Mitkä on ilkeimmät pakit jotka olette saaneet?
Itse en ole koskaan ollut ilkeä tai tyly, jos olen torjunut jonkun lähentymisyritykset. Olen aina yrittänyt luovia ystävyyden kautta, eli että minun puolesta voidaan moikata ja jutella. No hard feelings. Luulisi, että ne iskuyritykset on kuitenkin ihan imartelevia, että miksi pitäisi alkaa vihamieliseksi tmv? Itse kuitenkin olen saanut yhdeltä mieheltä sellaiset pakit, että mietin vieläkin usein, että mitä ihmettä :( Hän oli nimittäin useamman vuoden työkaverini. Iuastuin häneen itseasiassa ns.ensisilmäyksellä. Muistan kuinka se tapahtui ja tunsin heti jotain. Ihan oikeasti kuvittelin, että meillä on hauskaa ja klikkaa hyvin. Lopulta tunteeni muuttuivat niin vahvoiksi, että en kyennyt enää salaamaan niitä mitenkään. Halasin miestä eräässä tilanteessa, ja ehkä miehen mielestä sitten liian tuttavallisesti. Ajattelin, että mies oli vaan ujo, koska hän oli jotenkin jopa loukkaantuneen näköinen. Pyysin häntä myöhemmin tulemaan erään pitkän päivän jälkeen kanssani yhdessä kahville (työpaikan kahvilaan vain) Mies kieltäytyi ja sanoi lähtevänsä suoraan kotiin. Sen jälkeen hän alkoi olemaan kovin usein poissa töistä. Ei mennyt kauaa kun kuulin, että hän oli irtisanoutunut. Mitä luulette, olenko lähestynyt ketään enää sen jälkeen? Tuosta on jo useampi vuosi, mutta siltikin se vaivaa mieltäni. En ole mikään vastenmielinen rumilus tai kovaääninen käkättäjä.
N.49