Miksi Suomessa ei ole Fish o Fillet -burgeria Mäkkärissä?
Lähes tulkoon kaikissa muissa maissa in ja Suomessakin oli joskus monta vuotta sitten mutta ei ole ollut pitkään aikaan
Kommentit (29)
Koska fish fillet ei mennyt kaupaksi. Vähän olet taas pöljä.
Se on kylläkin filet o fish ja ihanko oikeasti söisit alaskan sei hampurilaista?
Tee itsellesi silakkapihvi hampurilainen.
Se on joskus ollut, mutta varmaan poistettiin vähäisen kysynnän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja miks suomen mäkeistä ei saa ostettua olutta? Melkein kaikissa muissa maissa saa.
Näinköhän? Ainakaan siellä mistä mäkki on peräisin eli Yhdysvalloissa ei saa mäkkäristä olutta. Eikä myöskään Kanadassa.
Double Quarter Pounder riittää . Ei tartteee mitään tartar kala hampparia !!
Burger kingeissä saa olutta, mutten ole mäkeissä koskaan huomannut.
Mäkin haluan jonkun kalahampurilaiisen! Burger kingissä on ja hyvä onkin.
Vaihteluksi kävisin naapurissa toisinaan.
Halloumuhamppariit ovat yököttävä vitsi.
Mäkkärissä töissä olleena voin kertoa, että noita meni hyvällä tuurilla pari viikossa ison suomalaisen kaupungin keskustan mäkkärissä.
Oi ne oli niin hyviä! Mutta jotenkin muuttuivat vuosien varrella.
Mä söin sen aina! Nykyään en käy Mäkissä, koska en syö lihaa ja Mäkin vegeburgeri on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Burger kingeissä saa olutta, mutten ole mäkeissä koskaan huomannut.
Mäkin haluan jonkun kalahampurilaiisen! Burger kingissä on ja hyvä onkin.
Vaihteluksi kävisin naapurissa toisinaan.
Halloumuhamppariit ovat yököttävä vitsi.
Minä en Burgerkingin vegaanimajoneesi burgereista pidä.
Hampparit eli hampuusit mahtavat olla jo kylmissään.
File o fish on suosikkini Mäkkärin valikoimasta ja sitä tulee aina syötyä ulkomaan reissuilla. Koska kiinnostuin itsekin miksi kyseistä hampurilaista ei saa Suomesta niin Mäkkärin aspasta vastattiin että Suomen ravintoloilla ei ole resursseja rakentaa ravintoloihin eri valmistustiloja kalahampurilaista varten. Melko mielenkiintoinen mutta kaiketi järkeenkäypä vastaus. Ja mielestäni pihvi ei ole seitä, vaan turskaa?
Vierailija kirjoitti:
File o fish on suosikkini Mäkkärin valikoimasta ja sitä tulee aina syötyä ulkomaan reissuilla. Koska kiinnostuin itsekin miksi kyseistä hampurilaista ei saa Suomesta niin Mäkkärin aspasta vastattiin että Suomen ravintoloilla ei ole resursseja rakentaa ravintoloihin eri valmistustiloja kalahampurilaista varten. Melko mielenkiintoinen mutta kaiketi järkeenkäypä vastaus. Ja mielestäni pihvi ei ole seitä, vaan turskaa?
Nuorista 99% on allergisia kalalle joten tämä on hyvä.
Mä tilaan aina kalahampurilaisen, jos sellaista jostain saa. Carrolsin fishburger oli ihan parasta aikoinaan.
Siksi, kun ei ollut menekkiä. Itse ostan kalahampurilaiseni Burger Kingistä.
Ulkomaiden Mäkkäreissä on paremmat aamiaisvalikoimat!
Pannukakkuja, aamiaisburritoja, kaurapuuro hedelmillä ja vaahterasiirapilla, hash brown-perunaröstejä jne.
Trump taisi tehdä tuosta kalaburgerista famous and great again! :D
Ja miks suomen mäkeistä ei saa ostettua olutta? Melkein kaikissa muissa maissa saa.