Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin vappukokemus seksin suhteen

Vierailija
29.04.2025 |

Mikä on erikoisin seksikokemus, mikä on teille sattunut vappuna? Ryhmäseksi? Kimppakiva? Parinvaihto? Seksiä saman sukupuolen kanssa? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, niin monta Vappua jo takana.

Vierailija
2/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryypännyt rajusti ja tapasin kivan naisen, sovittiin että tavataan seuraavana päivänä ullanlinnanmäellä. Väkeä oli hirveästi ja kova meteli, niin ajattelin päästäväni pienen krapulapierun, no sieltähän tuli varren kanssa. Tämä uusi tuttavuus järkyttyi tästä ja ei ymmärtänyt ollenkaan minun pientä vahinkoa, joten jäi seksi saamatta ja tapailu loppui siihen, ihme niuho minusta, tapahtuuhan elämässä suuempiakin vastoinkäymisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain

Vierailija
4/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viuhkapillua ilmapallolta!

Vierailija
5/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vappuna päädyin kahden naisen kimppakämppään. Panin niitä molempia vuorotellen. 

Vierailija
6/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin pitäisi vappuna poiketa jotenkin yleisestä linjasta? Siis että pitäisi ottaa ilmapallot ja serpentiinit mukaan touhuun??

Vierailija
7/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vappuna päädyin kahden naisen kimppakämppään. Panin niitä molempia vuorotellen. 

Tuskinpa. Et kuitenkaan ole riittävän kestävä moiseen. Tässähän puhuttiin reaalielämästä eikä fantasioista.

Vierailija
8/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekkarivappuina vuosikymmeniä sitten saatoin kerran saada pusun joltain haalarimimmiltä, mutta olin niin soosissa että saattaa olla valemuisto.

Vierailija
9/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään seksikokemus, mutta vappusuudelma tytölle ja eka sellainen. Ysiluokka järjesti lasten vapputapahtuman koulun salissa ja olin ihastuksen kanssa myymässä arpoja pöydän takana. Jossain kohtaa tulee hiljaista ja tää poika ottaa mua kädestä kiinni. Tiedätte varmaan tunteen se ensimmäinen kädestäotto...

Noustaan siitä pöydän takaa ja hän vie mut koko ajan kädestä pitäen sivukäytävään salin ulkopuolelle. Asettaa mut nojaamaan seinää vasten ja suutelee ihan sairaan kiihkeästi. Jalat menee ihan veteläksi ja jännä huimauksen tunne. Tuntuu että farkut kastuu läpi. Ihan valtavan kiihottavaa eikä olisi halunnut lopettaa. Oli vaan pakko palata takaisin saliin.

Vierailija
10/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään omia seksimuistoja vapuista.

Yhtenä vappuna käveli vastaan kaksi nuorukaista, joiden keskellä nuori nainen. Miehet tukivat naista. Kaikki päissään ja pellavapäitä. Toinen miehistä nosti kohdallani naisen hameen etumusta ja huomasin katsovani paljasta, karvaista pimppaa. Humalaista naista nauratti.

Vierailija
11/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain vappuna pusun tytöltä, kun annoin hänen ottaa huikat taskumatistani. Tämän villimpää ei ole sitten ollutkaan. Muisto kuitenkin lämmittää edelleen ja olen monta kertaa runkannut sille. Lasketaan tämä seksikokemukseksi?

Vierailija
12/27 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vappu, huhhhuh. Näin salaa, kun opiskelijatyttö työnteli skumppapulloa pimpsaansa. Oli pakko itsekkin puun takana runkutella. Oijoijoi!

Vierailija
13/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskuntien yhteiset naamiaiset ja seksibileet.

Vierailija
14/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan käynyt niin, että ne naiset panivat sinua sträppärillä vuorotellen?

Vierailija
15/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin tyttöystävältä rahaa ja matkustin yksin pääkaupunkiin viettämään kiihkeää vappua toisen naisen kanssa. Hullua nussimista ja ryyppäämistä monta päivää putkeen. 

Vierailija
16/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli asuntoni portaikossa vastaan umpihumalainen teekkarityttö. Kyseli että missä joku jaana on, mutta en tiennyt.

Mitäs sitten tehdään, se kysyi. Sanoin siihen, että voisit lähteä mun luokse panemaan. Ja sehän lähti.

Tosin ensiksi sen piti oksentaa vessanpönttöön ja mä pidin sitä hiuksista kiinni. Toisen käden ujutin hameen alle ja sieltä vedin pikkuhousuja vähän pois tieltä ja työnsin sormen sisään. Tuntui aikamoiselta, kun se oksensi ja pillu supistui samalla. Kun se oli saanut mahansa tyhjäksi, niin riisuin sen ja pesin. Ei pysynyt pystyssä, vaan istui lattialla ja mä vaahdotin ja pesin sen kaikki paikat.

Siinä se suihkun jälkeen piristyi ja halusi ottaa multa suihin. Tuntui ihan kivalta, mutta en halunnut tulla sen suuhun, joten talutin sen sängylleni ja se rojahti siihen mahalleen, käski mun panna sitä. Mitäpäs siinä, aloin lykkimään sitä ja hetken päästä tulin sen sisälle.

Menin makaamaan sen vierelle ja kysyin, että mitäs pidit. Huomasin että se olikin nukahtanut kesken kaiken. Laitoin sille sitten peiton päälle ja jätin siihen makaamaan.

Siinähän se nukkuin useamman tunnin ja jossain välissä mun piti lähteä käymään asioilla ja jätin sen sitten siihen nukkumaan. Kun tulin parin tunnin päästä takaisin, niin teekkarityttö oli häipynyt. Vähän harmitti, kun olin ajatellut, että voisin panna sitä vielä kerran, kun se herää.

Vierailija
17/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos lähdit.olisit venannut vartin ja laskenut toisen kerran vaikka perseeseen

Vierailija
18/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hame teekkaritytöllä?

tarkista faktat kun kehittelet seuraavaa haavettasi! Teekkareilla haalarit. Tupsu hatussa. 👨🚒👩🎨🧑🏽🚀

Vierailija
19/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että hame teekkaritytöllä?

tarkista faktat kun kehittelet seuraavaa haavettasi! Teekkareilla haalarit. Tupsu hatussa. 👨🚒👩🎨🧑🏽🚀

Jos se oli ottanut vähän pohjia ja piti mennä Jaanan luokse vaihtamaan haalarit päälle? Nyt sitten tuli eksyttyä matkalla.

Vierailija
20/27 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin kun vappuna nuorisotalon discon jälkeen jäätiin piiloon tyttöystävän kanssa painisaliin patjojen taakse. Siinä sitten sählättiin ja sekavaa keskustelua siitä kun kondomia ei ollut seksiä harrastettiin kunnes kalu alkoi lipsumaan pepun puolelle ja lopulta sujuvasti sinne sisään. Ei haihdu mielestä koskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan