Hampaiden narskutus ja 1v?
Narskuttaako kukaan muu 1.5v lapsi hampaitaan päivisin?
Meillä on nyt poika ruvennut tekemään tuota, ja on aika ilkeä ääni ja en ymmärrä, mitä varten, tai pitäisikö käyttää hammaslääkärissä sen takia.
Taidan joka tapauksessa käyttää mutta kyselen täältäkin, onko muilla lapset narskuttaneet?
Itse narskutin kuulemma pienenä, ja muistan sen vielä, mutta vaan öisin nukkuessani. Ei ole vikaa sen takia ollut, mutta...
Kommentit (3)
Narskutus on tosi hurjan kuuloista, kun tosiaan voimalla narskuttaa... Mutta eiköhän tuo ajan kanssa jää pois kun uutuuden viehätys uudesta keksinnöstä katoaa.
narskutteli kans ton ikäisenä, ihan vaan huvikseen kun keksi niin ' siistin' jutun. Jäi sit itsestään vähän myöhemmin pois kun ei sen kummemmin kiinnitetty siihen mitään huomiota :)
Kuulosti ihan kamalalta kyllä ja varsinkin mun teki ihan pahaa kuunnella..
marie
Myös 1v6kk ikäinen poika ja on alkanut narskuttaa hampaita, ja kuulostaa kyllä inhottavalta. Nyt tuntuu että narskuttelu parin kk aikana lisääntynyt. Mutta luulen että se on hänestä vaan kiva juttu, enkä oikein osaa olla huolissani, ja eihän sitä voi oikein estääkään.
Joskus kuullut jostain, että narskuttelu olisi merkki stressistä..! Mutta ei meidän poikasella mielestäni mitään stressiä, turvallisessa kotihoidossa on. Ehkä se ajan kanssa sitten jää pois.