Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky bussipysäkillä paljasti Tunna Milonoffille Riku Rantalan puuhat - näin välit murenivat totaalisesti

Vierailija
29.04.2025 |

Eivät ole enää juurikaan tekemisissä ja Tunnalla on todettu burnout/masennus. Lisäksi Tunna on kokenut että jää Rikun varjoon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011190253.html

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opportunisteja molemmat. Eivät ole olleet hyviä esikuvia nuorille. Itseään täynnä. Luurankoja kaapissa enemmänkin?

Vierailija
142/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä he ovat?

Olisko jotain duutsoneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa Tunna on yksiulotteinen roolihahmo.

https://yle.fi/aihe/a/20-10004532

Vierailija
144/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsiteltiinkö kirjassa heidän kaverinsa raisk-arin tapaus? Eivät muka tienneet, että tyyppi on saalistaja, joka r*aiskasi useita naisia.

Siis Ari Lahdenmäki.

Tuo juttu oli todella hämärä kyllä. Tyyppi teki Rikun ja Tunnan kanssa kirjojakin. Niistä yhdessä hän sekoili enemmän tai vähemmän kuvitteellisesti Rikun kanssa epämääräiseen tyyliin naistenkin kanssa ympäri Suomea.

Vierailija
145/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riku on 5 laudaturin ylioppilas ja kadettikoulussakin hetken opiskellut ennen kuin lähti journalistin uralle. Tämä pääsi vähän yllättämään. Ei ihme että Tunna vähän altavastaajana ollut..

Milonoffin pojat on tuollaisia hiusraja takaravossa ja spugen naama hissukoita, kun taas Riku Rantala on älykäs, loistava puhuja ja pilkettä riittää silmässä.

Vierailija
146/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsiteltiinkö kirjassa heidän kaverinsa raisk-arin tapaus? Eivät muka tienneet, että tyyppi on saalistaja, joka r*aiskasi useita naisia.

Siis Ari Lahdenmäki.

Tuo juttu oli todella hämärä kyllä. Tyyppi teki Rikun ja Tunnan kanssa kirjojakin. Niistä yhdessä hän sekoili enemmän tai vähemmän kuvitteellisesti Rikun kanssa epämääräiseen tyyliin naistenkin kanssa ympäri Suomea.

Ilmeisesti siinä kirjassa oli samantapaisia tapahtumia kuin tuomioonkin johtaneissa tapauksissa, mutta kuulemma kirja oli fiktiota ja myöhemmin väitettiin, ettei toiseksi tekijäksi nimetty Riku liity koko kirjaan mitenkään tai edes kirjoittanut sitä.

Vierailija
147/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti Madventuresissa eniten se asenne, että he olivat muka parempia ja erikoisempia matkaajia kuin Samsonite-turistit. Ja paskat, ihan samoissa turistirysissä ne pyörivät kuin muutkin matkailijat. Itse reppureissasin paljon nuorena ja olin käynyt monessa paikassa jo ennen Rikua ja Tunnaa. Joku telkkarissa nähty veneretki Mekong-joella riisihattu päässä oli vaan ihan tavallinen maksettu päiväretki millaisella olin itsekin käynyt. Samaten vierailut Afrikassa heimojen luona olivat tavallisia turistiretkiä missä kävi myös Samsonita-turistit. Vastaavia esimerkkejä löytyisi paljon.

Vierailija
148/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riku on 5 laudaturin ylioppilas ja kadettikoulussakin hetken opiskellut ennen kuin lähti journalistin uralle. Tämä pääsi vähän yllättämään. Ei ihme että Tunna vähän altavastaajana ollut..

Minäkin pidin tuota tyhmänä uhoajana. No tuon kaiken päälle vielä se ADHD, niin soppa onkin valmis...

Vierailija
149/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikulla oli hauskoja provokatiivisia kolumneja joskus Hesarissa. Vanhoissa Madventureseissa oli toisinaan myös hyviä läppiä molemmilla. Tunna oli hauska mies, mutta sääli, jos kyseessä olikin vain jonkun kauppisäijän alter ego ja roolihahmo, sivupersoona.

Vierailija
150/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milonoffin pojat on tuollaisia hiusraja takaravossa ja spugen naama hissukoita, kun taas Riku Rantala on älykäs, loistava puhuja ja pilkettä riittää silmässä.

Ihmiset kuvittelevat hyvän puhujan olevan aina älykäs, vaikka näin ei olisi. Toki Riku on koulumenestyksen perusteella älykäs, samoin Tunna joka oli myös Ressun lukiossa tuon jutun mukaan, siellä he tapasivatkin.

Vierailija
151/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuna ei halunnut olla sidekick, mutta sellainen kala se nyt vain oli...

Vierailija
152/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti Madventuresissa eniten se asenne, että he olivat muka parempia ja erikoisempia matkaajia kuin Samsonite-turistit. Ja paskat, ihan samoissa turistirysissä ne pyörivät kuin muutkin matkailijat. Itse reppureissasin paljon nuorena ja olin käynyt monessa paikassa jo ennen Rikua ja Tunnaa. Joku telkkarissa nähty veneretki Mekong-joella riisihattu päässä oli vaan ihan tavallinen maksettu päiväretki millaisella olin itsekin käynyt. Samaten vierailut Afrikassa heimojen luona olivat tavallisia turistiretkiä missä kävi myös Samsonita-turistit. Vastaavia esimerkkejä löytyisi paljon.

Niin, itseäni risoo, etten tajunnut tuota feikkiyttä nuorena. Kyse olikin narsistisesta uhosta ja ilmiön luomisesta maailmanmatkailun varjolla oman edun vuoksi.

Jos olisin tiennyt ja ymmärtänyt paremmin, olisi suhteeni matkailuun ollut varmaankin paljon terveempi.

Vierailija
153/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunna vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Otsikot ja jutut nostavat toki yhden puolen hänen kirjastaan tarkoitushakuisesta näkökulmasta . Uskon, että kirjan viesti on kuitenkin tarkoitettu vähän positiivisempaan sävyyn. Tuskin tässä on isompaa draamaa oikeasti. Uupumus on tärkeä aihe nostettavaksi esille siihen johtavine syineen.

Vierailija
154/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kirjassa myös Juhon ja Tuomaksen historiasta ja dynamiikasta? Hehän taitavat olla jopa identtiset kaksoset.

Vierailija
155/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen ja varsinkin kuuntelen mieluummin Rikua koska hänellä on selkeämpi ulostulo ja puhuu yleiskieltä eikä tsadia. Tunnaa ei jaksa kuunnella vahvan murteen takia.

Vierailija
156/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te mammat jaksatte jauhaa näistä turhista tyypeistä sivukaupalla? :D

Vierailija
157/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikulla on niin väkevä ADHD, että tuskin ehtii ajatella, ennen kuin toimii. Tai mistä minä tiedän. Tunnistan vähän aiheesta lähipiirin takia.

Riku kävi Ressun lukion, jonne pääsyraja on ainakin nykyään 9,75. Ei siellä ole yhtäkään adhd:ta, ei heillä riitä kiinnostus päntätä jokaista ainetta. 

Huomaa ettei luokittelu ADHD merkitse yhtään mitään, vaan on leimakirves, jota voi käyttää kaikesta mistä ei pidä. 

Vierailija
158/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te mammat jaksatte jauhaa näistä turhista tyypeistä sivukaupalla? :D

Miksi ei? Madventures oli mammoille sukupolvikokemus. Av-mammat ovat juuri kohdeyleisöä. Rikun hämärät puuhastelut bussipysäkillä ja Tunnan pöyristyminen sitäpaitsi kiinnostavat lähes kaikkia.

Vierailija
159/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen ja varsinkin kuuntelen mieluummin Rikua koska hänellä on selkeämpi ulostulo ja puhuu yleiskieltä eikä tsadia. Tunnaa ei jaksa kuunnella vahvan murteen takia.

Murre on lähes aina hyvä asia ja murretta käyttävä erottuu myönteisesti joukosta. Yleiskieli on syönyt murteita ihan liikaa.

Vierailija
160/218 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosivatko Rikun ja Tunnan välit pakkaseen? Vaikka mikä minä olen tuomitsemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän