đHelmi ja Danny
Kun HelmistÀ on pikkuhiljaa tehty Armin klooni, niin ettÀ Danny voi elÀÀ katkerassa menneisyydessÀ, niin mitÀ tapahtuu Helmille, kun Dannysta aika jÀttÀÀ?
Muuttuuko hÀn omaksi itsekseen ja hÀviÀÀ julkisuudesta?
Muuttaa tyyliÀÀn vain hiukan ja luo uran jollain toisella saralla?
YrittÀÀ pysyÀ julkkuna Armi-kloonina, ja rahastaa sillÀ?
Etsii toisen vanhan setÀmiehen?
Vai mitÀ?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ risoo, ettÀ kaksi ihmistÀ on löytÀnyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistÀ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tÀmÀn tulisi olla positiivinen asia?
Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.
Pedarin uhri hÀn on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtÀ, ei tuloja, pelkkÀ vanhuksen leikkikalu. HirveÀ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kÀvisin tekemÀssÀ vanhalle p er volle selvÀksi, ettei mene lÀhellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hÀnen viimeinen tekonsa.
Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.
Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.
Myöt À hÀp eÀÀ.
SÀÀliksi kÀy Helmi-parkaa, kun ei ymmÀrrÀ, ettÀ hÀntÀ kÀytetÀÀn vain hyvÀksi. Danny piehtaroi koko loppuelÀmÀnsÀ omantunnontuskissa siitÀ, miten kohteli Armia ja yrittÀÀ nyt epÀtoivoisesti takertua Helmin avulla menneeseen. Miksi muuten Helmi suostuisi tekemÀÀn itsestÀÀn Armin kloonin? Kuten 1980-1990 lukujen tyyliset vaatteet, meikit ja kampaukset? TyhmÀ tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny kuolee 10 vuoden sisÀllÀ, todennÀköisesti menee sitÀ ennen huonoon kuntoon. Jollei kuole jo ennen huonoon kuntoon menemistÀ.
Helmi ei ole opiskellut mitÀÀn, ei ole työkokemusta, ei elÀnyt nuoruutta, ei treffaillut. JÀÀ ihan tyhjÀn pÀÀlle.
Kuinka niin tyhjÀn pÀÀlle? HÀnellÀ on enemmÀn kokemuksia ja suhteita ihmisiin, kuin monella hÀnen ikÀisellÀÀn. HÀn voi mennÀ kouluun myös vanhemmalla iÀllÀ. HÀnellÀ on hyvÀt edellytykset menestyÀ elÀmÀssÀÀn.
Suhteita? No, ehkÀ ikuiseksi taustalaulajaksi tai sitten of-tytteliksi.
MikÀ vika on taustalaulajana? Pave Maijanen eli kÀytÀnnössÀ taustaköörin tuloilla 70-80 luvun vaihteen.
Taustakuoroon Helmi sopiikin, kun ei osaa soolona laulaa.
Itseasiassa taustalaulajalta vaaditaan enemmÀn kuin soololaulajalta. Taustalaulajan tulee osata laulaa laajalla ÀÀnialalla sekÀ taitavasti. Soololaulajaksi riittÀÀ persoona tai ulkonÀkö. Tietenkinn laulutaito on hyvÀksi.
Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.
Sinulla ei ole kÀsitystÀkÀÀn taustalaulajista, joten miksi edes kommentoit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ risoo, ettÀ kaksi ihmistÀ on löytÀnyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistÀ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tÀmÀn tulisi olla positiivinen asia?
Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.
Pedarin uhri hÀn on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtÀ, ei tuloja, pelkkÀ vanhuksen leikkikalu. HirveÀ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kÀvisin tekemÀssÀ vanhalle p er volle selvÀksi, ettei mene lÀhellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hÀnen viimeinen tekonsa.
Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.
Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.
Myöt À hÀp eÀÀ.
Eri Koska viestejÀ ei lÀheskÀÀn aina julkaista jos kirjoittaa oikeaoppisesti. Yleinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny kuolee 10 vuoden sisÀllÀ, todennÀköisesti menee sitÀ ennen huonoon kuntoon. Jollei kuole jo ennen huonoon kuntoon menemistÀ.
Helmi ei ole opiskellut mitÀÀn, ei ole työkokemusta, ei elÀnyt nuoruutta, ei treffaillut. JÀÀ ihan tyhjÀn pÀÀlle.
Kuinka niin tyhjÀn pÀÀlle? HÀnellÀ on enemmÀn kokemuksia ja suhteita ihmisiin, kuin monella hÀnen ikÀisellÀÀn. HÀn voi mennÀ kouluun myös vanhemmalla iÀllÀ. HÀnellÀ on hyvÀt edellytykset menestyÀ elÀmÀssÀÀn.
Suhteita? No, ehkÀ ikuiseksi taustalaulajaksi tai sitten of-tytteliksi.
MikÀ vika on taustalaulajana? Pave Maijanen eli kÀytÀnnössÀ taustaköörin tuloilla 70-80 luvun vaihteen.
Taustakuoroon Helmi sopiikin, kun ei osaa soolona laulaa.
Itseasiassa taustalaulajalta vaaditaan enemmÀn kuin soololaulajalta. Taustalaulajan tulee osata laulaa laajalla ÀÀnialalla sekÀ taitavasti. Soololaulajaksi riittÀÀ persoona tai ulkonÀkö. Tietenkinn laulutaito on hyvÀksi.
Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.
Sinulla ei ole kÀsitystÀkÀÀn taustalaulajista, joten miksi edes kommentoit....
Koska sananvapaus, toistaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ risoo, ettÀ kaksi ihmistÀ on löytÀnyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistÀ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tÀmÀn tulisi olla positiivinen asia?
Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.
Pedarin uhri hÀn on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtÀ, ei tuloja, pelkkÀ vanhuksen leikkikalu. HirveÀ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kÀvisin tekemÀssÀ vanhalle p er volle selvÀksi, ettei mene lÀhellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hÀnen viimeinen tekonsa.
Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.
Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.
Myöt À hÀp eÀÀ.
Eri Koska viestejÀ ei lÀheskÀÀn aina julkaista jos kirjoittaa oikeaoppisesti. Yleinen ongelma.
Juuri nÀin. TÀÀllÀ kannustetaan kirjoittamaan vÀÀrin. Kommen tit eivÀt pÀÀse useink aan lÀ pi jos kirjo ittaa normaalisti.
DÀni vetÀÀ sinistÀ tablettia huiviin, mutta mikÀÀn muu ei seiso kuin katse!
Helmi oli Iltiksen mukaan tÀnÀÀn Maikkarin ohjelmassa. MitÀ siinÀ keskusteltiin? Ne samat asiat kuin ennenkin, eli kuuden vuoden yhteiselon jÀlkeen Dannyn kanssa Helmi on edelleen samassa lÀhtötilanteessa: Unelmia, haaveita, assistenttina ja autonkuljettajana olemista, sekÀ miettii jonkun alan opiskelua?
Katsoin ton Helmin ja Dannyn juhannusesiintymisen "tahdon olla sulle hellĂ€". Dannyn pitĂ€isi mielestĂ€ni lopettaa jo vĂ€hĂ€nkin arvokkaasti. ĂĂ€ntĂ€kÀÀn ei enÀÀ ole. Tuon kappaleenkin voisivat jĂ€ttÀÀ jo rauhaan. Sanojen sisĂ€ltö on kaamea, kun sen esittÀÀ vanha pappa (tuolilla istuen, kĂ€si vĂ€hĂ€n heiluu)ja nuori nainen.
Moni nainen nyt vain tykkÀÀ vanhemmista miehistÀ. Itse olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöÀ. Ei mitÀÀn erikoista tai tavallisesta poikkeavaa minulle. TÀllaisia tyttöjÀ on maailman siivut tÀynnÀ. Toki Dannyn tapaus on jo hieman ÀÀrimmÀinen, mutta on nÀitÀkin.
Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.