Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät vappuaattoa?

Vierailija
30.04.2025 |

Nuorena kävin kavereiden kanssa bilettämässä, mutta näin vanhempana keski-ikäisenä en keksi mitään erityistä vapunviettoperinnettä. Onko teillä sellaisia? 

Ostin nakkeja ja perunasalaattia, vaikken edes pidä niistä. Koristelin kotia serpentiinillä. Siinä kaikki. Mitähän ihmettä muuta voisi tehdä, jotta pääsisi vapputunnelmaan? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn silmälääkärissä ja menen hautausmaakävelylle.

Jessus, osaat kyllä juhlia!

Hö, onhan sitä tuolla ihmisellä illalla aikaa "juhlia" jos haluaa. Mulla taas on korvalekuri, mutta se on nyt keskellä päivää, sitten pitää vielä palata työn ääreen ja illalla voi sitten juhlistaa sen minkä juhlistaa. Kun nyt on keski-ikäinen ja näin, niin vähempikin riittää :D.

Vierailija
22/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en mitenkään, huomenna aattelin mennä Tampereen Keskustorille kattomaan mikä meininki siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaupasta yhden pullon simaa ihan vaan muodon vuoksi. Itse en viitsi alkaa pelkästään itselleni laittamaan litratolkulla. Lisäksi ehkä joku skumppapullo hieman tunnelmaa kohottamaan.

Ostan vaan sellaisia ruokia, joista pidän. En tykkää nakeista ja perunasalaatista, joten en tuhlaa rahojani sellaiseen. Ostin kaupasta parsaa ja teen itse hollandaisekastikkeen. Haen jonkun hyvän pizzan.

Vietän vapun joka tapauksessa kotona itsekseni kissojen kanssa, niin en tarvitse mitään erityistä juhlahumua ympärilleni. 

Jos on hyvä ilma, niin ehkä laitan ruokaa pihakeittiössäni ja nautin oman pihan rauhasta.

Vierailija
24/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Minulle vappu on huomenna Kaivarissa.

Vierailija
25/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ei ole ketään kenen kanssa viettää ja yksin jonnekin tönöttämään meno ei voisi vähempää kiinnostaa. Syön herkkuja ja teen rästitöitä.

Vierailija
26/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona juomaa ja ruokaa, illalla katon pikkuleijonien pelin. Mikäli silmät on vielä auki.

Vierailija
27/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan varmaan. En vietä vappua.

Vierailija
28/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajat sitten alkanut ottaa kaikenlaiset juhlapyhät rennolla otteella. En laita joulu-, pääsiäis- tai vappuruokia enkä koristele kotia. 

Saatan katsoa uutisista, miten vapun vietto on sujunut. Nautin vapaista, kävelen pitkän lenkin ja katson jonkun leffan. 

Vierailija
29/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoan luuloteltujen nuoruuden rippeiden voimin meneväni juhlimaan sinne minne muutkin, mutta todennäköisesti simahdan syövänjäytämänä nojatuoliini läppärin kelmeään valoon. 

Vierailija
30/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Loistavaa Musaa! Haaveilen foliopallosta.

Vierailija
31/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan varmaan. En vietä vappua.

Varsinkin huomenna heti aamusta on hyvä aloittaa imuroiminen. En vietä vappua minäkään.

Vierailija
32/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja ja itse tehtyä perunasalaattia, sitten töihin. Sama huomenna. 

Vierailija
33/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vappua tarvitse viettää.

Vappua voi yrittää vietellä, jos onnistuu niin voi yrittää panna.

Vierailija
34/34 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

me katso esplanadi nuori tytöt se kova humalassa ja se helppo saada se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi