Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syödä vappuna? Inhoan nakkeja ja perunasalaattia

Vierailija
29.04.2025 |

Joo eli jotain muuta, mitä? 

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALJAA IHAN PERKELEESTI

Vierailija
102/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, syö kakkaani!😍💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.

Elokapina!

Ylen uutisissa tosiaan kerrottiin, että Niuvanniemen suljetun asukeilla on oikeus käyttää älypuhelinta. Ehkä pitäisi kieltää.

Vierailija
104/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään Lidlin silakkapihvejä ja Kokkikartanon peruna- kukkakaalipaistosta. Riittää kahdeksi päiväksi ja on hyvää.

Vierailija
105/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini treenaa hän pyysi kanaa ja riisiä. Minulla tulee yrjö kanasta jo. 

ap

Tee kana peruna vuokaa!!!

Vierailija
106/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen suolanen vappumässy on grillattu tangoparsa kiedottuna serrano kinkkuun juusto suikaleen kera.

Vierailija
107/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacoja

Vierailija
108/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin ideoita. Laittaisitteko minulle!

ap

Eineslihapullia ja punajuurisalaattia

Vierailija
109/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli omatekoista pizzaa lounaaksi.

Vierailija
110/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tyypillinen sillilounas. Ensin kyllä aamulla mennään Ullanlinnanmäelle kuuntelemaan Ylioppilaskunnan laulajia ja sen jälkeen Ursulaan kuoharille.

Lounaalla tosiaan on sillikaviaaria, skagenia, graavia kirjolohta, perunoita, parsaa hollandaisen kanssa, mansikka - vesimelonisalaattia, leipää. Jälkkäriksi Väykän munkkeja.

Kirjolohen kun vielä vaihtaa aitoon loheen....

Mitähän sinä kuvittelet sen "aidon" lohen olevan? Kaupoissa myydään vain viljeltyä lohta, mikään Norjan lohi ei ole yhtään aidompaa kuin kirjolohi. 

Vierailija
111/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti lehtipihvistä. Joillekin ihan höpöruoka. Ostin pari ja lisäksi lohkoperunoita ja kasviksia. Dippikastike lisäksi. Nam.

Vierailija
112/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks silloin voi syödä ihan tavallista ruokaa. Tai mitä sattuu olemaan?

Vierailija
113/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin valmiiksi maustetut pihvit , kreikkalaisen salaatin  ja   keitän perunat niiden kera. Ostin 2 tippaleipiä. Siimä minun vappuruoka.

Vierailija
114/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No syö sitten niitä nakkeja, perkele.

Vierailija
115/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaviaari tai vähintään mäti shampanjan (tai köyhäillessä kuohuviinin) kanssa olisi hyvä alkupala. Sitten vaikka mandariiniankkaa laatuviinin kera ja jälkiruokana muhkea suklaakakku kahvin ja konjakin kanssa.

Vierailija
116/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin ideoita. Laittaisitteko minulle!

ap

Hernekeittoa.

Joulukinkkua.

Mämmiä.

Ja sitten tietysti nämä kaikki palstaklassikot: alkupalaksi raikkaita voileipiä, sitten pääruokana 200 g makaronilaatikkoa, ja jälkkäriksi lasten vanukkaat. Illalla hyydekakkua, jos vielä jaksatte.

Vierailija
117/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paista kaupan pizzaa ja lisää ennen paistamista tölkillinen tai kaksi ananasrenkaita pitzan päälle. Tölkki ananakset maistuu huomattavasti paremmalta kuin pitzassa valmiina olevat.

Samalla uunin lämmityksellä kantsii paistaa pannaria. Ohjeita löytyy niin ohueen kuin paksuunkin pannariin netistä.

Korkeareunainen pelti niin alimmaiseksi se kaupan pizza, sitten ananaat, ja lopuksi päälle pannukakkutaikina. Valmistuu kaikki kerralla. Ja helppo ottaa mukaan jos lähdette tuonne ulos räntasateelle altistumaan.

Vierailija
118/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Teini treenatkoon kanssa laittamaan ruokansa itse! Sinä voit syödä jotain muuta. 

Itse asiassa voisinkin keittää riisiä ja kipata sekaan purkillisen kidneypapuja.

Vierailija
119/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kuten tavallisesti. Ainoa on se että cittarista sai munkkeja 30 centtiä kpale ja otin pakkuksen joka oli valmiina ja siinä 5 munkkia ja syön kohta sen viidennen :))))

Vierailija
120/126 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisinä pyhäaikoina on roskiksissa paljon ja hyvääkin. Mutta kalan sekä perunasalaatin kannattaa jättää väliin.Varsinkin ellei ole kylmiä öitä.