Tytölle toppahaalari koossa 68-74cm. MISTÄ??!!!
Moi, auttakee ny...
Oon yrittänyt etsiä tytölle ( nyt 3.5kk) toppahaalaria, mutta en ole nähnyt missään kivaa ja edullista :)
No jesper&juniorissa on ihana Jonathanin toppahaalari vauvalle, mutta en raaskinut ostaa...
Onko tietoa löytyiskö jostain ( esim verkkokaupasta) kivaa toppahaalaria tuossa koossa??
Suositelkaa tai jos jollain * vink* olisi käytettynä hyväkuntoinen niin hihkaiskaa.
Huuto.netin olen selannut eikä siellä oikein ollut mitään. Vaunu haalariksi tulisi kuitenkin niin reimateciä en meinaa ostaa
Kommentit (8)
netti h&m:llä lila ruudullinen. Onko yhtään makuun?
tai ellokselta:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26708&produc…
tän ostaisin ite jos olisi vielä ihan pieni :) Aivan ihana!! Tää ei kyllä taida varsinainen toppa-toppa olla..
Tutalla on montakin ihanaa vaunuhaalaria, eikä hintakaan ole paha! Noi 39 euron paikkeilla olen nähnyt hintojen pyörivän. Prismoissa ja Anttiloissa olen nähnyt. Ihania yksivärisiä beige, vaaleanpunainen, valkoinen... Minua kun harmittaa etten voi sellaista enää omalle pikkuiselleni ostaa, kun meidän 1v:lle ei enää mahdu noista suurin koko eli 80.. :)
Reimalla on myös nätti ja ihana vauvan vaunuhaalari. Hintaa en muista,mutta se on sellainen mistä saa alaosan kiinnitettyä neppareilla pussimaiseksi. Soveltuu siis vaunuihin todella hyvin! Niitäkin olen nähnyt mm. Anttilassa. Väreinä ainakin valkoinen ja tumma harmaa.
Katselin myymälässä sitä henkka maukan toppahaalaria ja mun mielestä se oli
rehellisesti sanottuna kauhea :) Ruutu ei ole mun juttu yhtään :)
Lisäksi oli sellaista "kiiltävää", kahisevaa/ rapisevaa se päälli kangas, ei kiva yhtään..
Toi elloksen eka linkki, näytti jotenkin kalpealta väriltään...
Toka oli kyl aikas ihana :D harkisten vakavasti sen tilaamista :D Vois itselle tilata samalla farkut sieltä :D :D
Vinkkejä toki otetaan vastaan edelleen..
s.postiin katariinakahara @ gmail.com ( ilman välilyöntejä) voi toki laittaa tarjouksia kuvan kera ja niska-haara sekä niska-lahkeen suu mitan kera :D
katselin just eilen Tutan haalaria (29,90) ja Reiman haalaria (59). Molemmat oli ihan söpöjä. Reimassa oli sellainenkin malli, jossa alaosasta saa pussin.
www.netanttila.com
Harmi ettei sitä ole muuna värinä kuin valkoisena. jos olis vaal punainen niin ostaisin heti :) Mutta mietin ja vaihtoehtoja katselen vielä
Harmikseni siitä oli ainoastaan 80cm koko jäljellä.
Toi tutan haalari olis oikeesti unelma pikkuiselle. Meillä oli viime talvena vaunupukuna tutan haalari, joka oli ihanan pehmoinen ja huppu ihan huippu hyvän mallinen! Huppu kehysti kasvoja "napakasti" ilman että mitään nyörejä olis kiristelty. Hupun reunat joustavaa ja istuu siis hyvin päähän ja suojaa ihan oikeasti (usein hupput "vaan on" ja tuuli puhaltaa sivuilta sisään,jollei kuro nyöreillä tiukalle). Meillä oli usein vain kypärämyssy ja tuo haalari vaunu-unilla. Hinta-laatusuhteeltaan vauvalle vaunupuvuksi varmaan ihan huippu! käännyn suosittelemaan tätä tuttaa edullisista vaihtoehdoista! :))
Hei!
Mulla olisi ylimääräinen ihana uusi 74cm Lassien marjapuuron värinen toppahaalari, jonka saa myös toppapussiksi. Ostin viime talvena meidän vauvalle, mutta onkin vielä liian iso.
Jos kiinnostaa niin voin laittaa kuvan sähköpostiin.