Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä elämäsi muuttuisi jos saisit 3 miljoonaa?

Vierailija
29.04.2025 |

Itse ostaisin kivan talviasuttavan järvenrantamökin, hankkisin toiseksi autoksi jonkun päheän menopelin, tarjoaisin myös veljelleni vuoden sapattivapaan töistä, josta ei pääse lähtemään koska töitä vaan ei ole tarjolla. itseni ei tarvitsisi enää stressata vähenevistä osa-aika töistä, vaan voisin rennosti tyytyä siihen mitä on tarjolla. Sitten tietenkin matkustaisin, kun ei tarvitsisi laskea joka penniä. 

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun elämä muuttuisi mitenkään. Työttömänä saan nyttenkin tehdä ihan mitä huvittaa, matkustella ja harrastaa. 

Vierailija
22/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 12 vuotta sitten vajaan miljoonan. Ostin kesämökin ja tavallisen kerrostaloasunnon. Ei se elämä nyt kauheasti muuttunut. Olen töitäkin tehnyt mutta nyt ei ole töitä enää ollut koronan jälkeen. Tietty laskut voin maksaa ja ruokaa on kaapeissa sekä harrastuksia. En ole esimerkiksi matkustellut ollenkaan ulkomailla. Elän tavallista elämää mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta menee veroja suunnilleen miljoonan verran ja loput menisi ihan normaaliin elämiseen.

Puhtaana käteen, etkö tiedä?

Vierailija
24/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta menee veroja suunnilleen miljoonan verran ja loput menisi ihan normaaliin elämiseen.

Siis jos sen vaan saa, niin kuka niitä veroja kyselee.

Vierailija
25/80 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se muuttuisi paljonkin. Nyt arvioitu rahamäärä jonka saan seuraavana 20 vuotena, on 300 sataa tuhatta. Sitten olenkin jo 80v, jos elän niin kauan.....

Vierailija
26/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perintöä reilut 500000 euroa. Kyllä se elämä muuttuu hiukan että voi maksaa laskut ja ostaa juttuja mutta olen pihi enkä osta sellaista mitä en todella tarvitse. Tein töitä viime syksyyn saakka. Ei voi tuhlata kaikkeen mitä haluaa vaikka on rahaa vaan pitää aina ajatella että pärjää myös 5 vuoden päästä. 

Vierailija
27/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin auton ja ostaisin tuliterän asunnon jostain sekä maksaisin vanhan asuntolainan pois (jos päättäisin jättää tämän asunnon vuokrakäyttöön, tai sitten vaan myisin tämän pois). Osan jättäisin käyttövaroiksi ja osan sijoittaisin.

Vierailija
28/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin asintolainan ja autolainan pois. Lahjoittaisin lapsille ja ostaisin kesämökin. Loput sijoittaisin ja antaisin lapsille säännöllisesti säästöön.

Jatkaisin nykyisessä työssäni koska pidän siitä. Ottaisin silloin tällöin palkatonta lomaa ja reissaisin / mökkeilisin.

Lähtisin vapaaehtoistyöhön vaikka muutamaksi kuukaudeksi ulkomaille

Vierailija
29/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työnteon ja harrastaisin täyspäiväisesti. 3.000.000e riittää 30 vuodeksi jos törsään 100.000e vuodessa. Ja jos sijoittaa edes jollain tuotolla, niin enemmänkin

Vierailija
30/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostaisin sijoitusasunnon, vuokraisin edullisesti vähävaraiselle, tekisin paperin jossa muistaisin omaisia, sijoittaisin osakkeisiin jotka hankittu jo.

Vierailija
31/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin lopullisesti pois suomesta ja tuhlaisin rahat ulkomailla

Vierailija
32/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi mulle loppuelämäksi, se mitä tulisin töistä jäljellä olevien työvuosien aikana saamaan ja se että eläisin ainakin 90-vuotiaaksi, riittäisi summasta oikein hyvin. Eläkettä kun kuitenkin aikanaan tulisi jonkun verran ja pienet sijoitukset lisänä, joten ei olisi ongelmaa jäädä töistä pois jo nyt.

Vierailija
33/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputili ja muutto Thaimaaseen.

Vierailija
34/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsia olisi päästä täältä pois, tosin kävisin hoidattamassa itseäni halvalla julkisella puolella

Vierailija
35/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mieheni kanssa asunnon ja remontoisin sen mieltymyksieni mukaan. Hankkisin ajokortin ja auton. Rahoittaisin itse oman väitöskirjani teon, jos apurahat loppuisivat. Kävisin viimein lomien aikana jossain reissussa, kun siihen olisi varaa. Hoidattaisin lääkäritarkastukset ja muut ajantasalle yksityisellä. Suuren osan varmaan säästäisin. Olen vasta kolmekymppinen ja tuolla rahalla ei loppuelämää voi elää töitä tekemättä.

Vierailija
36/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt heti, ostaisin järvenrantatontin ja sinne talo/mökki, uusi auto, matkustelua.. Uskon, että rahat riittäisi loppuikäni, sen verran ikää jo :D elelisin leppoisasti siis, ilman joka pennin laskemista.

Vierailija
37/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin mieheni kanssa asunnon ja remontoisin sen mieltymyksieni mukaan. Hankkisin ajokortin ja auton. Rahoittaisin itse oman väitöskirjani teon, jos apurahat loppuisivat. Kävisin viimein lomien aikana jossain reissussa, kun siihen olisi varaa. Hoidattaisin lääkäritarkastukset ja muut ajantasalle yksityisellä. Suuren osan varmaan säästäisin. Olen vasta kolmekymppinen ja tuolla rahalla ei loppuelämää voi elää töitä tekemättä.

Hyvin elää. 5% vuosituotto on 150.000e ja siitä verot pois. Eikö muka riittäisi?

Vierailija
38/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomaksi. Sijoittaisin koko summan ja eläisin sen tuotolla ilman työssäkäyntiä ja elättäisin samalla opiskelevaa lastani.

Vierailija
39/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin vaimon palkkatöistä rakastamansa firman pariin joka ei varsinaisesti rahaa tuota. Itse siirtyisin myös yrittäjäksi.

Talo ison järven rannalta ja lomareissuja joskus koko perheen voimin. Itselle ehkä jotain harrastusjuttuja jos aikaa on

Vierailija
40/80 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa elinikää ehkä 20-25 vuotta jäljellä. Jäisin eläkkeelle heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä