đHelmi ja Danny
Kun HelmistÀ on pikkuhiljaa tehty Armin klooni, niin ettÀ Danny voi elÀÀ katkerassa menneisyydessÀ, niin mitÀ tapahtuu Helmille, kun Dannysta aika jÀttÀÀ?
Muuttuuko hÀn omaksi itsekseen ja hÀviÀÀ julkisuudesta?
Muuttaa tyyliÀÀn vain hiukan ja luo uran jollain toisella saralla?
YrittÀÀ pysyÀ julkkuna Armi-kloonina, ja rahastaa sillÀ?
Etsii toisen vanhan setÀmiehen?
Vai mitÀ?
Kommentit (433)
Nyt tĂ€ytyy avautua, ettĂ€ asun hyvin lĂ€hellĂ€ Raumaa. KĂ€yn siellĂ€ usein. Olen ajanut talon ohi(ankea) ja tiedĂ€n missĂ€ pĂ€in mökkikin on. Olen nĂ€hnyt myös Dannyn sukukartanon, joka jo myyty muille( upea paikka!) Mutta Dannya ja HelmiĂ€ en ole koskaan nĂ€hnyt, vaikka hyvin paljon Raumalla pyörin. EivĂ€t varmaan pahemmin sitten missÀÀn kĂ€y.đ
Vierailija kirjoitti:
Nyt tĂ€ytyy avautua, ettĂ€ asun hyvin lĂ€hellĂ€ Raumaa. KĂ€yn siellĂ€ usein. Olen ajanut talon ohi(ankea) ja tiedĂ€n missĂ€ pĂ€in mökkikin on. Olen nĂ€hnyt myös Dannyn sukukartanon, joka jo myyty muille( upea paikka!) Mutta Dannya ja HelmiĂ€ en ole koskaan nĂ€hnyt, vaikka hyvin paljon Raumalla pyörin. EivĂ€t varmaan pahemmin sitten missÀÀn kĂ€y.đ
Oi! Sun pitÀÀ nyt pysyĂ€ valppaana kun oot oikein aitiopaikalla!đđ
Helmi on kaukana Armista ulkonÀön osalta. Armi oli luonnonkaunis, HelmillÀ tuhdisti meikkiÀ. Voi olla Dannylle jonkinlainen Armin korvike kuitenkin. Laulutaito aika olematon. Mutta jos D. tykkÀÀ niin mikÀs siinÀ.
TÀllÀ on useampikin ketju Erika Vikmanista, ja mieleeni tuli Dannyn vaikutus hÀnen olemukseensa.
Ja kun Helmin tulevaisuutta ajattelee, niin millainen se mahtaa olla Deen jÀlkeen? Armin kohtalon me kaikki tiedÀmme
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ on useampikin ketju Erika Vikmanista, ja mieleeni tuli Dannyn vaikutus hÀnen olemukseensa.
Ja kun Helmin tulevaisuutta ajattelee, niin millainen se mahtaa olla Deen jÀlkeen? Armin kohtalon me kaikki tiedÀmme
En toivoisi Helmille Armin tai Erikan kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset könkkÀÀ lÀÀkepurkkiensa kanssa yleensÀ kotonaan
IltiksessÀ juttu maksumuurin takana. Kertooko ne vihdoin selvin sanoin, millainen suhde niillÀ on?
Vai onko taas liibalaabaa?
Vierailija kirjoitti:
IltiksessÀ juttu maksumuurin takana. Kertooko ne vihdoin selvin sanoin, millainen suhde niillÀ on?
AlkutekstistÀ pÀÀtellen liibalaabaa.
MikÀ heitÀ vaivaa, kun samat mitÀÀnsanomattomat jutut vuodesta toiseen? Kuvatkin voisi olla pose-asentoineen menneiltÀ vuosilta. EhkÀ onkin?
Vierailija kirjoitti:
Lukaisin jutun nopeasti, mut ei todellakaan ollut mitÀÀn uutta. Miksi heistÀ yleensÀ kirjoitetaan mitÀÀn?
Mielenkiintoisemman jutun saa aiheesta "hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala".
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne on 24/7 yhdessÀ, lehtijuttuja varten ainoastaan. Helmikin ihan varmasti pukeutuu eritavalla, kun toimittaja ei ole paikalla.
Helmi on kyllÀ kaikissa ohikulkijoiden nappaamissa kuvissa ihan samalla lailla pukeutunut, ja aina korkokengÀt jalassa.
TÀssÀkin keskimmÀisel taustalaulajalla ylimmÀt pillukarvat nÀkyvillÀ!
VielÀkö se Iso-D tarjoaa isoa d:tÀ Helmille?
Ei vielÀ eronneet?
Ei tunne! Voi harmin paikka!đ