Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

💔Helmi ja Danny

Vierailija
30.04.2025 |

Kun HelmistÀ on pikkuhiljaa tehty Armin klooni, niin ettÀ Danny voi elÀÀ katkerassa menneisyydessÀ, niin mitÀ tapahtuu Helmille, kun Dannysta aika jÀttÀÀ?

Muuttuuko hÀn omaksi itsekseen ja hÀviÀÀ julkisuudesta?

Muuttaa tyyliÀÀn vain hiukan ja luo uran jollain toisella saralla?

YrittÀÀ pysyÀ julkkuna Armi-kloonina, ja rahastaa sillÀ?

Etsii toisen vanhan setÀmiehen?

Vai mitÀ?

Kommentit (492)

Vierailija
481/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny kuolee 10 vuoden sisÀllÀ, todennÀköisesti menee sitÀ ennen huonoon kuntoon. Jollei kuole jo ennen huonoon kuntoon menemistÀ.

Helmi ei ole opiskellut mitÀÀn, ei ole työkokemusta, ei elĂ€nyt nuoruutta, ei treffaillut. JÀÀ ihan tyhjĂ€n pÀÀlle. 

Kuinka niin tyhjĂ€n pÀÀlle? HĂ€nellĂ€ on enemmĂ€n kokemuksia ja suhteita ihmisiin, kuin monella hĂ€nen ikĂ€isellÀÀn. HĂ€n voi mennĂ€ kouluun myös vanhemmalla iĂ€llĂ€. HĂ€nellĂ€ on hyvĂ€t edellytykset menestyĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn. 

Suhteita? No, ehkÀ ikuiseksi taustalaulajaksi tai sitten of-tytteliksi.

MikĂ€ vika on taustalaulajana? Pave Maijanen eli kĂ€ytĂ€nnössĂ€ taustaköörin tuloilla 70-80 luvun vaihteen. 

Taustakuoroon Helmi sopiikin, kun ei osaa soolona laulaa.

Itseasiassa taustalaulajalta vaaditaan enemmÀn kuin soololaulajalta. Taustalaulajan tulee osata laulaa laajalla ÀÀnialalla sekÀ taitavasti. Soololaulajaksi riittÀÀ persoona tai ulkonÀkö. Tietenkinn laulutaito on hyvÀksi.

Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.

Vierailija
482/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ siinĂ€ risoo, ettĂ€ kaksi ihmistĂ€ on löytĂ€nyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistĂ€ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tĂ€mĂ€n tulisi olla positiivinen asia? 

Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.

Pedarin uhri hĂ€n on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtĂ€, ei tuloja, pelkkĂ€ vanhuksen leikkikalu. HirveĂ€ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kĂ€visin tekemĂ€ssĂ€ vanhalle p er volle selvĂ€ksi, ettei mene lĂ€hellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hĂ€nen viimeinen tekonsa. 

Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.

Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.

Myöt Ă€ hĂ€p eÀÀ. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SÀÀliksi kÀy Helmi-parkaa, kun ei ymmÀrrÀ, ettÀ hÀntÀ kÀytetÀÀn vain hyvÀksi. Danny piehtaroi koko loppuelÀmÀnsÀ omantunnontuskissa siitÀ, miten kohteli Armia ja yrittÀÀ nyt epÀtoivoisesti takertua Helmin avulla menneeseen. Miksi muuten Helmi suostuisi tekemÀÀn itsestÀÀn Armin kloonin? Kuten 1980-1990 lukujen tyyliset vaatteet, meikit ja kampaukset? TyhmÀ tyttö.

Vierailija
484/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny kuolee 10 vuoden sisÀllÀ, todennÀköisesti menee sitÀ ennen huonoon kuntoon. Jollei kuole jo ennen huonoon kuntoon menemistÀ.

Helmi ei ole opiskellut mitÀÀn, ei ole työkokemusta, ei elĂ€nyt nuoruutta, ei treffaillut. JÀÀ ihan tyhjĂ€n pÀÀlle. 

Kuinka niin tyhjĂ€n pÀÀlle? HĂ€nellĂ€ on enemmĂ€n kokemuksia ja suhteita ihmisiin, kuin monella hĂ€nen ikĂ€isellÀÀn. HĂ€n voi mennĂ€ kouluun myös vanhemmalla iĂ€llĂ€. HĂ€nellĂ€ on hyvĂ€t edellytykset menestyĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn. 

Suhteita? No, ehkÀ ikuiseksi taustalaulajaksi tai sitten of-tytteliksi.

MikĂ€ vika on taustalaulajana? Pave Maijanen eli kĂ€ytĂ€nnössĂ€ taustaköörin tuloilla 70-80 luvun vaihteen. 

Taustakuoroon Helmi sopiikin, kun ei osaa soolona laulaa.

Itseasiassa taustalaulajalta vaaditaan enemmÀn kuin soololaulajalta. Taustalaulajan tulee osata laulaa laajalla ÀÀnialalla sekÀ taitavasti. Soololaulajaksi riittÀÀ persoona tai ulkonÀkö. Tietenkinn laulutaito on hyvÀksi.

Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.

Sinulla ei ole kÀsitystÀkÀÀn taustalaulajista, joten miksi edes kommentoit....

Vierailija
485/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ siinĂ€ risoo, ettĂ€ kaksi ihmistĂ€ on löytĂ€nyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistĂ€ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tĂ€mĂ€n tulisi olla positiivinen asia? 

Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.

Pedarin uhri hĂ€n on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtĂ€, ei tuloja, pelkkĂ€ vanhuksen leikkikalu. HirveĂ€ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kĂ€visin tekemĂ€ssĂ€ vanhalle p er volle selvĂ€ksi, ettei mene lĂ€hellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hĂ€nen viimeinen tekonsa. 

Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.

Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.

Myöt Ă€ hĂ€p eÀÀ. 

Eri Koska viestejÀ ei lÀheskÀÀn aina julkaista jos kirjoittaa oikeaoppisesti. Yleinen ongelma.

Vierailija
486/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny kuolee 10 vuoden sisÀllÀ, todennÀköisesti menee sitÀ ennen huonoon kuntoon. Jollei kuole jo ennen huonoon kuntoon menemistÀ.

Helmi ei ole opiskellut mitÀÀn, ei ole työkokemusta, ei elĂ€nyt nuoruutta, ei treffaillut. JÀÀ ihan tyhjĂ€n pÀÀlle. 

Kuinka niin tyhjĂ€n pÀÀlle? HĂ€nellĂ€ on enemmĂ€n kokemuksia ja suhteita ihmisiin, kuin monella hĂ€nen ikĂ€isellÀÀn. HĂ€n voi mennĂ€ kouluun myös vanhemmalla iĂ€llĂ€. HĂ€nellĂ€ on hyvĂ€t edellytykset menestyĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn. 

Suhteita? No, ehkÀ ikuiseksi taustalaulajaksi tai sitten of-tytteliksi.

MikĂ€ vika on taustalaulajana? Pave Maijanen eli kĂ€ytĂ€nnössĂ€ taustaköörin tuloilla 70-80 luvun vaihteen. 

Taustakuoroon Helmi sopiikin, kun ei osaa soolona laulaa.

Itseasiassa taustalaulajalta vaaditaan enemmÀn kuin soololaulajalta. Taustalaulajan tulee osata laulaa laajalla ÀÀnialalla sekÀ taitavasti. Soololaulajaksi riittÀÀ persoona tai ulkonÀkö. Tietenkinn laulutaito on hyvÀksi.

Suuta voi toki aukoa ÀÀntÀkÀÀn pÀÀstÀmÀttÀ, joten kukaan ei huomaa mitÀÀn.

Sinulla ei ole kÀsitystÀkÀÀn taustalaulajista, joten miksi edes kommentoit....

Koska sananvapaus, toistaiseksi!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
487/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ siinĂ€ risoo, ettĂ€ kaksi ihmistĂ€ on löytĂ€nyt toisensa? Nuori nainen joka pitÀÀ vanhoista miehistĂ€ ja vanha mies joka pitÀÀ nuorista naisista. Eikö tĂ€mĂ€n tulisi olla positiivinen asia? 

Palstamammat eivÀt voi sietÀÀ nuorta naista joka löytÀÀ onnen. HÀnestÀ voi tulla onnellinen. SehÀn ei kÀy nÀiden sitruunan syöneiden murjottajien mielestÀ.

Pedarin uhri hĂ€n on. Ei minkÀÀnlaista koulutusta, ei omaa työtĂ€, ei tuloja, pelkkĂ€ vanhuksen leikkikalu. HirveĂ€ tilanne. Jos olisi minun tyttöni, kĂ€visin tekemĂ€ssĂ€ vanhalle p er volle selvĂ€ksi, ettei mene lĂ€hellekÀÀn tyttöÀ enÀÀ tai se on hĂ€nen viimeinen tekonsa. 

Jotkut uska ltavat elÀÀ. Toiset kirjoittavat palst alla kuinka muiden tulisi elÀÀ. Onhan sanontakin. Toiset elÀvÀt unel maansa, toiset unelmoivat elÀ mÀnsÀ.

Ja jotkut ei osaa edes kirjoittaa.

Myöt Ă€ hĂ€p eÀÀ. 

Eri Koska viestejÀ ei lÀheskÀÀn aina julkaista jos kirjoittaa oikeaoppisesti. Yleinen ongelma.

Juuri nÀin. TÀÀllÀ kannustetaan kirjoittamaan vÀÀrin. Kommen tit eivÀt pÀÀse useink aan lÀ pi jos kirjo ittaa normaalisti.

Vierailija
488/492 |
01.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

DÀni vetÀÀ sinistÀ tablettia huiviin, mutta mikÀÀn muu ei seiso kuin katse!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
489/492 |
09.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helmi oli Iltiksen mukaan tÀnÀÀn Maikkarin ohjelmassa. MitÀ siinÀ keskusteltiin? Ne samat asiat kuin ennenkin, eli kuuden vuoden yhteiselon jÀlkeen Dannyn kanssa Helmi on edelleen samassa lÀhtötilanteessa: Unelmia, haaveita, assistenttina ja autonkuljettajana olemista, sekÀ miettii jonkun alan opiskelua?

Vierailija
490/492 |
09.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

 

Ohi.

x

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
491/492 |
23.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin ton Helmin ja Dannyn juhannusesiintymisen "tahdon olla sulle hellĂ€". Dannyn pitĂ€isi mielestĂ€ni lopettaa jo vĂ€hĂ€nkin arvokkaasti. ÄÀntĂ€kÀÀn ei enÀÀ ole. Tuon kappaleenkin voisivat jĂ€ttÀÀ jo rauhaan. Sanojen sisĂ€ltö on kaamea, kun sen esittÀÀ vanha pappa (tuolilla istuen, kĂ€si vĂ€hĂ€n heiluu)ja nuori nainen.

Vierailija
492/492 |
23.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moni nainen nyt vain tykkÀÀ vanhemmista miehistÀ. Itse olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöÀ. Ei mitÀÀn erikoista tai tavallisesta poikkeavaa minulle. TÀllaisia tyttöjÀ on maailman siivut tÀynnÀ. Toki Dannyn tapaus on jo hieman ÀÀrimmÀinen, mutta on nÀitÀkin.