Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytääkö naiset koskaan miestä lounaalle tms. yhteiseen ajanviettoon muuten vain?

Vierailija
29.04.2025 |

Onko aina taustalla jotain romanttisia tarkoitusperiä, vai voiko olla ilman taka-ajatuksia?

Olen ilmeisesti jotenkin helposti lähestyttävä mies, koska naiset tulevat matalalla kynnyksellä juttelemaan eri paikoissa.

Halutessani saan kyllä helposti romanttista naisseuraa, mutta tarkoitan nyt sellaisia tilanteita, kun vaikka jossain odotusaulassa jonotetaan vuoroa, ja kasuaalisti jutellaan niitä näitä, ja yhtäkkiä nainen saattaa vaikka pyytää mukaansa lounaalle, tai kysyä puhelinnumeroa, eikä näissä tilanteissa ole mielestäni mitään sellaista flirttiä tai kipinää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olen mitenkään erityisen poikkeuksellinen mies kun ovat minua pyytäneet juurikin mm lounaalle. - Ja mitä nyt sitten yleisesti kaverit tai ystävät voivat keksiä ehdottaakin. Toki eroja on mutta en nyt niitä erityisesti korostaisi, koska kuitenkin valtaosaa asioistra voi tehdä toisen kanssa sukupuoleen katsomatta.

Uskovainen mies

Vierailija
2/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä vielä tein tätä, kunnes tajusin että se on aina vaan ajan kysymys kun mies kaivaa siittimen esiin vaikka vuorovaikutus olisi omalta puoleltani täysin platonista.

Sen jälkeen suhtauduin tuttavallisesti vain asiallisesti käyttäytyviä vanhempia miehiä kohtaan, kunnes hekin alkoivat kaivamaan siitintä esiin.

Nykyään en puhu miehille kuin ammatillisissa tilanteissa puhtaasti ammattiroolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä vielä tein tätä, kunnes tajusin että se on aina vaan ajan kysymys kun mies kaivaa siittimen esiin vaikka vuorovaikutus olisi omalta puoleltani täysin platonista.

Sen jälkeen suhtauduin tuttavallisesti vain asiallisesti käyttäytyviä vanhempia miehiä kohtaan, kunnes hekin alkoivat kaivamaan siitintä esiin.

Nykyään en puhu miehille kuin ammatillisissa tilanteissa puhtaasti ammattiroolista.

siittäjä-hullu is back!

Vierailija
4/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kuin heitä, jotka tiedän homoseksuaaleiksi. Heteromiehet ymmärtävät ihan joka kerta väärin.

Vierailija
5/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälainen mies on ja nainen. Että mitä eivät halua ja haluavat. Ehkä keskustelua. On miehiä jotka menevät uuden naisen kanssa joka paikkaan tyyliin elokuviin ja syömään, vanhan kanssa ei menty. Jännä juttu. Ja mies vielä valitti.

Vierailija
6/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kuin heitä, jotka tiedän homoseksuaaleiksi. Heteromiehet ymmärtävät ihan joka kerta väärin.

Kieltäydyn aina varalta. Aloitteen tekevät naiset on jotenkin epäilyttävän vastenmielisiä ja pelkään just että on taka-ajatuksia.

-AP

Vierailija
7/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokainen päivä pyydän miestäni lounaalle ja päivälliselle. Next

Vierailija
8/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita kyllä, vanhoja inttikavereita kyllä, vanhoja lapsuudenkavereita myös. Jotain random-tyyppiä ei

n48

Vierailija
9/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvät puhelahjat ja se tekee vaikutuksen, haluavat siis kuulla lisää ääntäsi.

Vierailija
10/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhä häkellyttävän komea mimmimagneetti kaljuuntumisesta huolimatta. Senhän sinä halusit kuulla?

Että viitsii aikapoika tällaisia tänne tusertaa.

Vierailija
11/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-tutkimus, koska ilmeisesti AP on kehä-3 sisäpuolelta tms. Ei todellakaan päde koko suomessa....

Vierailija
12/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-tutkimus, koska ilmeisesti AP on kehä-3 sisäpuolelta tms. Ei todellakaan päde koko suomessa....

Maalta tuo on, näkee yhdenkin akan jota ei oo vielä kylillä yrittänyt joten menee sille soittamaan suutaan. Eikä ilmiö tapahdu pelkästään keväisin, vaikka toki oirehtii rankemmin.

Vierailija
13/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut ja kysynyt jo jonkin aikaa tietämältäni mieheltä voisimmeko tavata ja hän kysyi minulta mitä sinä ehdotat. Sanoin, että ehdotan, että menisimme jonnekin kahville. Hän vastasi, että voithan sinä kirjoittaa hänelle. Kysyin sähköpostiosoitteen, mutta en koskaan kirjoittanut. Häntä ei kiinnostanut kahville meneminen ja keskustelu ja kirjoittaminen ei ollut kiinnostavaa minun mielestäni. En kysynyt toiste.

Asiassa kävi ilmi miten helposti kiinnostus voi hankaloitua kun käsitys tapaamisesta ja keskustelusta ei sovi yhteen. Olisi voinut olla, että hän olisi soittanut minulle ja ehdottanut tapaamista kahvilla. Minä olisin voinut ehdottaa että hän voisi kirjoittaa minulle. Jos siis luonteet olisivat olleet toisinpäin.

Se joka ehdottaa, on paremmassa asemassa todeta aikaisemmin, kannattaako edetä vai perääntyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi