Näky bussipysäkillä paljasti Tunna Milonoffille Riku Rantalan puuhat - näin välit murenivat totaalisesti
Eivät ole enää juurikaan tekemisissä ja Tunnalla on todettu burnout/masennus. Lisäksi Tunna on kokenut että jää Rikun varjoon.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011190253.html
Kommentit (218)
Mulla meni täysin maku Tunnaan siitä Veitolan yökyläily-ohjelmasta. En klikkaile otsikoita enkä taatusti lue kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni täysin maku Tunnaan siitä Veitolan yökyläily-ohjelmasta. En klikkaile otsikoita enkä taatusti lue kirjaa.
Mitä siinä tapahtui? En ole katsonut Veitolan sarjaa pitkään aikaan ja vierailu Tunnan kotona on mennyt täysin ohi.
Kävikö myös Rikun kotona? Mitä veikkaatte, olisiko hän mukava?
-Joku sanoi, että Madventures olisi parempi konseptin ilman Tukia ja Tunnaa. Nauratti, koska hehän ovat Madventures
-Joku valitti, että Tunna jäi taustalle. No hänhän oli kuvaaja. Hankala olla kameran edessä ja takana yhtäaikaa. Tässä vaiheessa roolit miesten välillä jotenkin lyötiin lukkoon. Tässäkin nauratti, että onko ihmiset todella noin yksinkertaisia.
-Kirja kertoo uupumuksesta ja burnoutista. Se on vakava ja raskas asia. Olen itse käynyt sen läpi neljä vuotta sitten, enkä vielä ole entiseni, enkä tule olemaan. Ehkä joku lukee kirjan ja huomaa olevansa matkalla kohti burnista ja kääntää suunnan vielä ennen lopullista romahdusta.
-Täällä puhutaan kuin ADHD tai ADD olisi jotenkin loukkaus ihmistä kohtaan. Päinvastoin. Sehän tekee ihmisestä parhaillaan luovan, innostavan ja valmiin menemään sinne laatikon ulkopuolelle.
Joku urheilupsykologi sanoi Olympialaisten aikaan, että suurin osa urheilijoista on nepsyjä. Pidän asiaa aika luonnollisena. Urheilu kirkastaa mieltä ja hyvistä suorituksista saa sitten sitä dopamiinia ja jännitystä elämään.
Rikulla voi olla tai sitten ei ole ADHD. Yksityisasia se on. Mutta tämä on keskustelupalsta ja täällä saa pohtia kaikenlaista. Jos joku kokee nepsyyden pahana ja leimaavana, kannattaa miettiä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
-Joku sanoi, että Madventures olisi parempi konseptin ilman Tukia ja Tunnaa. Nauratti, koska hehän ovat Madventures
-Joku valitti, että Tunna jäi taustalle. No hänhän oli kuvaaja. Hankala olla kameran edessä ja takana yhtäaikaa. Tässä vaiheessa roolit miesten välillä jotenkin lyötiin lukkoon. Tässäkin nauratti, että onko ihmiset todella noin yksinkertaisia.
-Kirja kertoo uupumuksesta ja burnoutista. Se on vakava ja raskas asia. Olen itse käynyt sen läpi neljä vuotta sitten, enkä vielä ole entiseni, enkä tule olemaan. Ehkä joku lukee kirjan ja huomaa olevansa matkalla kohti burnista ja kääntää suunnan vielä ennen lopullista romahdusta.
-Täällä puhutaan kuin ADHD tai ADD olisi jotenkin loukkaus ihmistä kohtaan. Päinvastoin. Sehän tekee ihmisestä parhaillaan luovan, innostavan ja valmiin menemään sinne laatikon ulkopuolelle.
Joku urheilupsykologi sanoi Olympialaisten aikaan, että suurin osa urheilijoist
Tunnako siellä kirjoittaa? Mitä muuta jäi käteen ketjusta tähän mennessä kuin nuo väheksymiset?
Vierailija kirjoitti:
Keitä he ovat?
Turhakkeita
Vierailija kirjoitti:
Käsiteltiinkö kirjassa heidän kaverinsa raisk-arin tapaus? Eivät muka tienneet, että tyyppi on saalistaja, joka r*aiskasi useita naisia.
Siis Ari Lahdenmäki.
Niin, mitä Tunna miettii asiasta?
Hyvä kirja. Lähes samaa tasoa suomalaisten klassikoiden, kuten Peruspomon ja Juhannustanssien kanssa. Vain Kekkoselle jää kakkoseksi, koska vuosisata ei vielä täyty.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirja. Lähes samaa tasoa suomalaisten klassikoiden, kuten Peruspomon ja Juhannustanssien kanssa. Vain Kekkoselle jää kakkoseksi, koska vuosisata ei vielä täyty.
Onko kirja edes ilmestynyt, miten mahdoit jo lukea?
Ilmestyykö äänikirjana narisevalla stadin slangilla?
Rantalan kanssa ovat varmaan sopineet, että Milonoff tekee tällaisen kirjan itsestään. Kun muuta mielenkiintoista ei ole, niin keksivät tällaisen koukun. Hyvin näyttää myyvän. Rantalahan se toki tässäkin myy.
Vierailija kirjoitti:
Rantalan kanssa ovat varmaan sopineet, että Milonoff tekee tällaisen kirjan itsestään. Kun muuta mielenkiintoista ei ole, niin keksivät tällaisen koukun. Hyvin näyttää myyvän. Rantalahan se toki tässäkin myy.
Tosiaan, voihan tässä olla takana tällainen vedätys taas kerran. Muuten olen sitä mieltä että tuna on parasta purkissa öljyn kera.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa lupaavalta. Nuo ovatkin yksiä lempikirjojani!
Vasentuneiden kaarvavene - toimittajakin nauraa - nolla pistettä
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tunna vaikuttaa vaikealta ihmiseltä. Miten komenteli kotona ja vain hänen sanallaan on merkitystä.
Nyt primadonna jäikin kakkoseksi, taas. Kaksoisvelikin on tunnetumpi ja pikkuveli se vasta suosiota onkin niittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin mielenkiintoni siinä vaiheessa, kun Madventures meni kansainväliseksi kaupallisemmaksi tuotannoksi. Kuljettiin vain nopeatempoisesti erilaisista oudoista, sairaista ja övereistä kokemuksista toisiin näyttämättä reppureissaamista. Sitten naamat alkoivatkin olla joka paikassa. Kirjojen kohdalla kävi samoin, laatu heikkeni ja rahankiilto silmissä kasvoi. Kaikkea hyvää heille kuitenkin.
Kuvailit juuri sen, kuinka koko sarjan perusajatus katosi, vaikka näkyvyys kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tunna vaikuttaa vaikealta ihmiseltä. Miten komenteli kotona ja vain hänen sanallaan on merkitystä.
Nyt primadonna jäikin kakkoseksi, taas. Kaksoisvelikin on tunnetumpi ja pikkuveli se vasta suosiota onkin niittänyt.
Erikoista. Olikohan sitten Riku oikeasti kaksikosta kuitenkin se mukavampi tapaus? Vaikka vaikutelma voisi olla toisinkin päin. Vai ovatko kumpikin yhtä hankalia omilla tavoillaan? Vai nousiko Tunnalla päähän? Vai onko hän vain uupunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kommunistia matkaamassa maailmalla muiden laskuun, who cares?
Heidän firmansa teki hyvää tulosta, erityisesti Rikun puolikas. Nythän Rantalalla on omia ohjelmia, puhekeikkoja, kolumneja yms. Veroja he maksavat ja sen ansiosta sinäkin saat sen kuukausittaisen toimeentulotukesi.
Tunnalla on vaikeampaa, mutta hänellä on kaunis nainen, ilmeisesti perintörahaa ja tietysti tienasi aikanaan hyvin kun perustivat firmansa. Kirjakin tuottanee jotakin. Eiköhän tuo pärjää.
Riku on reservin kapteeni, aktiivinen kertausharjoituksissa kävijä, joka ei uhoa kuten Jone vaan tekee. Riku on korostanut, miten kyseessä on KOKO kansan armeija, eli siellä ei eritellä puoluetaustan vuoksi, mitä sinä haluaisit (btw Rantala ei kuulu mihinkään puolueeseen, eikä todellakaan ole kommunisti). Rikulla on kolme poikaa ja vaimona piinkova asianajaja, jolla on oma firma.
Eli ol
Piinkova asianajaja joka on aviomiehen omaisuutta :D miksei miehet vaihda nimiä koskaan? Nolo alisteinen akka tuo on. Se on kumma miten nainen ei kykene jatkamaan nimeä. Käytettyjä leluja te olette.
Kuka mies vaihtaisi akkansa nimeen ja kasvattaisi kolme tytärtä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikulla on niin väkevä ADHD, että tuskin ehtii ajatella, ennen kuin toimii. Tai mistä minä tiedän. Tunnistan vähän aiheesta lähipiirin takia.
Riku kävi Ressun lukion, jonne pääsyraja on ainakin nykyään 9,75. Ei siellä ole yhtäkään adhd:ta, ei heillä riitä kiinnostus päntätä jokaista ainetta.
Voi hohhoijaa. Et todellakaan tiedä mikä ADHD on :D sinä siis tiedät jokaisen henkilön diagnoosin joka astunut tuohon kouluun? Tiesitkö että monilla ADHD-ihmisillä on myös kyky hyperkeskittymiseen ja myös ADHD-oireita voi hallita? Hyvä luoja miten tietämätön olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikulla on niin väkevä ADHD, että tuskin ehtii ajatella, ennen kuin toimii. Tai mistä minä tiedän. Tunnistan vähän aiheesta lähipiirin takia.
Riku kävi Ressun lukion, jonne pääsyraja on ainakin nykyään 9,75. Ei siellä ole yhtäkään adhd:ta, ei heillä riitä kiinnostus päntätä jokaista ainetta.
Voi hohhoijaa. Et todellakaan tiedä mikä ADHD on :D sinä siis tiedät jokaisen henkilön diagnoosin joka astunut tuohon kouluun? Tiesitkö että monilla ADHD-ihmisillä on myös kyky hyperkeskittymiseen ja myös ADHD-oireita voi hallita? Hyvä luoja miten tietämätön olet.
Hyvä kun sanot tuon totuutena. Itse kävin kyseisen lukion, olin vieläpä usein samoilla tunneilla näiden herrojen kanssa. Minulla on diagnosoitu ADHD. Olin silti koulussa todella hyvä, muu elämä onkin ollut sitten kaaosta. Enkä ole ainoa, joka on käynyt kyseisen koulun, ja omaa ADHD:n.
Tunnalle idea: reppureissulla vaihtoehtoisessa Pohjolassa. Surffaamassa, reggae- ja vaihtoehtoisen musan tai vaikka runofestareilla, luontokohteita, taidetta ja filosofiaa, kaikenlaista mielenkiintoista voisi "hyödyntää" vaihteeksi omien arvojen mukaisesti.