Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 54v mies. Miksi en saa naista?

Vierailija
30.04.2025 |

Olen kivannäköinen ja korkeakoulutus löytyy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joko nuorempi TAI rikas

Vierailija
2/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. Minulle kelpaa vain alle 30v. ja olen sentään yli 5-kymppinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä naista etsit?

Vierailija
4/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hauska? Keskustelutaitoinen? Kiinnostava? Mitä harrastat? Näytätkö ja osaatko tulkita tunteita? Oletko Mies vai hiiri?

Vierailija
5/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä odotukset irrallaan todellisuudesta- Mene ja tiedä.

Vierailija
6/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oma uudehko miesystäväni on 55-vuotias. Ei ole kouluja käynyt, yksityisyrittäjänä ollut koko elämänsä. Hän on huomaavainen, hellä mutta sopivasti kova, hauska, fiksu, empaattinen, kiihkeä, positiivinen ja herkkä. Siis mun mielestä aika lailla täydellinen kumppani. Ja omaan silmään oikein komea. Niin, rahaa ja omaisuutta hänellä ei ole kyllä yhtään.

Vierailija
7/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Oma uudehko miesystäväni on 55-vuotias. Ei ole kouluja käynyt, yksityisyrittäjänä ollut koko elämänsä. Hän on huomaavainen, hellä mutta sopivasti kova, hauska, fiksu, empaattinen, kiihkeä, positiivinen ja herkkä. Siis mun mielestä aika lailla täydellinen kumppani. Ja omaan silmään oikein komea. Niin, rahaa ja omaisuutta hänellä ei ole kyllä yhtään.

Ja ehkä tuo, että kaksi ainutta mainitsemaasi asiaa itsestäsi ovat hyvin pinnallisia. Niin tavallaan kertoo jotain sun persoonasta ja voi selittää miksi et löydä kumppania. Suuri osa etsii ensisijaisesti ihmistä, ei hyviä numeroita paperilla.

Vierailija
8/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saa naista"

Siinä syy. Kukaan ei halua pelkkä objekti.

Vierailija
9/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit itseäsi kivaksi eikä koulutus takaa yhtään mitään

Vierailija
10/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria, sanon minä. Osa väittää pinnalliseksi kun mainitsit kivan ulkonäön ja koulutuksen, mutta niillä pääsee helpommin alkuun ja jos henkilötasolla kolahtaa, muut seikat vaikuttaa siitä eteenpäin.

Vierailija
11/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vanha ja eltaantunut, iho ja muna roikkuvat velttoina, sisäkumi paistaa, pötsi pömpöttää ja henki haisee kuolemalle. Siinä muutama syy.

Vierailija
12/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa tuuria, sanon minä. Osa väittää pinnalliseksi kun mainitsit kivan ulkonäön ja koulutuksen, mutta niillä pääsee helpommin alkuun ja jos henkilötasolla kolahtaa, muut seikat vaikuttaa siitä eteenpäin.

No ei ihan noinkaan. Ex-aviomieheni on hyvin komea ja korkeasti koulutettu ja korkeassa asemassa töissä. Luonne on niin mätä, että jos hän ihmettelisi miksi ei saa naista niin en kyllä siihen ihmettelyyn yhtyisi. Joo, helpompi päästä alkuun, kyllä. Mutta huonolla tuurilla on todennäköisesti vähemmän merkitystä kuin sillä minkälainen on persoona.

Vierailija
13/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aiemmin ollut naista?

Vierailija
14/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli ei toimi, se on suurin syy.

15/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kyllä provon oloinen, mutta olkoon.

Onko sinulla ap harrastuksia joissa kohtaat sosiaalisissa tilanteissa sen ikäryhmän naisia joista olisit kiinnostunut? Jos ei ole niin korjaa tilanne.

M59+

Vierailija
16/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. Minulle kelpaa vain alle 30v. ja olen sentään yli 5-kymppinen nainen.

Sinulle kelpaa kuka vain. Kun kukaan ei kelpuuta sinua, etkä voi myöntää totuutta, niin kerrot tätä tarinaa.

50v nainen on ongelmajätettä.

Vierailija
17/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se pelkästä iästä johtuu. Suurin osa ikätovereistasi on naimisissa, osa jo toisella kierroksella. Kannattaa yrittää tutustua ihmisiin ja jättää tilaisuuksia suhteelle. Harvoin sitä tulee kukaan kotoa noutamaan.

Vierailija
18/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"saa naista"

Siinä syy. Kukaan ei halua pelkkä objekti.

Ilmaisin itseni hieman epäselvästi, tarkoitus oli kysyä, miksen saa pillua.

Vierailija
19/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kelpaa kuka vain. Kun kukaan ei kelpuuta sinua, etkä voi myöntää totuutta, niin kerrot tätä tarinaa.

50v nainen on ongelmajätettä.

Miehet kuvittelevat itsestään liikoja. Alentaisivat tasovaatimustaan niin löytäisivät kivan tavisnaisen. Ei kaikki voi saada niitä 10% instabeibejä. Antakaa tavisnaisillekin mahdollisuus.

Vierailija
20/25 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuostapa se johtuu. Jos kuvittelet saavasi parisuhteen sen takia, koska olet "kivannäköinen" ja "korkeasti koulutettu" niin eiköhän ne syyt löydy ihan henkilössä itsessä, kun ei ole muuta tarjottavaa tuon ikäisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän