Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin vappukokemus seksin suhteen

Vierailija
29.04.2025 |

Mikä on erikoisin seksikokemus, mikä on teille sattunut vappuna? Ryhmäseksi? Kimppakiva? Parinvaihto? Seksiä saman sukupuolen kanssa? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ruveta panohommiin, niin ei ollutkaan kumeja. Ilman kumia ei suostunut antamaan, joten piti äkkiä keksiä jotain. Sitten se idea tuli: onhan mulla ilmapalloja! Vedin kirkkaan punaisen ilmapallon kikkelin päälle ja sanoin naiselle että katsos kuinka paloauto sujahtaa lemmentunneliin, ja työnnyin naisen sisään, juurta myöten. Siitä tulikin ihan hullu ja villi puskapano. Nainen huusi, minä ähkin ja puhkuin ja pusikko heilui mielipuolisesti. Joku perhe käveli ohi 30 metrin päästä ja äänet ja heiluva pensas herätti heidän huomion. Isän kasvoille levisi irstas hymy ja silmät alkoi kiilua. Äiti kauhistui ja peitti äkkiä poikansa kasvot kädellään ja sanoi tälle, että sorsat ne siellä vain vähän. Perhe hävisi näkyvistä 26 sekunnin sisään, jonka jälkeen äänekäs seksimme jatkui vielä tovin. Lopuksi oltiin vaan että uh huh, olipas se.

Tapahtui vappuna 90. Olin 18 v ja nainen 32 v. Iskin se naisen siitä sadan metrin päässä sijainneen kioskin kulmilta. Iskurepliikkini oli: "No moi. Mitäs tehtäis näin vapun kunniaksi?" Siitä se sitten lähti. Ilmapallo on kyllä kortsua kestävämpi, ei puhkea niin helposti. Mutta sen kanssa ei yhdyntä niin tunnu, koska paksumpaa kumia välissä. Mutta kyllä silläkin saa nyytit hyvin tyhjiksi. 

Vierailija
22/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna -98 pantiin Turussa Vartiovuoren kesäteatterin lavasteissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, onko tämä erikoista, mutta joka Vappu olen joutunut tyytymään Nyrkki-Kyllikkiin!

Vierailija
24/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Kuulostaa hyvältä! Mulla se kun olin mun ihastuksen kaa puiston keinuilla, ja hän Alko suutelee mua. Juostiin sitten siitä penkille, otettiin vaatteet pois ja aloitettiin seksi. Kello oli silloin joku 01.15!

Oli niin kiihottavan Tuntusta! Muistelen tätä vielä nykyisen tyttöystävän kanssa. 💗

M 23v

Vierailija
25/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ruveta panohommiin, niin ei ollutkaan kumeja. Ilman kumia ei suostunut antamaan, joten piti äkkiä keksiä jotain. Sitten se idea tuli: onhan mulla ilmapalloja! Vedin kirkkaan punaisen ilmapallon kikkelin päälle ja sanoin naiselle että katsos kuinka paloauto sujahtaa lemmentunneliin, ja työnnyin naisen sisään, juurta myöten. Siitä tulikin ihan hullu ja villi puskapano. Nainen huusi, minä ähkin ja puhkuin ja pusikko heilui mielipuolisesti. Joku perhe käveli ohi 30 metrin päästä ja äänet ja heiluva pensas herätti heidän huomion. Isän kasvoille levisi irstas hymy ja silmät alkoi kiilua. Äiti kauhistui ja peitti äkkiä poikansa kasvot kädellään ja sanoi tälle, että sorsat ne siellä vain vähän. Perhe hävisi näkyvistä 26 sekunnin sisään, jonka jälkeen äänekäs seksimme jatkui vielä tovin. Lopuksi oltiin vaan että uh huh, olipas se.

Tapahtui vappuna 90. Olin 18 v ja nainen 32 v. Iskin se naisen siitä sadan metrin päässä sijainneen

Sulla ei sitten kovin paksu meisseli taida olla, jos sen ilmapalloon sujautit?

Vierailija
26/27 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieman erikoinen vappu, peppu vieläkin arka. Olin baarissa ja juttusille tuli mies, jonka kanssa kippailimme juomia toisillemme tarjoten. Puolenyön aikoihin mies pyysi asunnolleen juomaan ja sanoi että voin olla siellä yötä. Mietin asiaa ja suostuin, eihän olisi ekakerta kun miehen luona yöpyisin. Asunnolla juttelimme ja joimme, kunnes mies sanoi että mennään suihkun kautta nukkumaan. Makkarissa riisuiduimme, ihailin miehen timmiä vartaloa. Suihkussa kysyin, missä vaimosi on? Kertoi vaimon tulevan baarista jos ei pano seuraa löydä. 

Vaimoa ei haittaa vaikka sägyssä vieras on, päinvastoin innostuu.

Saippuoimme toisemme, miehellä oli seisokki päällä ja hyväilin kookasta. Makuuhuoneessa halasimme hetken toisiammme ja siirryimme sänkyyn. Sängyllä koskettelimme toisiamme ja käännyttiin 69 asentoon ja aloimme imemään toistemme kaluja. Mies laukesi nopeasti suuhuni ja minäkin annoin periksi ja laukesin suuhun.

Aloimme nukkumaan tyytyväisinä pitäen toistemme kaluista kiinni. Yöllä heräin kun alaston nainen tuli väliimme  nukkumaan, nukahdin. Heräsin sängyn hytkymiseen ja totesin miehen panevan vaimoaan. Aloin hyväilemään panevaa miestä, kun puristelin miehen palleja ja samalla työnsin peukaloa pyllyyn niin mies laukesi ja käski minun jatkamaan panemista. Pääsin suoraan liukkaille, nainen oli todella mukana, pillu litisi ja lantio liikkui rytmikkäästi. Tunsin pannessa kun jotain kaadettiin pakaroiden väliini. Mies tuli päälleni ja työntyi anukseen, enään en kestänyt vaan laukesin pilluun. En kyennyt muuta kuin makaamaan naisen päällä ja nauttimaan kun kun kalu liikkui sisälläni ja laukesin toisen karran pilluun, samalla hetkellä mies laukesi sisälleni. Vapunpäivä meni kolmestaan sängyssä.

Vierailija
27/27 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuheilani, nainen siis, kusi siman sekaan ja juotti mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi