Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit - ottaako muita päähän miehen myöhäinen kotiintulo töistä ja oma yksinäisyys???!!!

Vierailija
18.09.2008 |

hei

Olen tosi ärsyyntynyt siitä, että olen niin myöhään joka ilta yksin kotona lasten kanssa.

Onko tämä muilla ongelma?

Olen välillä niin vihainen, etten tiedä miten olisin. Mies ei ymmärrä.

Hän voisi aivan hyvin vaihtaa aamuvuoroon. On siis vuorotyössä ja tosi usein tulee kotiin vasta kun lapset nukkuvat.

Itelläni on aika yksinäistä. Eikä iltaisin oikein pysty enää lähtemään mihinkään ruoan jälkeen, kun lapset on niin väsyneitä ja varsinkin vauva menee aikaisin nukkumaan.

Miten saada mies ymmärtämään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi viettää enemmän aikaan mun ja muksun kans kun se on arkena töissä 07-21 ja viikonloput ryyppää kavereiden kanssa eikä tule yöksi kotiin?

Vierailija
22/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen ukon pitäisi olla kiitollinen siitä että mamma hoitaa perheen kolme lasta? Sitä paitsi meillä tulee osat vaihtumaan varmasti jonain päivänä. Mä "elätän" hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että haluais hänen lopettavan työnteon. ei vain ole silti pakko pitää siitä tilanteesta ettei juurikaan saa viettää yhdessä aikaa normaalisti perheen kanssa. en minä ainakaan koskaan miehelle valita ja tiedän että hän itsekin haluaisi olla enmmän oerheen kanssa ja vähemmän töissä. kai sitä saa silti olla väsynyt arkeen ja toivoa toisenlaista?

Mies painaa duunia elättääkseen kotijoukot. Olisitte vaan niin helvetin kiitollisia.

Vierailija
24/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän arvot selvitetään jo ennen kuin aletaan perhettä perustamaan. Ja jos ne eivät käy yksiin, niin sitten siirrytään seuraavaan kumppaniehdokkaaseen.

Vierailija
25/25 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä onko mies kotona aamulla vai illalla? Se kuitenkin on kotona!

Meillä mies joutuu työnsä vuoksi matkustelemaan paljon ja edustamaan iltaisin, eli on paitsi päivät, usein myös illat ja yöt poissa kotoa. Välillä harmittaa, mutta suurimman osan aikaa on ihan ok. Minähän päätän kuitenkin itse omasta hyvinvoinnistani, Lähtekää vaikka koko perhe puistoon yhdessä aamulla tms. niin ei mene aamutoimiin koko päivää. Ja jos illalla seuraa kaipaat, niin kutsu lapsettomia kavereita kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi