Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky bussipysäkillä paljasti Tunna Milonoffille Riku Rantalan puuhat - näin välit murenivat totaalisesti

Vierailija
29.04.2025 |

Eivät ole enää juurikaan tekemisissä ja Tunnalla on todettu burnout/masennus. Lisäksi Tunna on kokenut että jää Rikun varjoon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011190253.html

Kommentit (218)

Vierailija
161/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikulla on niin väkevä ADHD, että tuskin ehtii ajatella, ennen kuin toimii. Tai mistä minä tiedän. Tunnistan vähän aiheesta lähipiirin takia.

Riku kävi Ressun lukion, jonne pääsyraja on ainakin nykyään 9,75. Ei siellä ole yhtäkään adhd:ta, ei heillä riitä kiinnostus päntätä jokaista ainetta. 

Huomaa ettei luokittelu ADHD merkitse yhtään mitään, vaan on leimakirves, jota voi käyttää kaikesta mistä ei pidä. 

Eikös adhd:lle ole leimallista se ettei pysty keskittymään aiheeseen tai tekemiseen, joka ei kiinnosta? Miten tuollainen ihminen voi saada peruskoulusta, lapsena, kympin keskarin?

Vierailija
162/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen ja varsinkin kuuntelen mieluummin Rikua koska hänellä on selkeämpi ulostulo ja puhuu yleiskieltä eikä tsadia. Tunnaa ei jaksa kuunnella vahvan murteen takia.

Murre on lähes aina hyvä asia ja murretta käyttävä erottuu myönteisesti joukosta. Yleiskieli on syönyt murteita ihan liikaa.

Murre on äärettömän hyvä asia arkisessa puhekielessä ja itse haluan säilyttää oman murteeni vaikka olen muuttanut pois kotiseudultani. Mutta toimittajan suusta en jaksa murretta kuunnella, ammattilaisen pitää pystyä puhumaan yleiskieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen ja varsinkin kuuntelen mieluummin Rikua koska hänellä on selkeämpi ulostulo ja puhuu yleiskieltä eikä tsadia. Tunnaa ei jaksa kuunnella vahvan murteen takia.

Murre on lähes aina hyvä asia ja murretta käyttävä erottuu myönteisesti joukosta. Yleiskieli on syönyt murteita ihan liikaa.

Murre on äärettömän hyvä asia arkisessa puhekielessä ja itse haluan säilyttää oman murteeni vaikka olen muuttanut pois kotiseudultani. Mutta toimittajan suusta en jaksa murretta kuunnella, ammattilaisen pitää pystyä puhumaan yleiskieltä.

Tuomas Milonoff ei toisaalta ole tavanomainen toimittaja useimmissa töissään.

Vierailija
164/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kahdesta tunna on ollut aina järkevämpi ja parempi. Jos olisi tehnyt videoita yksin, olisin saattanut jopa katsoa. Tiku on aggressiivinen höyrypää, ahdistavaa katsoakin sellaista.

Vierailija
165/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajosivatko Rikun ja Tunnan välit pakkaseen? Vaikka mikä minä olen tuomitsemaan...

Jommankumman näkemä näky bussipysäkillä sai ilmeisesti välit murenemaan.

Vierailija
166/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosivatko Rikun ja Tunnan välit pakkaseen? Vaikka mikä minä olen tuomitsemaan...

Jommankumman näkemä näky bussipysäkillä sai ilmeisesti välit murenemaan.

Mainos Tikun tuotannosta.

Tunna kutsuu itsekin diiliä kuin aviopariksi, joka kasvoi erilleen. Niin se yleensä menee, että feminiini voimaannuttaa maskuliinia koska maskuliini syö ekana, ja jättää feminiinin nielemään pölyä.  

Vierailija
167/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kahdesta tunna on ollut aina järkevämpi ja parempi. Jos olisi tehnyt videoita yksin, olisin saattanut jopa katsoa. Tiku on aggressiivinen höyrypää, ahdistavaa katsoakin sellaista.

Tunna voisi hyvin tehdä jonkinlaisen uuden reissusarjan yksin tai vaikka perheensä kanssa. Jotain filosofista ja diippejä keloja pitäisi olla. Vaihtelevat maisemat sopisivat siihen. Pyhiinvaellukset Suomessa?

Vierailija
168/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin omituinen ystävyyssuhde, kun pitää puida noin julkisesti.

Tykkäsin ihan Madventuresista ensin, mutta tietynlainen moraalittomuus yhdistettynä samanaikaiseen ideologiseen puheeseen alkoi tökkiä pikkuhiljaa heissä. Esim. Kambodzassa he taisivat maksaa siitä, että saivat ampua muistaakseni lehmän konetuliaseilla ihan huvin vuoksi. Samoin jatkuva alatyylinen puhe alkoi kyllästyttää.

Riku ja Tunna ovat aika erilaisia persoonia. Tunna on introvertimpi ja miksi verrata ihmisiä kuin toinen perusluonne olisi toista parempi.

Tunna ei tainnut ammuskella, vaikuttaa rauhanomaisemmalta. Hänet voisi nähdä vielä uusissakin tuotannoissa. Vaikka eihän aina julkisuuskuva ole sama kuin ihminen tosielämässä, mutta silti. Siinä olet kyllä oikeassa, että kiroilu ei sovi tv-ohjelmiin tuossa määrin, vaan on jotenkin laimeaa.

Vierailija
169/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti Tunnan veetuilut Rikulle niissä ohjelmissa jotka olivat niiden eka matkustelu-ohjelmia madventures-dogventures jotain..

Vierailija
170/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo kaksi ovat niin erilaisia, ettei ole tullut edes mieleen vertailla "saavutuksiaan". Eikä Tunnankaan pitäisi.

Vierailija
171/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunna voisi hyvin tehdä jonkinlaisen uuden reissusarjan yksin tai vaikka perheensä kanssa. Jotain filosofista ja diippejä keloja pitäisi olla. Vaihtelevat maisemat sopisivat siihen. Pyhiinvaellukset Suomessa?

Rentous on myös osa hänen imagoaan. Tuohon tarvitaan vähän muutakin. Kunhan kokonaisuus näyttäisi Tunnalta.

Vierailija
172/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti Tunnan veetuilut Rikulle niissä ohjelmissa jotka olivat niiden eka matkustelu-ohjelmia madventures-dogventures jotain..

Ai niin. Riku sentään laittoi itsensä likoon kameran edessä noloista hetkistä huolimatta ja osasi nauraa myös itselleen. Sikäli arvostan kyllä Rikua.

Vierailija
173/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne heitä henk koht., mutta pidän molemmista ja toivotan heille paljon tsemppiä. =)

Niin minäkin. Ja moni muu.

Tunnalle sopisi jokin jooga-terveys tv visailu ?   :)

Vierailija
174/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaverin menestys olekaan yleensä hyvä asia? Heillähän on omat urat, koulutukset, perheet, elämät...

Vierailija
175/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki oon nähny ku raiscaa vanhusta bussikatoksen takana. 

Vierailija
176/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseita molemmat. En pysty katsomaan mitään missä rantala on, niin itseään täynnä. Joka paikassa nyt tuntuu huseeraavan. 

Vierailija
177/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti Madventuresissa eniten se asenne, että he olivat muka parempia ja erikoisempia matkaajia kuin Samsonite-turistit. Ja paskat, ihan samoissa turistirysissä ne pyörivät kuin muutkin matkailijat. Itse reppureissasin paljon nuorena ja olin käynyt monessa paikassa jo ennen Rikua ja Tunnaa. Joku telkkarissa nähty veneretki Mekong-joella riisihattu päässä oli vaan ihan tavallinen maksettu päiväretki millaisella olin itsekin käynyt. Samaten vierailut Afrikassa heimojen luona olivat tavallisia turistiretkiä missä kävi myös Samsonita-turistit. Vastaavia esimerkkejä löytyisi paljon.

Ja nyt vasta kerrot ?

Vierailija
178/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut juttua. Mitäs se Riku pysäkillä toimitti? Tumputti? 

Vierailija
179/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta molemmat kyllä hyviä tyyppejä ja ohjelmia oli kiva aikoinaan seurata tai edelleen Youtubesta. Tottakai jokainen ihminen on erilainen, toinen voi olla hiljaisempi ja toinen vähän menevämpi, onpa yllättävää. Ihmiselämäsässä tulee näitä kaverisuhteidenkin päättymisiä. Ja mistäs minä tiedän miten mulkk*ja oikeasti ovat, mut ei oo tälleen mitään pahaa sanottavaa kun en herroja tunne henkilökohtaisesti. Kaikkea hyvää kaikille.

Vierailija
180/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikkaa juttuja nykyään ollenkaan, luen vain otsikot ja jos otsikko ei kerro, tiedän että juttukaan ei kerro/ ole edes kokeilun arvoinen. Jos otsikko kertoo olennaisen, en klikkaa silloinkaan koska asia on mennyt perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän