Missä on ne tavis naiset jotka haluaa tavis miehen kanssa perustaa perheen?
En ole vielä tavannut ja aika alkaa loppua. Tässä olisi pari vuotta aikaa ja sitten ole jo liian vanha tekemään lapsia. Kymmenillä tuhansilla miehillä on sama ongelma etteivät löydä sitä naista joka ei ole nirso.
Kommentit (54)
Ei vissiin ainakaan sun luona, vitu FÄGÄRI KIVI!
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sinua noin miehenä, että et kelpaa kenellekään? Nolottaako sinua, että kukaan ei halua sun geenejäsi jälkikasvulle?
Minä löysin vaimon ja lapsikin on. Mutta olin silloin hyvännäköinen, nyt jos olisi sinkku, pitäisi laihduttaa. Tulot toki paremmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden naaraan vain saisin, sen paksuksi pamauttaisin. Yhden naaraan vain tarvitsen, häneen kylvän siemenen. Yksi kiltti naaras vain, tänne heti mulle! Olen kiltti mies, en lyö. Mulla on myös työ. On se kumma kun ei mikään enää riitä, itsekkäitä naaraat ja se siitä.
Luuletko että sulla on työ ja olet kiltti riittää siihen että joku "naaras" epäitekkäästi tarjoutuu Sinun siementen lasku-aukoksi. Kuinka lapsellinen olet! Eipä ihme ettei Suomi-ukoilla ole ketään.
Runoni muoto ei selvästi auennut kaikille. (Olen nelikymmpinen, melko normaali tavisnainen, ja halusin hieman irvailla näiden jatkuvien palstalla ulisevien, yksin jäävien perus miesten kustannukselle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sinua noin miehenä, että et kelpaa kenellekään? Nolottaako sinua, että kukaan ei halua sun geenejäsi jälkikasvulle?
Minä löysin vaimon ja lapsikin on. Mutta olin silloin hyvännäköinen, nyt jos olisi sinkku, pitäisi laihduttaa. Tulot toki paremmat
Toki toki noin sun mielikuvituksissasi. Tsemii.
Aplle ei siis kelpaa kaltaiseni nainen, on ylipainoa, lävistyksiä, tatuointi ja värjään hiuksiani. Mutta olen luonteeltani rauhallinen, hiljainen, huomaavainen.
Mutta asiahan karahtaisi tuohon ulkonäköön tietenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy joku koulu, jossa opit edes kirjoittamaan selkeästi ja suht virheettä. Ei tuollaista apukoululaista varmaan kukaan huolikaan.
Olen kylläkin mies, mutta olen huolinut apukoulun käyneen naisen, en etsinyt itselleni sihteeriä. Halusin jonkun, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, ja jonkun jonka kanssa yhdessä selviää mistä vain. En etsinyt myöskään siivoojaa, ruoanlaittajaa tai lasten hoitajaa. Lapsia silti tuli ja molemmilla on työ missä pärjää ja mistä tykkää. Molemmat arvostaa toista sellaisena kuin toinen on. Olet sinä mies tai nainen, niin samalla asenteella ja tarkoitusperällä voisi yrittää etsiä?
Onhan tuolla aloittajalla jo elämänsä nainen, vanha äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Aplle ei siis kelpaa kaltaiseni nainen, on ylipainoa, lävistyksiä, tatuointi ja värjään hiuksiani. Mutta olen luonteeltani rauhallinen, hiljainen, huomaavainen.
No mieluummin sellainen missimitoissa oleva, ahkera ja naapurintyttömäinen on hakusessa. Äidin mielestäkin minulle kuuluu sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Taas naisissa on vika, tehkää tasollene jotain. Ei kauheasti sytytä mt-ongelmaiset,pälvikaljut ja daddy-mahan omaavat yh-isät, kun itse urheilullinen, kaunis ja akateeminen nainen.
Haluan vertaiseni maskuliinisen, luotettavan ja fiksun miehen, jonka habitus miellyttää minua.
Miksi hyvän naisen pitäis ottaa pohjasakkaa oleva mies? Onhan tuolla teidän tasoakin olevia emäntiä, ottakaa sellainen sitten.
Ja lisäksi miehet ei enää tee mitään aloitetta vaan ovat mykkinä sovelluksissa, tehkää jotain asioiden eteen niin saattekin jotain. Joko omalle ulkoiselle habitukselle ja sisäistä työtä tai niitä aloitteita.
Ap sanoi haluavansa lapsia, ei että hän olisi jo isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naisissa on vika, tehkää tasollene jotain. Ei kauheasti sytytä mt-ongelmaiset,pälvikaljut ja daddy-mahan omaavat yh-isät, kun itse urheilullinen, kaunis ja akateeminen nainen.
Haluan vertaiseni maskuliinisen, luotettavan ja fiksun miehen, jonka habitus miellyttää minua.
Miksi hyvän naisen pitäis ottaa pohjasakkaa oleva mies? Onhan tuolla teidän tasoakin olevia emäntiä, ottakaa sellainen sitten.
Ja lisäksi miehet ei enää tee mitään aloitetta vaan ovat mykkinä sovelluksissa, tehkää jotain asioiden eteen niin saattekin jotain. Joko omalle ulkoiselle habitukselle ja sisäistä työtä tai niitä aloitteita.
Ap sanoi haluavansa lapsia, ei että hän olisi jo isä.
Sit pitää löytää muija, mut sitä ei ole näköpiirissä, koska aloittajalla on jotain todella pielessä. Sekään ei riitä, nimittäin lasten tekoon pitäisi olla liikkuvia siittiöitäkin.
Sanoisin, että tavis naisia löytyy ainakin Prismasta ja Lindlistä tekemässä tavis ostoksia tavis miestensä kanssa.
Niitä säilytetään Nakkilassa, siellä vuokra varastossa. Sieltä hakemaan vaan 👍
Naiset ei enää halua sitoutua, täytyy esitellä persettä ja tissejä joka paikassa ja huóràta muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Taviksilla on ylipainoa, miehillä ja naisilla.
Lävärit ja tatuoinnit ovat myös yleisiä.
"Kiltti mies" ei pystyis tulemaan toimeen rauhallisen naisen kanssa. Hän kaipaa jännänaista, joka osaa vaatia, jotta kilttimies tietää miten toimia. Kilttimies on vähän sosiaalisesti avuton, niin siksi hänelle pitää kaikki vääntää rautalangasta.
Olen kylläkin mies, mutta olen huolinut apukoulun käyneen naisen, en etsinyt itselleni sihteeriä. Halusin jonkun, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, ja jonkun jonka kanssa yhdessä selviää mistä vain. En etsinyt myöskään siivoojaa, ruoanlaittajaa tai lasten hoitajaa. Lapsia silti tuli ja molemmilla on työ missä pärjää ja mistä tykkää. Molemmat arvostaa toista sellaisena kuin toinen on. Olet sinä mies tai nainen, niin samalla asenteella ja tarkoitusperällä voisi yrittää etsiä?