Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ollut varatun, perheellisen taksikuskin salarakas?

Vierailija
30.04.2025 |

Itse olen. Olen lapseton, naimaton nainen ja asun omistamassani rivitalohuoneistossa pienellä paikkakunnalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa olisi... 

Vierailija
2/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen täs mein rivarissa. Pieni paikkakunta, niin kaikki tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi suurperheen äiti joka tappoi taksikuskin vaimon.

Vierailija
4/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, ja olen edelleen. Taksikuski on perheellinen, mutta joskus hänkin kaipaa reipasta homoilua miehen kanssa. 

Vierailija
5/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun heikkolahjaisen suharin kassientyhjennysalusta? Joo ei.

Vierailija
6/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. olen lähihoitaja eli omaa rahaa on. t.ap

Vierailija
7/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin "meriitti"🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
8/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sun varallisuus liittyy tähän salasuhteeseen?

Vierailija
9/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten sun varallisuus liittyy tähän salasuhteeseen?

Taksikuskithan ovat tunnetusti niitä äyrikuninkaita, ei ne tyhjätaskuista huoli. Vähintään lähärin tutkinto pitää olla.

Vierailija
10/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salarakas oli.

T: Taksikuski

Vierailija
11/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taksikuskin tulot voivat olla melkein mitä tahansa muutamasta satasesta tuhansiin /kk.  Itselläni muutama vuosi sitten taisi keskiarvobrutto olla aika tasan 3 000€/kk...

Vierailija
12/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taksikuskin tulot voivat olla melkein mitä tahansa muutamasta satasesta tuhansiin /kk.  Itselläni muutama vuosi sitten taisi keskiarvobrutto olla aika tasan 3 000€/kk...

Parhaat vuodet itsellä 40000+ €/v

Vierailija
13/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku mustasukkainen mamma yrittää ovelasti onkia, oisiko häntäheikkisiippansa retkipatja täällä.

Vierailija
14/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat vuodet itsellä 40000+ €/v

en tiedä pitääkö paikkansa, mutta olen kuullut, että yksi nykyinen yrittäjä olisi ajanut invalla pikkasen yli  60 000€/v palkkatöissä ollessaan. Olen kuullut jutun sekä ko henkilöltä itseltään että silloiselta työnantajaltaan toisistaan tietämättä, että saattaa jopa olla totta. Tuo kyllä edellyttäisi jo jotain kallista vakiokyytiä. Jos olisi 40% provisio niin keskimäärin alv 0% kassa 12 500€/kk...

Vierailija
15/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tänääkin tavataan Matti.

Candyboysi

Vierailija
16/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän naapurissa asui eukko jonka luona kävi arabitaksari.  Toi hajuvesiä mitä muiden naisten luota varastanut. Ykshuoltajalla oli poika. No sitten toinen naapuri taas eronnut rouva niin hänen luona kävi somali mies jolla lapsia ja vaimo viereisessä talossa.  Akka oli pesutuvalla ukko tän naisen luona naimassa. Sitten se video netissä missä arabii on bordellissa antaa rahaa huivipäälle ja nai. Sattumalta lävähti netissä. Syntinsä heilläkin. Sitten oli eräs yksinhuoltaja jonka luona kävi taksarikuski yöllä !! Toki ukot naimisissa tai avoliitossa kun akka maksaa asumiskulut. 

Vierailija
17/17 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kun tuttavan lapset on yhden naimisissa olleen miehen jolla 6 lasta ja ne asuu lähekkäin. Niin miten ihmeessä ne niinkuin hoitaa ton isoäiti isoisä jutun keskenään siis. Et niinku hei meidän isällä on tosi naapuris pari sisarvelipuolta ja niiden lapset on meidän isän lapsenlapsia kuin meidänkin.  Siis . Miten nää miehet kestää itseään näiden lastenlasten silmissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi