Ei kristus - Exä ja sen uusi teini tyttöystävä
Exä 43 v, sen uusi 19 v (meidän vanhin lapsi on 15 v). Lasten takia ollaan Face kavereita joten mulla on kunnia seurata tätä orastavaa romanssia. Lisäilevät jatkuvasti jotain yhteisiä pussailukuvia ja tyttö päivittelee Facea tähän tyyliin "Olipas ihanat aamus... apuskat ;) <333 henkilön *exän nimi* kanssa" "Toi mies on ihan hullu, tuli äsken mun suihkun suihkuun ja... No se suihku kesti vähän kauemmin ;) henkilön *exän nimi* kanssa" Yhteiset tutut ovat pariin otteeseen kyselleet onko exä seonnut. Mitä tuohon nyt sanoisi...
Kommentit (47)
Miksi ihmeessä pitää muka lasten takia olla Facessa kavereita? Valehtele vähän vähemmän typerä trolli.
Keski-iän kriisi miehellä. Ehkä hän kuvittelee nuortuvansa tyttöystävän mukana. No aika varmaankin vie tytön uusiin kujeisiin.
Älä ole enää face kaveri, ei kai tuota ole kiva seurata. Etteköhän saa lasten asiat hoidettua puhelimitsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. No ainakin tyttölapsenne oppivat nuorena mistä puusta miehet on veistetty. Ei tarvitse omaa elämää tuhlata heidän valheisiinsa
Tuossahan se teini jo nimenomaan tuhlaa nuoruutensa jonkun surkimuksen kanssa, joka ei edes omaa ikäänsä näytä ymmärtävän.
Vanha rupsahtanut akka kateellisena. Hohhoijaa, miten ei yllätä yhtään?
No jos tää ei ole provo niin kohta se tyttis on raskaana ja exän elämä on pilalla.
Mä kyllä käsitin, että ap on nainen. Ei mies.