Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hug a bub-kantoliina

15.11.2006 |

Omistaako kukaan ko. liinaa, onko se hyvä?? Minkä ikäiseksi lasta voi kantaa siinä? Kokemuksia otetaan avosylin vastaan=) hyviä sekä huonoja!!!! Tai muita suositeltavia liinoja...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt tosi paljon, ensimmäiset 4 kuukautta olin liinaan pukeutuneena lähes kellon ympäri ;) Sopivan napakka, mutta silti ohut ja sopivan viileä. Nyt kun poika painaa jo yli 10 kg, tuntuu jo vähän turhan venyvältä ja nykyisin käytetäänkin enemmän kudottua liinaa ja Patapum-kantoreppua.

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyttö on vielä opetteluasteella ;) Ostin liinan jo ennen vauvan syntymää, koska olen kuullut siitä ihan hirmuisesti kehuja kavereilta, on kuulemma todella hyvä just pienen vauvan kanssa... Vielä vaan kun minä ja tyttökin (1 kk) siihen opittaisiin :/

Onko kokeneillä käyttäjillä jotain vinkkiä aloittelijalle?! Ainakin on vaikeaa saada sopivan tiukka sidonta, mutta ehkä se on vaan harjoituksen puutetta... Ja vauva ei oikeen tiedä oisko tyytyväinen vai pitäiskö protestoida kun laitan liinaan... Mutta aion olla sitkeä ja opetella tuon liinailun sekä opettaa vauvankin siihen vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kannetaan jo toista lasta siinä. Tiukan sidonnan saa, kun laittaa tiukalle ja sitten löysää, jos vauva ei mahdukaan. Siis pukee liinan ensin ennen kuin pujottaa vauvan siihen. Itse kannoin esikoista melkein vuoden ikään, tosi näppärä.

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä liina, suosittelen! Me tehtiin esim. Pariisinmatka 2kk vauvan kanssa niin, että neiti makoili melkein koko reissun ajan siinä liinassa. Lennoilla tosi kätevä, samoin kaupungilla kävellessä. Saa hyvän ja napakan sidonnan eikä selkä rasitu. Kotonakin siivoilen ja touhuilen esikoisen kanssa, kun vauva nukkuu liinassa. On aina viihtynyt siinä hyvin.

sitruska ja muksut 4kk/2,5v

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on aina viihtynyt liinassa aika hyvin mutta varsinkin kun on kuumeessa. tällä hetkellä korvakierre päällä ja oikeastaan koko ajan liinassa. ei muuhun suostu nukahtamaankaan kun syliin niin liina on ihan must! ja siis painaa nyt 8kk iässä 11kiloa ja vielä ihan hyvin kestää... SUOSITTELEN! =)

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hugga oli hyvä ekat kuukaudet, mutta nyt (tyttö reilu 5kk) on ollu jo jonkun aikaa liian löysä. Kudottu jämäkämpi ja siinä helpompi kantaa lasta.

Eli ei mun mielestä ole siinä mielessä kovin pitkäikänen.

Vierailija
7/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ikäiseksi, kantaisin varmaan vieläkin ellen olisi uudelleen raskaana (pitkällä). Käytin lentokentillä, kotona, kauppareissuilla (pieni kauppa, hankala mennä kärryjen kanssa), kaupungilla. Kallis, ehkäpä yhtä hyviä trikooliinoja saa halvemmalla ellei halua brandista maksaa. Kovin painavaa lasta trikooliinassa ei jaksa kantaa, joten siinä mielessä ei ole käyttöä vuosiksi (ellet hanki lisää lapsia), mutta näillä liinoilla on kyllä hyvä jälleenmyyntihinta.