Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ruskeasilmäiset blondaa

Vierailija
29.04.2025 |

kauniit ruskeat hiuksensa luonnottomiksi ja pilaavat kauniin ja kiiltävän oman sävyn? Tätä en ymmärrä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että aloittaja on erehtynyt. En ole Suomessa juuri koskaan nähnyt blondattuja ruskeasilmäisiä. Ulkomailla kyllä, missä kellertävä peroksidipää pikimustalla juurikasvulla näyttää oudolta.

Vierailija
22/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia vaaleat hiukset nuorenna. Itse näytän vanhemmalta vaaleampana. Nuorempana tummanruskeassa tukassa.

Samat sanat, tummanruskea näyttäisi niin paljon paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauniit julkkiset ovat ruskeasilmäisiä blondeja.

Vierailija
24/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuohon kommenttiini että luonnolliset hiukset on kauniimmat niin en tarkota dissata niitä jotka värjää kuiteskaan :) 

Mä vaan ihte oon luonnollisuuden kannalla, jotkut värjätyt hiukset on siistejä! Siitä tulee vaan kierre jos käyttää niitä ei niin turvallisia hiusvärejä. 

Henna värejä suosittelen, niitä khadi värejä. Purkki sellanen intialaisen näköinen :D tarttuu kylläkin kunnolla vaan hiukseen mitä ei oo värjätty. Nuorempana värjäsin punaseksi ja se pysyi yli vuoden! Värin saa antaa vaikuttaa 1-2 tuntia. 

Ja jos on tällanen vähän vaaleenruskee ja haluu vaaleempaa niin hiushuuhtelun kun tekee kamomilla teestä niin se vaalentaa paljon paremmin kun henna väri. Sen kun antaa vaikuttaa hetken. Kamomillalla on vaalentava vaikutus. 

Kandee lukee netistä , en meinannut itsekkään uskoa. 

Vierailija
25/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiset blondaa? Tarkoitit kai ruskeahiuksiset blondaa, miten silmien väri tuohon liittyy?