Pitäisikö mielestäsi Benny Hill ja Bergerac sarjat esittää televisiosta uusintana?
Kommentit (57)
Pari brittiläistä showta joista en jostain syystä pitänyt olivat Kenny Everett ja Benny Hill, kyllähän niitä katsoi mutta ei odottanut mitään hersyviä nauruja, Kennyllä oli hyviä msiikkivieraita, mm. Police.
Australialainen Paul Hogan Show nauratti, mustan kun mies ilmestyi mustanaamioksi pukeutuneena ruutuun ja nauratti, jota jälkeenpäin ihmettelen koska Paul oli kuitenkin kai hyvässä kuosissa ja asun ei hänen päällään pitäisi näyttää niin naurettavalta.
Bergerac oli aikansa iso juttu Suomessa ja kaikki tiesivät hänen seikkailunsa ja sen pitkäkeulaisen Triumph Roadster 1949 autonsa, jolla köyhänä poliisina ajeli Jerseyn verovapaalla saarella, vaimonaan tai ex-vaimonaan rikkaan miehen tytär, ja murhia tapahtui koko ajan pikkusaarella - aika kultaa muistot ja tuskin sarja enää hetkauttaisi, kuten ei myös toinen suuri sarja täällä, Taistelupari, youtubesta voi katsoa jotain.
Itse olen tullut vanhaksi ja muistan kun vanhempani katsoivat Vielä on virtaa sarjaa, Last of The Summer Wine, ei silloin itse tullut katsottua kuin jonkun jakson sieltä täältä, mutta nyt voisin katsoa vaikka koko sarjan, se on Britannian pitkäikäisimpiä sarjoja, alkanut josku 1973 tjsp ja jatkunut 2000-luvulle - alkupään jaksot olivat aika tylyn oloisia, muutama vanha mies köpötteli pienessä kylässä ja kävivät kirjastossa ja kahvilla, sitten tarinat muuttuivat aina vain hulluimmaksi vuosien kuluessa ja oli kaikenlaisia pesukonekorjaajia ja Bill Gatesin näköisiä nörttejä mukana kuvioissa ja rakennettiin ties mitä omaa lentokonetta tai sukellusvenettä ...
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kyllä aikaa, jolloin kaikelle ja kaikille sopi nauraa. Minua kummastuttaa tällaiset kommentit mukasuvaitsevaisilta ja -tiedostavilta ihmisiltä, ettei 'itseään alaspäin sopisi nauraa'. Täh?! Ketkä kaikki arvottaa itsensä vuonna 2025 toisten ihmisten yläpuolelle? Paavi? Kuningas Charles III? Tuksu? Eikö tuo ole hirveän keskiaikaista ja omahyväistä?
Minä nauran kaikille, enkä luule olevani sen parempi tai huonompi kuin kukaan muukaan. Sairastuin syöpään ja aloin kerätä syöpävitsejä. Dark humour is like a child with cancer. It never gets old.
Ai, onpas lapsellista tekstiä. Minä en ainakaan halua nauraa sinun syövällesi. Sen sijaan haluaisin tv-sarjan, jossa jatkuvasti naurettaisiin sinun rumuudellesi ja tyhmyydellesi, ja että sinusta tehtäisiin jatkuvasti pilakuvia. Sunnuntaisin voisi olla extralähetys, jossa vitsailtaisiin sille, että joudut arjessasi kokemaan väkivaltaa.
Haluaisin Kahden keikka-sarjan uusinnat, ne vanhat jaksot, joissa sankari on Josef Matula.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Kahden keikka-sarjan uusinnat, ne vanhat jaksot, joissa sankari on Josef Matula.
Matulalla oli Alfa Romeo autona, kova peli.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sarjaan idolini Josef Mengelen...
Ei . Uusintoja on muutenkin liikaa .
Vanhaa kunnon brittisarjoja kaipaisin minäkin iänikuisten Agatha Christie -uusintojen sijaan. Perseraks meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Onko Benny Hill huumoria. Makuasia. Minusta ei.
Kaipaisin seuraavia:
-- Kyllä, herra ministeri (Yes, Minister) ja sen jatko Kyllä, herra pääministeri (Yes, Prime Minister)
-- Kyllä Jeeves hoitaa (Jeeves and Wooster)
-- Musta kyy (The Black Adder)
Matlock oli mun suosikki. Joka jakso tuli katsottua. Ei taida olla vaan sarja kestänyt aikaa...
Ps. Matlockin innoittamana asianajaja minusta tulikin....
Vierailija kirjoitti:
bergeracista on uusikin versio joka voisi tulla
Paska sarja ...ei uusintaa enää..
Vierailija kirjoitti:
Matlock oli mun suosikki. Joka jakso tuli katsottua. Ei taida olla vaan sarja kestänyt aikaa...
Matlockissa olo sellaista leppoisaa huumoria....muistan katsoneeni tätä sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä nyt niin kauaa ole kun tuli telkkarista ja onhan se hyvä sarja. Sen voisin katsoa kyllä uudelleen. Lovejoyn lisäksi.
Minun suosikkini oli Hammerman eli moukari mies..
Muistaako kukaan tätä sarjaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sarjaan idolini Josef Mengelen...
Lovejoyn voisin katsoa uudestaan