Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän sillä laihtuu kun syö vähän

Vierailija
30.04.2025 |

Eli vähäkalorisesti. Jos syö vaikka aamulla leipäpalan, jättää lounaan väliin ja syö vain vähän päivällistä. Sitten ei syö enää neljän jälkeen mitään. Olen todennut, että kyllä putoaa paino. Se on vaan eri juttu kuinka kauan sitä jaksaa. Ehkä viikon kerrallaan ja sitten kun tulee viikonloppu menee syöminen.överiksi ja kolmesta lähteneestä kilosta tulee kaksi takaisin. Toisaalta se viikon kilovauhtihan on määritelty sopivaksi tähdiksi pudottaa painoa eli onko se niin paha.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syömishäiriö. Sitäkö haluat?

Vierailija
2/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä näy. Toki teen ruumiillista työtä nyt ja juon paljon vettä joka jumittaa kropassa mutta 4pv 1100 kcal eikä grammakaan pudonnut vielä.

3kg pitäisi pudottaa tässäkuussa. Laitan kaiken syömäni yasioon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin laihtuu kun syö kunnolla jarruttelematta ja treenaa vielä kovempaa. Joka päivä kovaa treeniä neljä tuntia, nin ei haittaa mitään mitä syöt ja laihut ja pysyt laihana.

Vierailija
4/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan vielä näy. Toki teen ruumiillista työtä nyt ja juon paljon vettä joka jumittaa kropassa mutta 4pv 1100 kcal eikä grammakaan pudonnut vielä.

Onpa kumma juttu. Ehkä pitää vielä vähentää kaloreita.

Vierailija
5/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvälle tuo kuulostaa. 4pv ruumiillista työtä noin pienellä kalorimäärällä, mun kroppa menee tuossa kohti johonkin shokkitilaan. Sitten viikon päästä tipahtaakin yhtäkkiä pari kiloa ja siitä eteenpäin se kilo viikossa. Jos liikkuu vähemmän, paino tippuu hitaammin.

Vierailija
6/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin laihtuu kun syö kunnolla jarruttelematta ja treenaa vielä kovempaa. Joka päivä kovaa treeniä neljä tuntia, nin ei haittaa mitään mitä syöt ja laihut ja pysyt laihana.

Minä en ainakaan jaksa treenata. Mieluummin syön vähemmän. 

Vierailija
7/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvälle tuo kuulostaa. 4pv ruumiillista työtä noin pienellä kalorimäärällä, mun kroppa menee tuossa kohti johonkin shokkitilaan. Sitten viikon päästä tipahtaakin yhtäkkiä pari kiloa ja siitä eteenpäin se kilo viikossa. Jos liikkuu vähemmän, paino tippuu hitaammin.

Toivottavasti! Mua ei haittaa liikkua ja työskennellä näillä kaloreilla, syön kuitenkin terveellisesti 2 lämmintä ateriaa päivässä. Olen pirteä ja energinen

Vierailija
8/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa syödä kuin hevonen vaikka treenaankin lähes päivittäin. 

Vierailija
9/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu myös kun syö mahansa täyteen mutta noudattaa ihmisen luontaista ruokavaliota. Lihaa ja eläinrasvaa niin paino asettuu oikeille urilleen luontaisesti.

Vierailija
10/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan jaksa syödä kuin hevonen vaikka treenaankin lähes päivittäin. 

Pitääkin syödä kuten leijona. Ihminen ei ole kasvissyöjä vaan hyperkarnivori.

Vierailija
11/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä treeni laihduta. Kalorinkulutus ei lisäänny tarpeeksi. 

Vierailija
12/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syömishäiriö. Sitäkö haluat?

Ei nämä ole pelkästään syömisestä kiinni, mitä enemmän laiskottelee, sitä enemmän lihoo.

Syödähän saa vaikka kuinka paljon, jos vastaavasti touhuaa ja kuluttaa paljon mutta eipä näitä painavia usein portaissa tai pyörän selässä näe tai itse vaihtamassa jotain autonrenkaita tai mitään muutakaan.

Vierailija
13/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihtuessani syön paljon. Ruoka täytyy olla tietynlaista, mutta määrät on huimat. Ei tarvitse olla yhtään nälässä. Täytyy myös syödä aina 4 tunnin välein. Mun kohdalla mitkään pätkäpaastot tao pitkäpaastot eivät toimi.

Vierailija
14/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihtuessani syön paljon. Ruoka täytyy olla tietynlaista, mutta määrät on huimat. Ei tarvitse olla yhtään nälässä. Täytyy myös syödä aina 4 tunnin välein. Mun kohdalla mitkään pätkäpaastot tao pitkäpaastot eivät toimi.

Voisitko kertoa vähän millaista se 'tietynlainen' ruoka on kohdallasi.

Vierailija
15/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy lihomiseen on korvien välissä. Ei ole mitään käsitystä, paljonko tarvitsee ruokaa. Syödään huvikseen, kun ruoka maistuu hyvälle. Minkäänlaista nälänsietokykyä ei ole. Kasvisruokaa muka syödään, sitten päälle rasvaisia ja suolaisia perunasipsejä, karkkeja, suklaata olutta, punaista Cokista. Liikuntaa ei harrasteta lainkaan. Ei saa hilattua sitä läskipersettä kävellen lähikauppaan, mennään sekin matka skuutilla.

Vierailija
16/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa vähän millaista se 'tietynlainen' ruoka on kohdallasi.

En ole edellinen mutta kokeilin "8 vkoa" ruokavaliota hhteensä 16 vkon ajan. 

Hirveä määrä syötävää lähinnä paprikaa ja kaalia mutta myös lihaa. En edes normaalisti syö sellaisia määriä ruokaa!

Söin ohjeiden mukaan mutta vain n2/3 määristä enkä laihtunut kuin 2,5kg/16 vkoa. 

Vierailija
17/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on terveellistä, mutta laihdutuskeino se ei ole. Keinoja on etsittävä sieltä syömisten puolelta. Yhden BigMacin polttaminen liikkumalla on tuntien urakka.  

Vierailija
18/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin laihtuu, kun ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
19/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuu myös kun syö mahansa täyteen mutta noudattaa ihmisen luontaista ruokavaliota. Lihaa ja eläinrasvaa niin paino asettuu oikeille urilleen luontaisesti.

Laihtuu toki. Jos kalorit on pienemmät kuin kulutus. Tämä nyt lienee selvää imeväisellekin.

Älä tule länkyttämään mistään intuitiivisesta syömisestä ja säästöliekistä.

Vierailija
20/23 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy lihomiseen on korvien välissä. Ei ole mitään käsitystä, paljonko tarvitsee ruokaa. Syödään huvikseen, kun ruoka maistuu hyvälle. Minkäänlaista nälänsietokykyä ei ole. Kasvisruokaa muka syödään, sitten päälle rasvaisia ja suolaisia perunasipsejä, karkkeja, suklaata olutta, punaista Cokista. Liikuntaa ei harrasteta lainkaan. Ei saa hilattua sitä läskipersettä kävellen lähikauppaan, mennään sekin matka skuutilla.

Kaksi hyvin tuntemaani ihmistä ovat ylipainoisia. Liikuntaa harrastavat, skuuttia eivät omista, eivätkä syö luettelemiasi ruokia. Ovat lisäksi absolutisteja. Salaatteja ja juureksia syövät reilusti. Mielestäni syövät liian paljon leipää  puuroa ym. hiilihydraatteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi