Sellainen asunto tällä kertaa!
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/tampere/amuri/kerrostalo/161028…
Katsokaapa sisustusta. Mitä pidätte?
Kommentit (61)
Miksiköhän tuosta hirttosilmukasta piti ottaa erikseen kuva? Vessa myös aika karsea. Ja tuossa keittiössä ei mahdu tekemään edes voileipää, saati kokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin hetken missä olen nähnyt tuollaisen vessanpöntön. ;D
Sörnäisten metroasemalla. Sininen valo puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Masentuisin tuolla viikossa.
Niin varmaan edellinen asukaskin. Onkohan tällä hetkellä sairaalassa vai haudassa?
Onkohan tää ilmottaja/vuokraisäntä sinkku? Mä taisin just rakastuu siihen ton ilmoituksen tekstien perusteella...
Kauhukammio. Onko tuollainen edes laillista?
Vaikea sanoa mitään, kun ei näy mitään. Olisivat pistäneet edes valot päälle kuvauksen ajaksi.
Hyvää on, että vessa on kakan värinen, niin helpottaa siivoamista.
Vierailija kirjoitti:
Kauhukammio. Onko tuollainen edes laillista?
Tietyt muutokset edellyttävät asunto-osakeyhtiön lupaa ja jopa rakennuslupaa, mutta sisustamista saa tehdä melko vapaasti, kun ei vaurioita/muuta kantavia rakenteita tai tee omia sähkö- ja/tai vesijohto-/viemärivirityksiä. Esimerkiksi saunaa ei voi ihan noin vain osakehuoneistoon rakentaa...
Olen aivan varma, että tähän löytyy joku vuokralainen, jonka mielestä tämä on upea. Onneksi löytyy muutakin kun perustylsiä kämppiä.
Harmi kun on väärä kaupunki! Minun ensimmäistä kämppää etsivä hevaripoikani olisi varmasti aivan myyty!😀 täällä kotonakin maalasi oman huoneensa, no aika synkäksi!
Löytyykö täältä ketään, joka voisi kuvitella asuvansa siellä?
Aina pitäisi olla jo valmiiksi tieto vuokrankorotusperusteesta.
Kauhean kallis se ainakin on.
Asun Tampereen keskustassa ja täältä saa kyllä ihan oikeitakin asuntoja tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö täältä ketään, joka voisi kuvitella asuvansa siellä?
Nuorempana ja sinkkuna ehdottomasti olisin voinut.
Taidan plagioida tuon turkkipeltilattian meille keittiöön, kun ei siellä mikään pinta meidän perheellä pysy siistinä.