Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa edes alhaisen tason naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.04.2025 |

Olen korkeakoulutettu, 182cm, keskituloinen ja näytän ihan hyvälle. En tunnu kelpaavan edes ylipainoisille tai niille naisille jotka eivät vaan ole kovinkaan kauniita. Minulle kuuluisi oikeasti nainen joka olisi EDES normaalipainoinen ja näyttäisi edes tavalliselta mutta kun en kelpaa niin en kelpaa. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla joten missä on meidän miesten tasa-arvo? 

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi tasonsa. 

Ei, vaan miehet yliarvio. Tämä on ihan tutkittu. Jokainen mies kuvittelee olevansa keskivertoa tasokkaampi mies, ja yrittää siksi iskeä itseään huomattavasti tasokkaampia naisia. Johtuu testosteronista.

Ja jokainen törpösti moottoritiellä ajava (mies)kuski kuvittelee olevansa keskimääräistä parempi ajaja.

Vierailija
122/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle heitti joskus mies baarissa "No mutta sähän nyt ainakin lämpeet mulle kun ei varmaan moni mies kattelis tota sun ihottumaa!"

Asenteesi on vähän samanlainen. Laskelmoiva ja alentuva. Ei sellainen sytytä mitään romanttisia tai eroottisia tunteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo. Miehet usein arvioivat tasonsa väärin. Mitä annettavaa sinulla olisi sellaiselle naiselle, joka vastaisi noita sinun speksejäsi? Todennäköisesti odotat kuitenkin vastaavasta naisesta kodinhoitajaa ja ohjelmatoimistoa sekä seksiä enemmän kuin nainen kaipaisi. Olisit siis tuollaiselle naiselle taakka. Lisäksi asenteesi tasoteorioineen on ikävä, joten sekin työntää naisia pois.

Vierailija
124/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taso on kaikilla, ei saa olla läski, pitää olla hyvin tienaava, pitää olla liikunnallinen tai yms paskaa tai sitten sohvaperuna pullukka. Naton sotilas kelpaa kaikille tai linnakundi, sitä suorastaan anellaan.

Vierailija
125/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo. Miehet usein arvioivat tasonsa väärin. Mitä annettavaa sinulla olisi sellaiselle naiselle, joka vastaisi noita sinun speksejäsi? Todennäköisesti odotat kuitenkin vastaavasta naisesta kodinhoitajaa ja ohjelmatoimistoa sekä seksiä enemmän kuin nainen kaipaisi. Olisit siis tuollaiselle naiselle taakka. Lisäksi asenteesi tasoteorioineen on ikävä, joten sekin työntää naisia pois.

Naiset puhuvat täällä jostain asenteesta ja oma on lähes kaikilla äärimmäisen negatiivinen viestien perusteella. Vai eikö yhdestä viestistä voikaan päätellä koko ihmisen persoonaa?

Vierailija
126/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa piilottaa kamalaa luonnettasi. Jotkut miehet osaavat ja naiset menevät loukkuun. Sinusta onneksi näköjään havaitsee kusipäisyyden samantien.

Vierailija
127/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ilkeä alhaisen tason mies ruikuttaa. Taas.

Vierailija
128/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinusta kuultaa läpi se, että et ajattele ketään naista ihmisenä, yksilönä vaan joidenkin tasojen kautta kuin jotain shoppailtavaa tuotetta.

Vierailija
129/145 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinusta kuultaa läpi se, että et ajattele ketään naista ihmisenä, yksilönä vaan joidenkin tasojen kautta kuin jotain shoppailtavaa tuotetta.

Naisten selityksen miehen huonolle menesstykselle ovat kyllä aivan käsittämättömiä. Miehet kyllä luultavasti tietävät ettei naisilta kannata mitään kysyä ja jos eivät, niin ainakin tällaisen ketjun jälkeen se päätelmä on helppo tehdä. Mutta saa ainakin ketjun täyteen vihaisia naisia hiukan tökkimällä ja ehkä se on jollekin viihdettä.

Vierailija
130/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vaan ovat eri tasoisia, toiset ovat parempia kuin toiset. Onko sinun mielestä 172 senttinen duunarimies samaa tasoa kuin 192 senttinen komia diplomi insinööri? 

Tai onko sinun mielestä ylipainoinen nainen samaa tasoa kuin kaunis nainen? 

Vierailija
131/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vaan ovat eri tasoisia, toiset ovat parempia kuin toiset. Onko sinun mielestä 172 senttinen duunarimies samaa tasoa kuin 192 senttinen komia diplomi insinööri? 

Tai onko sinun mielestä ylipainoinen nainen samaa tasoa kuin kaunis nainen? 

Minulle koulutustaso, pituus tai kauneus ei tee ihmisestä parempaa kuin toinen ihminen. Eli minusta sinun esimerkin ihmisistä ei voi sanoa että joku olisi parempi kuin toinen. Enkä saa noista mitään tasojakaan aikaiseksi.

Toki usein akateemiset päätyvät yhteen akateemisten kanssa. Tämä koska tavataan herkemmin opiskelemassa/töissä toisia saman alan ihmisiä. Ja enennkaikkea ymmärretään ja ajatellaan asioista enemmän samaan tapaan.

Minulla on kaksi poikaa joista toinen opiskelee yliopistossa ja toinen ammattikoulussa. Heidän jutuissaan ja kaveriporukoissaan on eroa. Yliopistopoika seurustelee ammattikorkeaa käyvän tytön kanssa ja ammattikoululainen seurustelee ammattikoulua käyvän tytön kanssa. Ovat tavanneet opintojen puitteissa kaverinsa.

Mitä tulee pituuteen niin ei sillä ole esim minulle mitään merkitystä. Olen seurustellut niin 165 cm pitkän miehen kanssa kuin 188 cm pitkän kanssa. Jos olisin valinnut pelkän pituuden mukaan niin olisin tuon lyhyemmän miehen kanssa koska oli kiva lainata hänen vaatteita ja esim suuteleminen oli helpompaa. Mutta pidemmän miehen kanssa osui arvot ja tavat paremmin yhteen joten olen hänen kanssaan elänyt jo kymmeniä vuosia.

Joku haluaa pitkän ja toinen lyhyen puolison. Joku haluaa tummaa ja toinen vaaleaa. Suurin osa arvostaa kauneutta/komeutta mutta vain harvoille se on asia joka on ehdoton edellytys. Silloin he etsivät vain kaunista/komeaa ja joko löytävät tai jäävät yksin. Tietysti usein kaunis ja komea päätyvät yhteen koska esim  kauneus edellyttää geeniloton lisäksi yleensä paljon vaivannäköä että treenaa, syö terveellisesti, meikkaa kauniisti, pukeutuu kauniisti ja huolitellusti jne. Eli samankaltaiset arvot yhdistää. Jos toinen syö terveellisesti pysyäkseen kauniina ym niin hankala kuvitella elämään sohvaperunapuolison kanssa joka rakastaa syödä roskaruokaa eikä liiku lainkaan.

132/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kemia, jonka pitää pelata 😎 jos ei toimi, ni ei toimi 

Vierailija
133/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi tasonsa. 

Nainen yliarvioi ja naiset yliarvioivat.

Vierailija
134/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pituus ja välillä ikä vaihtelee näissä viesteissä vuosien mittaan. Ehkä joku sopiva lajikumppani kuulisi kutsuhuudon, kun ottaa riskin livenä? Jotkut tykkää kun puhutaan outoja ja jos ääni olis vielä tarpeeksi kova, niin tuntuu että tässähän vois olla mun Herra Johtaja.

Vierailija
135/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kuuluisi jokin tietynlainen nainen? Hahhah, mitä soopaa. 

Kovin oli toisenlaiset kommentit naisilla kun Veera 27v itki ylen jutussa miehettömyyttään.

Mistähän johtuu

Vierailija
136/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kuuluisi jokin tietynlainen nainen? Hahhah, mitä soopaa. 

Kovin oli toisenlaiset kommentit naisilla kun Veera 27v itki ylen jutussa miehettömyyttään.

Mistähän johtuu

Koska toi provoaa tätä samaa viikosta ja vuodesta toiseen.

Vierailija
137/145 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei naiset ole sinun kaltaiselle luuserille mitään velkaa, varsinkaan parisuhdetta. Kyllä se syy on ihan siellä toisessa päässä

Vierailija
138/145 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt vakavasti otettavaa yritystä falsifioida Laasasta. Eipä silti, että se olisi mahdollistakaan. Sekös heitä harmittaa. Vielä enemmän harmittaa, että ylipäätään harmittaa. Kuinka helppoa elämä olisikaan, jos luopuisi ylevistä valheista. Niitähän liberaaleilla riittää.

Vierailija
139/145 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montaa tavista naista pyytänyt treffeille ja yksikin sanoi että olen ruma ja käski häipymään. Aina tulee pakit ja sanovat ei. Tein kerran testin ja laitoin komean miehen kuvan omaan profiiliini ja sitten alkoi tulla viestejä tavis ja lihavilta naisilta. Sain viikossa 30 viestiä naisilta ja monet halusi tavata.

Vierailija
140/145 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni on, että ostat tsekkihuoran kerran kuukaudessa ja saat siitä hyvän mielen. Avioliitossa et saisi seksiä yhtään useammin ja se olisi korkeintaan meh suoritus. Plus kaikki mäkätys ja v ittuilu jäisi elämästä pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi