Miten vietät vappuaattoa?
Nuorena kävin kavereiden kanssa bilettämässä, mutta näin vanhempana keski-ikäisenä en keksi mitään erityistä vapunviettoperinnettä. Onko teillä sellaisia?
Ostin nakkeja ja perunasalaattia, vaikken edes pidä niistä. Koristelin kotia serpentiinillä. Siinä kaikki. Mitähän ihmettä muuta voisi tehdä, jotta pääsisi vapputunnelmaan?
Kommentit (34)
Tänään en mitenkään, huomenna aattelin mennä Tampereen Keskustorille kattomaan mikä meininki siellä on.
Minä ostan kaupasta yhden pullon simaa ihan vaan muodon vuoksi. Itse en viitsi alkaa pelkästään itselleni laittamaan litratolkulla. Lisäksi ehkä joku skumppapullo hieman tunnelmaa kohottamaan.
Ostan vaan sellaisia ruokia, joista pidän. En tykkää nakeista ja perunasalaatista, joten en tuhlaa rahojani sellaiseen. Ostin kaupasta parsaa ja teen itse hollandaisekastikkeen. Haen jonkun hyvän pizzan.
Vietän vapun joka tapauksessa kotona itsekseni kissojen kanssa, niin en tarvitse mitään erityistä juhlahumua ympärilleni.
Jos on hyvä ilma, niin ehkä laitan ruokaa pihakeittiössäni ja nautin oman pihan rauhasta.
En mitenkään. Minulle vappu on huomenna Kaivarissa.
En mitenkään. Ei ole ketään kenen kanssa viettää ja yksin jonnekin tönöttämään meno ei voisi vähempää kiinnostaa. Syön herkkuja ja teen rästitöitä.
Kotona juomaa ja ruokaa, illalla katon pikkuleijonien pelin. Mikäli silmät on vielä auki.
Siivoan varmaan. En vietä vappua.
Olen ajat sitten alkanut ottaa kaikenlaiset juhlapyhät rennolla otteella. En laita joulu-, pääsiäis- tai vappuruokia enkä koristele kotia.
Saatan katsoa uutisista, miten vapun vietto on sujunut. Nautin vapaista, kävelen pitkän lenkin ja katson jonkun leffan.
Uhoan luuloteltujen nuoruuden rippeiden voimin meneväni juhlimaan sinne minne muutkin, mutta todennäköisesti simahdan syövänjäytämänä nojatuoliini läppärin kelmeään valoon.
Kuuntelen Loistavaa Musaa! Haaveilen foliopallosta.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan varmaan. En vietä vappua.
Varsinkin huomenna heti aamusta on hyvä aloittaa imuroiminen. En vietä vappua minäkään.
Nakkeja ja itse tehtyä perunasalaattia, sitten töihin. Sama huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Ei vappua tarvitse viettää.
Vappua voi yrittää vietellä, jos onnistuu niin voi yrittää panna.
me katso esplanadi nuori tytöt se kova humalassa ja se helppo saada se
Hö, onhan sitä tuolla ihmisellä illalla aikaa "juhlia" jos haluaa. Mulla taas on korvalekuri, mutta se on nyt keskellä päivää, sitten pitää vielä palata työn ääreen ja illalla voi sitten juhlistaa sen minkä juhlistaa. Kun nyt on keski-ikäinen ja näin, niin vähempikin riittää :D.