi helv.... Stubb kannattaa Ruotsin edustajaa euroviisuissa !?!?
Eikö presidentti pitäisi syöstä tällaisen maanpetturuuden vuoksi vallasta?
"Stubbilta kysyttiin, ketä hän kannustaa Euroviisuissa.
Se on se yksi bändi, jolla on melkein sama nimi kuin mulla. Minun nimeni on Cai-Göran Alexander Stubb, presidentti sanoi."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b49c0c2-9849-45a2-a26e-c4ae46…
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko KAJ:n jäsenet sinusta ap jotenkin vähemmän suomalaisia kuin erika?
Sivusta sen verran, että laulu on tuotettu Ruotsissa ja osa tekijöistäkin on ruotsalaisia.
Ilmanko onkin parempi ralli.
Ja minä äänestän Israelia. Mun mielestä laulajalla paras ääni. Politiikasta viis.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ketään joka kannattaisi erikaa.
Tapasin pubissa yhden miehen, joka sanoi kannattavansa. Kun E on niin rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko KAJ:n jäsenet sinusta ap jotenkin vähemmän suomalaisia kuin erika?
Sivusta sen verran, että laulu on tuotettu Ruotsissa ja osa tekijöistäkin on ruotsalaisia.
Niin? Kappaleen esittäjät on Suomesta ja ovat olleet aktiivisesti mukana biisinteossa. Ruotsalaisia biisinikkareita nyt löytyy sen ja tuon maan kappaleen taustalta.
Nytpä löytyy suomalaiset ainakin neljän maan biisien tekijöistä. Myös Viron ja oliko Espanjan (asut Teemu Muurimäki)
Voi kun nautin siitä että KAJ tuli ja veti maton alta friikkisirkusosastolta chisu,erika et comp.
Parhautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pubissa yhden miehen, joka sanoi kannattavansa. Kun E on niin rohkea.
Nooh, kunhan se näkee Maltan misun niin E unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nautin siitä että KAJ tuli ja veti maton alta friikkisirkusosastolta chisu,erika et comp.
Parhautta!
Joo, tällaista ei ikinä olisi osannut kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä äänestän Israelia. Mun mielestä laulajalla paras ääni. Politiikasta viis.
Onko hän nyt varmasti trans?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Kaj laula juuri Erikan viemisestä saunan taakse vai miten se oikein meni, että siksihän se on niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Sama, minäkin kannustan Ruotsin esitystä.
Sehän olisi suomalaisten voitto jos suomalainen bändi voittaisi viisut ja ruotsalaiset maksaisivat seuraavan vuoden kekkerit.
Vierailija kirjoitti:
Parhautta!
Nää neukkulsiseleganssia uhkuvat junttihomot on friikkejä jos ketkä.
Ilmankos pojilla on tilit tyhjinä kun olette lyöneet tt-tuilla vetoa. Mitäs KELA siitä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
KAJ voittoon! Minunkin ääni menee tänä vuonna Ruotsille, ekaa kertaa ikinä.
Yle antaa äänestystulot Mieli ry:lle. Äänestän todella mielelläni!
Hyvä kun muistutit, täytyykin laittaa BBB soimaan vapun kunniaksi!
Niin, onhan Erikan kappale ihan paska eikä 2020-luvulla enää biisin paskuutta voi määräänsä enempää yrittää paikata paljaalla pinnalla. Vaikka kuinka "rohkeaa" ja "voimaannuttavaa" ja "naisellista" olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin kannustan. Ihan on vapaa maailma ja voin itse valita ketä kuuntelen.
Vöyriläiset voidaan kai laskea suomalaisiksi, vaikka eräänlaista svenskaa puhuvatkin. Välipä hällä, mitä maata edustavat. Täältäkin ääni barabadalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, en minäkään tiedä. Erikalla on ainakin kaksi kilpailijaa Malta ja Espanja. Katsokaapa.
Kant on ollut pitkään viisuista kiinnostuneiden huulilla.
Minä voisin kannustaa vaikka Islantia, mutta kysymys onkin siitä mitä me äänestetään. Vauvapalstakannatuksella ei ole mitään merkitystä. Erikaa ei voi äänestää suomalaisista puhelinliittymistä, uskokaa nyt.
Euroviisut alkaa olla jo perheohjelma kappaleineen ja sukupuoli vähemmistöillä jo alkaa olla tukalaa tuossa yhteydessä esiintyä julkisesti.
Niin? Kappaleen esittäjät on Suomesta ja ovat olleet aktiivisesti mukana biisinteossa. Ruotsalaisia biisinikkareita nyt löytyy sen ja tuon maan kappaleen taustalta.